✧18 (F)

101 14 12
                                    

"Kız resmen ağzına düşecekti!" Felix titreyen ellerini durdurmaya çalışırken konuştu. "Yuh artık Felix! Kız çocukluk arkadaşım diyorum!" "Bu onun seninle ilgilendiği gerçeğini değiştirmez!"

Saatlerdir saçma bir konu yüzünden tartışıyorlardı. Hyunjin'in çocukluk arkadaşının Hyunjin'e gereğinden fazla yakın davranması. Hyunjin bunda art niyet aramasada Felix öyle değildi. Ya da Yongbok. Şu an kim olduğunu ikiside bilmiyordu.

Felix'in sinir krizi geçirmesi nedeniyle etraf çok dağınıktı, kırık bardaklar, kırılmış vazolar, koparılan çiçekler, yere düşen tablolar.. Hyunjin'in kollarındaki tırnak izleri... Hyunjin Felix'i sakinleştirmeye çalışırken olmuştu bunlar.

☆☆

Flashback
___________

"Ya Hyunjin sen lisede çok tatlıydın şimdi çok havalı duruyosun, benim boyumu da geçmişsin cüce gibi kaldım yanında of!" Hyunjinin omzuna elini atarken konuşmuştu Jia. Hyunjin ise gülüp sohbeti devam ettirmişti. Felix ise uzaktan onları izliyordu. Kıskançlığı tutmuştu, yine.

Suç Felix'te değildi. Sorun Hyunjin'in çok saf olmasıydı. Hyunjin bunu anlayamıyordu sadece. Yada Felix öyle sanıyordu.

☆☆

Felix sinirle elini saçlarına geçirdi. "Ya nasıl bu kadar umursamaz olabilirsin!? Kızın bi kucağına oturmadığı kalmıştı!" "Abartma! Alt tarafı arkadaşça elini omzuma koydu, ne var bunda!? Bu aptal triplerinden bıktım senin!"

Felix aldığı bıçağı 'anlık bir sinirle' Hyunjin'e batırmıştı. Tabii yaptığı şeyin farkına yaklaşık 10 dakika sonra Hyunjin'in kapanan gözleriyle farketmişti. Sevgilisinin yanına çöktü Felix. "Hyunjin? Aç gözlerini sevgilim benim sinirim geçsin diye yapıyorsun komik değil.. Aç gözlerini bak sakinim artık..." Açmadı. Hyunjin'in gözlerini sonsuzluğa kapattığının Felix'de Yongbok'da farkındaydı...

Kendinden sakındığı biricik sevgilisini, kendi kıskançlığı yüzünden bir önceki gün saçlarını okşadığı elleriyle öldürmüştü...
☆☆

Changbin ve olay yeri inceleme ekibi 2 gündür haber alınamayan başkomiserlerinin evinden koku gelmesi şikayeti ile eve girmişlerdi. Eve girdiklerinde gördükleri şey iki sevgilinin etrafa saçılan fotoğrafları ve Felix'in Hyunjin'le sarılmış olan cesetleriydi. Hyunjin öldükten sonra aynı bıçakla kendini öldürüp son dakikalarında onlar için  hazırladığı albüme bakmıştı Felix..

Aşkımız sonumuzdu sevgilim...

☆☆

Fotoğrafa Hyunjinin kanı sıçradı.

Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin