Evet yine ben geldim
Ağlamak istiyorum İnstadaki bu fice olan editim tuttu 😭
Neyse bu arada bu ficde de smut olmicak
Genel olarak hiç bi ficimde smut yok
Defne istediği kadar darlasın smut olmicak
İmanlıyız biz 🤲🏻
Neyse ben yine boş yapıyorum daha uzamadan bölüme geçiyim
Bu arada bu bölüm Hyunjin'in şu an bulunduğumuz yılda (2023) yaşadığı olayları anlatıyor.
__________________✧__________________
26.07.2023
Hyunjin her zaman ki gibi ablasınım doğum gününde ablasının en sevdiği çilekli pasta ile mezarının başına oturmuştu."Doğum günün kutlu olsun abla.."
"Burada olsan 30 yaşında güzel bir kadın olacaktın.. Kim bilir belki hep bana anlattığın gibi Ryujin ile evlenip 1 erkek 1 kız 2 çocuk sahiplenirdiniz ha? Ryujin çok kötü bir durumda abla.. Babasının anlaşması için zorla bir adamla evlendirildi geçen hafta... Onu da babasından kurtaramadım.. Sürekli şiddet görüyor ama babasının mevkisi nedeniyle ne zaman kocasını karakola getirsek bir şekilde yırtıyor... Çok yoruldum etrafımdaki kimseyi koruyamamaktan.."
Gözünden bir damla yaş akmıştı Hyunjin'in.. Yongbok'tan bir kez daha nefret etti..
"Abla bilmiyorum bu kaçıncı söz verişim ama.. Söz veriyorum. Yongbok'tan intikamını alacağım.. Babamdan da nefret ediyorum. Sen öldükten sonra tek varis ben olduğum için mutlu oldu.. Neymiş kız çocuğu soy devam ettiremezmiş aynı soyadla devam etmeyecekmişiz. Hah! Sanki ben soyumuzu devam ettirebileceğim.. Neyse abla toplantım var gitmem gerek sonra tekrar geleceğim seni asla unutmam. Unutamam. Özellikle de o kanlı bedenini..."
Son cümlesinde sesi kısılmıştı.. Sürekli o anı rüyasında görüyordu.. Doktorların ablasını yaşatma çabasını, babasının sırıtmasını, annesinin çığlıklarını, ablasının açık olan gözlerini ve kan akan ağzını..
Hyunjin karakola gelmiş ve toplantı odasına çıkmıştı. Herkes gelmiş ve toplantıya başlamıştı.
"Evet Yuna vaka ile ilgili bilgileri anlatmaya başlayabilirsin."
"Hyung bu sefer bir toplu vaka değil fakat 2 ölümüz var. Biri zehirlenmiş biri ise asılı halde bulundu intihar süsü verildiğini düşünüyoruz çünkü yerde yine C harfi vardı. Diğer vakalarda ki gibi. C harfi ile başlayan tüm isimleri araştırdım ve en çok dikkatimi çeken isim " Lee Chaeryeong" oldu. Yıllar önce kaybolan 5 yaşındaki Lee Felix'in annesi. 23.06.2019 yılında saat 17.47 sularında oğlunun mezarının biraz ilerisindeki ormanda cansız bedeni bulunmuş. Bıçaklanarak öldürülmüş ve onun cinayetinden sonra vakaların çoğunda C harfi bulunmaya başlandı. Katilin Lee Chaeryeong ile bir bağlantısı olduğunu düşünüyorum."
Hyunjin dinlediklerini idrak ettikten sonra konuşmaya başlamıştı.
