✧¹⁵

79 13 3
                                    

05.12.2000

Karlı yolda evine yol alıyordu küçük oğlan. Anne babasını kaybedeli 2 yıl olmuştu. Kardeşine bakmakta zorlanıyordu ve bugün onu bir aileye verecekti. Belki daha iyi bir hayatı olurdu kardeşinin.. Onun aksine.

Oğlan yavaşça gidip kardeşini uyandırdı. Küçük kız anlamayan gözlerle abisine baktı, neden bu kadar erken saatte uyanmıştı ki? Oğlan bir şey demeden montunu uzattı kıza. Kız hızlıca montu giyip abisinin peşine takıldı. Nereye gittiklerini merak ediyordu, abisi ona sürpriz mi yapacaktı? Belki de anne ve babası iş seyahatinden dönmüştü, onlara götürecekti abisi onu...

Orta boyda bir evin önünde duraksadılar ve kapıyı çaldı oğlan. Kapı açılınca kardeşini hafifçe karşısındaki aileye iteledi. Aile kızı hızlıca yanlarına çekip ona sarıldı. Kız anlamaz gözlerle uzaklaşan abisine bakıyordu.

"Abi? Nereye? Hani hiç yalnız kalmayacaktım? Hep yanında olacağım demiştin? Abi gitme.."

Kardeşine dönüp son kez baktı oğlan.
Dolan gözleriyle fısıldadı kardeşinin duymasını istercesine.

"Özür dilerim..."

Ağlamayacaktı. Erkekler ağlamazdı, babası ona bunu öğretmişti.

02.09.2023

Ağlardı. Erkeklerde ağlardı. Tıpkı şu an kardeşinin cansız bedeninin yattığı yatağın yanında çökmüş ağlayan Chan gibi ağlardı. Elleri yavaşça kardeşinin saçlarına gitti.

"Sen güçlü bir kızdın Hannah.. Neden? Neden bıraktın beni? Verdiğim ilaçlar iyileşmene engel oldu değil mi? Benim yüzümden... Yine benim yüzümden. Çok... Çok.. Çok aptal bir insanım Hannah lütfen uyan. Hem sen uykuyu sevmezsin ki. Uyan hadi.. Söz bir daha seni bırakmayacağım. Aynı hatayı iki kez yapmam.. Lütfen... Sadece uyan..."

Brn bi swkimlesip gelşyorm

__________________✧__________________

Chan hızlı hızlı yürüyordu koca bahçede. Adımlarıda kendisi kadar emin ve cesurdu. İntikamını tek başına alacaktı bugün. Ölecek miydi? Ölürdü. Yaşamanın bir anlamı yoktu zaten. Seveni yoktu.. Ama sevdiği vardı, Kim Seungmin. Onun melek yüzlü sevgilisi.. Lise de sarhoşken yaptığı bir aptallık yüzünden terk etmişti onu... Senelerdir peşinde dolaşıyordu oysa.. Her anında izliyordu, mutluyken, üzgünken, şaşkınken, korkmuşken..

Chan banada aşık olsana bi kerecik

Hannah Bang, biricik kız kardeşi. Ona yıllarca kendi elleriyle kendini unutturmuştu... Hatırladığındaysa her şey daha da kötü olmuştu. Onu unutması için verdiği ilaçlar yüzünden Hannah ameliyattan sonra iyileşememiş, ruhu bu dünyadan silinmişti..

Chan hedefinin tam enseninde durduğunda sırıttı. Adam hala onu farketmemişti. Chan karda yürüyüp izini belli etmiyordu. Parmağını bastırıp tereddütsüzce tetiği çekti.
Tek bir silah.
Tek bir kurşun.
Tek bir ceset.
Onlarca yılın acısı.
5 kişinin kaybolan çocukluğu.
5 kişinin intikamı.
5 çocuğun özgürlüğü.
__________________✧__________________
Ben bi yüzümü yıkayıp geliyorum toz bulaşmışta.

Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin