✧¹³

87 13 9
                                    

Hocaya bi uygulamada 10 k kişi tarafından okunmuş kitabım (Ateş ve Su) var dedim
Hoca gelmiş bana diyoki kitabın linkini at okuyum
Hocam
Yapmayın
Etmeyin
Ayıptır
Günahtır
__________________✧__________________

Hyunjin önde arabayı sürerken Hannah ise arka koltukta telefonuyla ilgileniyordu.

"Hyunjin oppa?"

"Efendim?"

"Bunun Yongbok ile ilgisi olabilir m-"

Hannah'ın sözünü kesen bir silah sesi olmuştu, karnına yüzlerce iğnenin battığını hissetmişti o an.

Sonra ikinci bir kurşun geldi, o iğnelerin acısını uyuşturdu.

Ve kendisini karanlığa bıraktı

(Olm ben farketmedim bu hikayenin başrolünü iyice Hannah'a çevirmisim amk)

__________________✧__________________

Hyunjin uyuya kaldığı koltukta gelen sesler yüzünden gözlerini araladı. Cam açıktı. Bu kış soğuğunda bu camı hangi aptal açmıştı ki?

Doğrulup karşısındaki hasta yatağına baktı.

Yatağın kenarında çökmüş ağlayan bir Chris.

Sadece düz bir çizgi olan bilgisayar ekranı.

Hayata gözlerini yuman gencecik bir kız...

Hyunjin ilk defa diğer ihtimalleri düşündü o an.

Babası Chris'in annesini sokağa atmasaydı,
Hannah hala yaşar mıydı?

"Üç oldu Hwang. Birincisinde babamı çekip aldınız benden, ikincide annemi.. İkisine de göz yumardım fakat kardeşime asla. Babana yetenekli korumalar bulmanı öneririm, cesedini evinde bulmak istemezsin değil mi?"

"Babamı öldürmen umrumda bile değil Chris. Onunla hiç bir zaman bağım olmadı, olmayacak."

__________________✧__________________

Hyunjin cenazeden evine dönmüştü. Günün yorgunluğuyla hızlıca bir duş alıp yatağına atladı. Çok geçmeden uykuya daldı.

Sabah kalktığında kollarının arasında uyuyan Felix'i gördü. Önce sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti, tam öpecekken ne yaptığının farkına varıp geri çekildi ve yataktan çıkıp mutfağa ilerledi.

"Sen bu değilsin Hyunjin. O senin ablanın katili, ona aşık olamazsın. Bir katile aşık olamazsın. Kendine gel."

Evet haftalardır kendine bunu tekrar ediyordu.
Ama kalp asla söz dinlemezdi.
Kanlı diye tutmak istemediği elleri alıp ısıtmak istiyordu.
Yapamazdı.
O Seul Cinayet Büro Komiseri Hwang Hyunjin'di.
Nasıl bir seri katile aşık olabilirdi ki?
İmkansızdı..
Belki de rüyasında olurdu.

Dreams Will Come True..

Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin