✧³

137 17 42
                                    

Hyunjin kendini yatağa fırlatmıştı. Tam gözlerini kapatacakken Bang soyadını hatırlamıştı. Bang şirketi babasının şirketinin ortağıydı..

[Böldüm ama karışıklık olmasın diye anlatıyorum. İlk bölümde babasının tek varisinin Hyunjin olması babası ölünce Hyunjin isterse şirketin başına geçeceğini belirtiyo yani Hyunjinin babası polis falan değildi. Ama hyunjin şirketi devralmayı reddetip polis oldu]

Bir gün talihsiz bir olay yaşanmıştı.. Bir araba kazasında tüm Bang ailesi yok olmuştu... Hannah'ın soy adının bir tesadüf olduğunu düşünerek uykuya daldı..

__________________✧__________________

Hyunjin sabah uyandığında ilk iş olarak duşa girdi. Duşta şarkı mırıldanıyordu bu yüzden işi uzamıştı.

Müzik:
Bangchan & Hyunjin/Red Lights

I'm going crazy now 걷잡을 수 없이 난
Deliriyorum şimdi kontrolden çıktım

다시 또 이 밤을 지새운다
Bütün gece ayaktayım yine

The moment when I close my eyes
gözlerimi kapattığım an

All I see is red lights (red lights, red lights)
Tek gördüğüm kırmızı ışıklar (kırmızı ışıklar, kırmızı ışıklar)

알잖아 널 가만히 둘 수 없는 걸
Seni yalnız bırakamam biliyorsun

알잖아 널 가만히 둘 수 없는 걸
Seni yalnız bırakamam biliyorsun

도저히 널 가만히 둘 수 없는
seni hala bırakamam

En sonunda duşunu bitirip çıkmıştı. Belindeki havlusu ile dolabından kıyafet seçiyordu. (Hayal etmeyin)

En sonunda kıyafetlerini seçip giyinmeye başlamıştı. Pantolonunu da giydiği sırada arkasından gelen izlenme hissi ile arkasına döndü. Ne pencerede nede arkasında kimse yoktu tabii ki. İyice paranoyaklaştığını düşünüyordu. Son olarak kolyesini takarak evden çıktı. Ayakkabılığının üzerinde isimsiz bir paket olduğunu görünce şaşırıp odasında bakmak üzere çantasına attı.

__________________✧__________________

Odasına geldiğinde ilk işi çantasından paketi çıkarıp incelemek oldu. Paketin hiç bir yerinde ne bir not ne de bir isim vardı. Dikkatli bir şekilde paketi açtığında içinde küçük bir ayıcık görüp eline aldı. Ayıcığın elinde bir kağıt tutuluydu.

Hyunjin beklemeden notu alıp okumaya başladı

"Selam Jinnie~ kim olduğumu sana şuan söyleyemem fakat seni gereğinden fazla sevdiğimi bilmelisin. Tabii ki sana yaklaşan kimseye acımayacağımı da bilmelisin :) o sürekli senin yanında dolaşan kumral saçlı sürtüğün cesedini her an bulabilirsin dikkat et :))) Sana tek bir önerim var. Burnunun dibine bak. ;) Kim bilir belki bazı şeyleri o zaman çözersin. Ablan için üzüldüm :( Neyse şu anlık görüşürüz ben yine sana böyle notlar getiririm <3 Ama yanındaki sana yakın olan kişilere karşı sabrımı koruyabilir miyim söz veremem. Öptüm şu anlık ne kadar kağıtta olsa da kavuştuğumuz zaman dudaklarını koparana kadar öpeceğime emin ol.
                            -L.F.Y"

(Haşin semelix)

Hyunjin şaşkın bir şekilde bir nota birde ayıcığa bakıyordu. Kim göndermişti bunları? Hangi psikopat takıntılı onu ailesi yerine koyduğu ekibiyle tehdit ederek onu sevdiğini söylüyordu? Bunu daha sonra çözmek
çözmek üzere notu çekmeceye ayıcığı çöpe attı. Odasından çıkıp yeni polisin neler yaptığına bakmaya gitti. İlaç içtiğini görünce yanına gitti.

