Ya ben bi sonraki bölüm smut demişimde ben smut yazamıyorum amk
Bokuma benziyo smut yazınca
__________________✧__________________Felix gözlerini yavaşça araladığında Hyunjin'i görememişti. Ayağa kalkıp mutfağa gittiğinde mutfakta yemek yapan Hyunjin'i gördü. Hızlıca koşup ona sarıldı.
Hyunjin arkasını dönüp sevgilisini kucağına aldı ve o şekilde yemek yapmaya devam etti.
Sonunda yemek hazırlanmıştı ve masaya oturmuşlardı. Bir kaç dakika sonra Felix ardı kesilmez bir şekilde öksürmeye başlamıştı. Hyunjin hızlıca Felix'in yanına koştu. "Felix, iyi misin bitanem ne oldu?" Felix öksürüklerinin arasında zar zor konuştu. "Aler.. Alerjim..." Hyunjin yemeğin içine tadı ve kokusu daha güzel olsun diye biraz kekik eklemişti ve Felix'in kekiğe alerjisi vardı. Hyunjin duraksayıp ne yapabileceğini düşünmeye başladı. Hastaneye götüremezdi, götürdüğü anda Felix tutuklanırdı. Felix yine zorlukla konuştu. "İlacım.. İlacım sırt çantamda.."
Zorlukla nefes alıyordu, Hyunjin koşup Felix'in çantasından ilacını alıp içirdi. Felix'in nefesi düzene girince Hyunjin titreyen elleriyle Felix'e sarıldı.
__________________✧__________________
Hyunjin dosyadan kafasını kaldırdı ve
içeri giren Seugmin'e baktı. "Hyung kahve içmeye gideceğiz, gelecek misin?" Hyunjin hızlıca kafasını sallamıştı çünkü uzun zamandır arkadaşlarıyla dışarı çıkmıyordu. "Olur gelirim" Hızlıca ceketini giymişti ve ikili beraber odadan çıkmışlardı.
__________________✧__________________
Hyunjin saat 17.30 gibi eve gelmişti, tabii eve gelir gelmez Felix yine sürekli yaptığı gibi onun fotoğrafını çekmişti. Felix'in en sevdiği şeylerden biri fotoğraf çekmek olduğu için Hyunjin ona bir fotoğraf makinesi almıştı, Felix'de gördüğü her şeyin fotoğrafını çekip altına not düşüyordu..
__________________✧__________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangster / HyunLix
FanficLee Felix 5 yaşındayken Hwang ailesinden intikam almak isteyen çete lideri Chan tarafından kaçırılır. Dosyası kapatılan Felix yer altında Yongbok adıyla bilinen bir katile dönüşür. Hwang Hyunjin bu çeteyi çökertmek için öldürülen ablasına söz vermiş...