Bilinmeyen numara-Hyunjin
Bilinmeyen numara
Kardeşimden uzak dur Hwang.
Eğer ona yaklaşırsan
Seni buna pişman ederim.
✔✔ GörüldüSiz
Yıllardır kardeşin geçmişini unutsun diye ilaç verdin şimdi mi abiliğin ortaya çıktı Chris?
Yada BangChan mı desem?Bilinmeyen numara
Bana o isimle seslenecek konumda değilsin.
Hwang ailesinden kimse Bang soyadını ağzına alamaz.Siz
Ablam da ben de çocuktuk Chris.
Bizim suçumuz neydi?
Babamızın yaptığı pislikten haberimiz yoktu küçük çocuklardık.Bilinmeyen numara
Hannah ve bende çocuktuk komiser.
Bizim suçumuz neydi de ailesiz kaldık?
Bizim suçumuz neydi de baban babamı zehirleyip kaza yapmasına sebep oldu?
3 yıl
3 yıl tek başıma baktım ben Hannah'a.
Ne yapmamı bekliyordun?
Onu bu tehlikeli yere sokmamı mı beklerdin?
Beni unutsun diye uğraştım
Acı çekmesin istedim
Ama sen ilacını elinden alarak yine ona beni hatırlattınSiz
İllaki doktora gidecekti ve bu ortaya çıkacaktı.
Ben sadece süreci hızlandırdım.
Şimdi daha mı iyi oldu?
Senin öz kardeşin yıllardır seni bekleyen kız senden korkuyor Chris.
Sence bu daha mı iyi?Bilinmeyen numara
Ne yapsaydım?
Sokaklarda ölmesine göz mü yumsaydım?Siz
Hannah ile beraber yetimhaneye gidebilirdin
Ailenden birini kaybetmenin acısını en iyi sen bilmelisin
Ve kendi acının dinmesi için başkasının ailesinden birini öldürüyorsun
Sence bu çok mu iyi bir şey?
Annen senden bunu ister miydi?
Hatırlıyorum Chris, her şeyi.
Oyun oynarken ablamı tedavi etmeni ve annenin "umarım ileride de böyle iyi bir doktor olursun" demesini
O ne kadar göremese de sen bu isteğini gerçekleştirebilirdin.
Ama yapmadın.
✔✔Görüldü__________________✧__________________
Hyunjin sabah çalan telefon ile uyanmıştı.
"Ne var Seungmin sabah sabah tatilde uyutun bari"
"Komiserim.. Yuna.."
"Yuna ne? Ne oldu Yuna'ya?"
"Komiserim arka bahçede Tuna'nın cesedi bulundu.."
"Tamam oraya geliyorum hiç bir şeye dokunmayın."
Hyunjin hızlıca üzerini giyip evden çıkmıştı. Karakolun arka bahçesine geldiğinde Yuna tanınmaz haldeydi. Kaşları ve dudağı patlamış, gözü çıkarılmış, her tarafı bıçaklanmıştı..
Ve tabikide,
C harfi.."Ağzına sıçacağım senin Yongbok.."
__________________✧__________________
Şu anda Hyunjin ekibi ile toplantı yapıyordu. Yongbok ve Chris hakkında ne biliyorsa anlatacaktı."Aradığımız seri katil yer altında bilinen adıyla, Lee Yongbok. Gerçek adı ise.. Lee Felix. Yani 2005 yılında kaybolan çocuk aslında bir çete lideri tarafından intikam planı için kaçırıldı. İntikam almak istediği kişi ise.. Babam. Çetenin başı yer altında bilinen adıyla, Christopher Bang. Gerçek adı ise BangChan. Yıllar önce sözde trafik kazasına kurban giden Bang ailesinin ilk çocuğu. İkinci çocuk ise Hannah Bang. Hannah düşündüğünüz gibi bir casus falan değil aksine abisi ona yıllardır gizlice hafızası zayıflasın diye ilaç veriyordu yani ben ilacı bıraktırana kadar bunlardan haberi yoktu. İlk önce ben gerekli kanıtları toplayacağım ve babamı tutuklayacağız. Sonrasında çeteyi çökerteceğiz. Burada ki en önemli ve sizin yaşamınız için en güven olacak yol şu. Bana fazla yakın davranmayın çete çökertilene kadar aramızda resmiyet olsun çünkü Lee Felix bana takıntılı bir psikopat. Kişilik bozukluğu var ve bana yakın olan herkesi öldüreceğini söylüyor. Daha önce 2 kez karşıma çıktı. Parkta yakalayamadım çünkü bomba koymuştu ve yaklaşırsam patlatacaktı. Evime girdiğinde ise tetikçi yerleştirmişti yaklaşırsam Hannah'ı vuracaktı. Bu davayı en az kayıpla kapatmalıyız bunu herkes biliyor. Ben Felix ile yakınlaşacağım böylece yakalamamız daha kolay olacak. Hatta gerekirse polisliği bırakıp çeteye girmek istediğimi bile söyleyebilirim yalandan."
Derin bir nefes alıp ekledi.
"Sorusu veya tavsiyesi olan? "
Tzuyu el kaldırmıştı.
"Evet Tzuyu?"
"Geçen gün farketmiştim bahsettiğiniz BangChan adlı kişi ailesinin ölüm yıl dönümü için davet veriyor. Eğer o davete girebilirsek belki bilgi toplayabiliriz."
"Tamam Tzuyu ve Momo siz bi şekilde oraya giriş ayarlayın.Hadi bakalım herkes işinin başına!
__________________✧__________________
Eveeettt
Hyunjin ekibine bunu anlatarak müqewel bi iş yaptı
Chan'ın intikam sebebide öğrenildi
Daha çok iş var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangster / HyunLix
FanfictionLee Felix 5 yaşındayken Hwang ailesinden intikam almak isteyen çete lideri Chan tarafından kaçırılır. Dosyası kapatılan Felix yer altında Yongbok adıyla bilinen bir katile dönüşür. Hwang Hyunjin bu çeteyi çökertmek için öldürülen ablasına söz vermiş...