Hannah-Hyunjin
Hannah
Hyung
Yardım et
O burdaSiz
Kim
Hannah kim orada
Hannah konumunu at
CEVAP VER
TAMAM BOŞ VER KONUMU BEN BULURUMHyunjin hızlıca Hannah'ın numarasını programa girip adresini buldu. Arabasına atlayıp çıkan konuma doğru gitmeye başladı.
Hyunjin eve vardığında kapıyı çaldı ama açan yoktu. Sadece içerden Hannah'ın ağladığını belli eden sesler geliyordu.
"Hannah kapıyı aç!"
"Hannah kapıyı aç yoksa kilidi kırıcam! "
"Tamam kırıyorum! "
"1"
"2"
"3"Hyunjin kapının kilidine mermi sıkmıştı ve kilit kırıldığı için kolayca içeri girmişti. Duvarın kenarına çökmüş Hannah'ı görünce hızlıca yanına gitti.
"Hannah ne oldu?"
"O.. O burdaydı.."
"Kim?"
"Abim.. Burdaydı kaçtı.."
"Ne dedi?"
"İntikamımızı alıp senide yanıma alıcam dedi."
"Hyung çok kötü görünüyordu çıldırmış gibiydi.. Eskisi gibi değildi psikopata benziyordu. Ben.. Ben istemiyorum, evet küçüklüğümden beri geri dönüp beni almasını bekledim ama istemiyorum.. Korkuyorum ondan.. Ya bana bir şey yaparsa... "
"Hayır yapamaz seni korurum. İle ilk önce evini değiştirmekle başlayacağız hem benim evime yakın hem de karakola yakın bir ev alacağız. Alt dairem boş oraya taşınırsın yarın ama bu gece tek kalamazsın. Bavulunu topla bugün bende kalırsın."
"Gerek yok hyung gerçekten."
"Hannah sana bavulunu topla dedim. "
Hannah hızlıca bavulunu toplamıştı. Hyunjin onu alarak evine gitmişti. Tabii ki ikisinin de Yongbok tarafından izlendiğinden haberi yoktu..
__________________✧__________________Ertesi gün tatil olduğu için Hyunjin Hannah'ın ev işlemlerini halletmiş ve evinde tv izliyordu. Mutfaktan gelen ses ile mutfağa gittiğinde ona bakan sarı saçlı çocuğu gelmişti.
"Selam hwang, beni özledin mi?"
"Senin neyini özliyim? Ayrıca seni yakalamam için evime gelmen büyük incelik teşekkürler"
Hyunjin Yongbok'a yaklaştığı sırada Yongbok onu uzaklaştırıp konuştu.
"Tetikçiler her yerde. Tek bir hareketinde.. BAM! O çok sevdiğin sarı saçlı arkadaşının beyni patlar"
"Piç"
"Ee Hwang kim o kız?"
"Sanane?"
"Ama sana yakın davranan insanlara karşı sakin kalamayacağımı söyledim. Arkadaşının cesedini asansörde bulmak istemezsin değil mi? Üzücü olur"
"Bunu yapacak cesaretin yok Lee Felix"
"Ah, evet Felix'in bunu yapacak cesareti yok. Felix'in adam öldürecek cesareti hiç olmadı.. Ama Yongbok'un, yani benim var. Felix bir köşeye sinmiş salya sümük ağlarken, ben zevkle onu öldürebilirim"
"Sen.. Sen hastasın.."
"Ya ama bana bilmediğim bir şeyler söyle!"
"Tedavi olmak gerek"
"Yok ya ben istemiyorum onu. Biz iki kişi bi bedende mutluyuz."
"Sevdiklerimden uzak dur."
"Kendimden nasıl uzak durayım"
"Seni sevdiğimi mi sanıyorsun? Senden nefret ediyorum."
"Hm hm bir iki aya seni öpmem için yalvarırken bende sana bunu hatırlatırım"
"Çok komikmiş. Asla öyle bir şey olmayacak. Şimdi siktir git evimden."
"Sikersen giderim"
"Orospu çocuğu"
"Tamam be yemedik evini gidiyorum"
Demiş ve camdan atlamıştı Yongbok.
Hyunjin onun gerçekten hasta olduğuna karar vermişti. Kendini iki ayrı kişi olarak görüyordu yani kişilik bozukluğu vardı.
Hyunjin bunları düşünürken telefonuna gelen bildirime baktı. Bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti.
Bilinmeyen numara-Hyunjin
Bilinmeyen numara
Kardeşimden uzak dur Hwang.
Eğer ona yaklaşırsan
Seni buna pişman ederim.
✔✔ Görüldü
__________________✧__________________
Konuşurken çoğunlukla Yongbok şöyle dedi, Felix şöyle yaptı yazıyorum ki o anda Felix'in kendi içinde ayırdığı hangi kişilikle konuştuğunu anlayın.
Abi bu velet bebeğin enerjisi bi bitmiyo
Peşinden kosuyom sürekli
Bay bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangster / HyunLix
FanfictionLee Felix 5 yaşındayken Hwang ailesinden intikam almak isteyen çete lideri Chan tarafından kaçırılır. Dosyası kapatılan Felix yer altında Yongbok adıyla bilinen bir katile dönüşür. Hwang Hyunjin bu çeteyi çökertmek için öldürülen ablasına söz vermiş...