"Teorinin gerçek olduğunun bir kanıtı olmasa da her şeyi gözden geçirmeliyiz. Changbin ve Jeongin, siz Lee Chaeryeong'un yakınlarını olabildiğince araştırın ve 1 orjinal rapor yani bana verilecek rapor 2 tane de ziyarete gidecek kişilere verilecek raporlar. Yakınları 2 gruba bölün Seungmin, Jay ve Jake ilk grup, Jisoo, Nayeon ve Yuqi ikinci grup. Yakınları ziyaret edeceksiniz. Ben, Rose, Jungkook, Momo ve Kai'de olay yerini inceleyeceğiz biliyorsunuz ilk olay yeri incelemede ben rahatsız olduğum için gidemedim şuan her şeyi inceleyeceğim. Minnie sende adli tıp raporlarını odama bırak. Herkes elinden geldiğinde bir şeyler bulmaya çalışsın."
Hyunjin'in odadan çıkmasıyla herkes odadan çıkıp verilen görevlerin başına gitmişti. Hyunjin de olay yerine gitmişti. Bir yandanda aklında "Lee" soyadı dolaşıyordu. Çok tanıdıktı.. Çok fazla tanıdık..
Hyunjin olay yerini incelemişti ama bir şey çıkmamıştı. Odasında dosyaları incelerken aklına bir isim takıldı. "Lee Felix" bu ismi bir yerden tanıyordu. Evet! Anaokulunda Lee Felix adında bir arkadaşı vardı! Fakat 2005 yılından sonra ona asla ulaşamamıştı. Bu tarihte de Lee Chaeryeong'un oğlu Lee Felix kaybolmuştu. Aralarındaki bağı araştırmak zorundaydı. Odasına Beomgyu'yu çağırdı.
"Bir şey mi oldu Hyung?"
"Sana bir anaokulu konumu atacağım Soobin'ide alıp oraya git. 2005 yılında kaydolan ve kaydını sildiren tüm herkesin dosyasını arşivden bulup getirsinler."
"Tamamdır."
Yaklaşık iki saat sonra dosyalar gelmişti. Hyunjin direk Lee Felix yazılı dosyayı okumaya başladı. Kaybolduğu için okuldan kaydının alındığı yazıyordu. Dosyada fotoğrafıda vardı. Hemen Google'dan kaybolan Lee Felix'in fotoğrafına baktı. Evet. Kaybolan Lee Felix onun anaokul arkadaşıydı. Hemen Lee Chaeryeong ve Felix'in fotoğrafını çıkarıp kurban panosuna astı. Çete panosuna baktığında liderleri ve Yongbok hariç herkesin fotoğrafı asılıydı.
"Bulacağım seni Yongbok.."
Hyunjin hala ayakta dikilirken kapısı çaldı. Gelen Shuhua'ydı.
"Hyung, yeni bir polis atanmış. Size bilgi verilmiş zaten. Onu getirdim."
"İçeri gelmesini söyle."
"Merhaba komiserim ben Hannah Bang. Yaklaşık 2 yıl önce polislere başladım bu sene yayınımı buraya verdiler. Kore'liyim ama Avusturalya'da büyüdü-"
"Biliyorum hakkında verilen dosyada her şey yazıyor. Dışarıdakilerle tanışırsın. Shuhua sana masanı gösterir."
"Tamamdır teşekkürler"
Demiş ve odadan çıkmıştı genç kız. Hyunjin'e Bang soy adı çok tanıdık gelmişti ama çıkaramayınca sorgulamamıştı..
__________________✧__________________
Heh bu saatte cinayetli şeyi yazdım şimdi nah uyurum
Bu arada Hyunjin Yongbok'un sadece adını biliyor. Yüzünü hiç görmedi. Chan'ın ise ne yüzünü nede adını biliyor.
Oy sınırı 7 oy
Görüşürüzzz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangster / HyunLix
FanficLee Felix 5 yaşındayken Hwang ailesinden intikam almak isteyen çete lideri Chan tarafından kaçırılır. Dosyası kapatılan Felix yer altında Yongbok adıyla bilinen bir katile dönüşür. Hwang Hyunjin bu çeteyi çökertmek için öldürülen ablasına söz vermiş...