"Hastaysan izin alabilirsin gelmene gerek yok"

"Ah, hayır ailem küçükken çok fazla havale geçirdiğimi ve doktorların bana bu ilacı verdiğini söyledi kendimi bildim bileli bu ilacı içerim ben."

Hyunjin şaşırmıştı çünkü dosyasındaki sağlık raporunda böyle bir şey yazmıyordu. İlacı araştırmak istediği için ismini sormaya karar verdi.

"Bir not kağıdına ilacın ismini yazar mısın merak ettim araştıracağım."

"Tabii ki"

Hannah hızlıca not kağıdına ilacın ismini yazıp Hyunjin'e vermişti. Hyunjin kağıdı alıp cebine atmış ve Changbin'in yanına gitmişti.

"Changbin Jeongin ve Seungmin'i çağır yemeğe gidelim. Sen sormadan söyliyim ben ödüyorum."

"En sevdiğim arkadaşım kral Hyunjin'im be!"

"Yalaka"

Dörtlü bir arada en yakındaki restorana gitmişti. Yemeklerini yerken mutfaktan gelen bir çığlık sesiyle duraksadılar. Mutfak tarafına baktıklarında şeflerden birinin çığlık atarak dışarı çıktığını gördüler.

"Ce-ceset var! Ceset var biri ölmüş!"

Şefin söylediği ile tüm restoran çığlık atmaya başlamıştı. Hyunjin ortamı sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Sakın olun! Ben Seul Cinayet Büro Başkomiseriyim. Changbin ve Jeongin tüm müşterileri dışarı çıkarın güvende olduklarından emin olun. Seungmin sen de ekiplere haber ver."

(Of inşallah bi gün ben de bi yerde ben Cinayet büro başkomiseriyim diye bağırabilirim hayalim)

Hyunjin bir yandan polis kimliğini gösteriyordu. Seungmin hızlıca ekiplere haber vermişti ve 3 dakika içinde gelmişlerdi. Changbin, Jeongin, Yuna, Jeongyeon, J-Hope ve Jin dışardaki kalabalığı sakin ve güvende tutmaya çalışırken Seungmin, Hyunjin, Yuqi, Tzuyu, Soobin,Beomgyu, Jimin ve Jungkook olay yerini inceliyorlardı.

Kurban 3 yerinden bıçaklanmıştı. Kalbinden, karnından ve boynundan. Bir çok boğuşma izi vardı yani kendini korumaya çalışmış ama başaramamıştı. Cesedi kaldırıp ceset torbasına koyduklarında farklı bir delil daha buldular. Yine "C" harfi.. Yine aynı seri katil bunu yapmıştı. Şeflerin ve garsonların söylediklerine göre kurban burada çalışmıyordu yani biri onu öldürüp buraya bırakmıştı. Cebinden çıkan kimliğe baktıklarında adının " Chai Seong-Bin" olduğunu öğrendiler.

Hyunjin'in o an kafasına dank etmişti. Kurban onun eski sevgilisiydi...

Sabah ki not..
Eski sevgilisinin gittiği restoranın mutfağında ölü bulunması..
C harfi..

"Kimsin sen..?"

Diye fısıldadı oturduğu bankta Hyunjin.. Kendi bile zor duyduğu için cevap gelmesini beklemiyordu.

Ama beklemediği olmuştu..

Cevap gelmişti..

"Bende bilmiyorum Hwang.. Kimim ben?"

__________________✧__________________
Hayatımda yaptığım en iyi bitiş olabilir mübarek
Ofofofooff çok güzel oldu
Gerçi evim bu bitişten dolayı bombalanabilir ama neyse
Korkmuyoruz
Bu arada her şeyin sebebi Chan ve Hyunjin'in düşmanlığıyken Red Lights koymam kadar ikonik bişey yok
Of ama hala Chan'ı şeref yoksunu oç bi karakter yapmanım vicdan azabını çekiyorum 😭
Neyse gidiyim Be Brave'ye bölüm yazıyım onu arabada yazcam heralde gitçez birazdan düğünden
Oy sınırı: 8 oy
Babayyyy


Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin