✧⁸

111 18 36
                                    

Olm bişi farkettim
Ben bu fic de bütün İtzy üyelerini ya öldürmüşüm ya da hayatının içine sıçmışım
Bi tek Lia kaldı ( #savelia #protectlia #liayouarenotalone )
__________________✧__________________

Patron Hyunjin ve
Harika ekibi ✯

                                                         Siz
Felix'in yakınlaşma işi tamam.
Sevgili olduğumuzu sanıyor.

Jeongin
Nasıl bu kadar çabuk başardın hyung
Daha bir (1) gün oldu planı yapanı

Siz
Adam zaten takıntılı bana
LAN EVİME GİRMİŞ BEN ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRİRKEN İZLİYO

Yuqi
é

Changbin
Götünü kolla
:D

Siz
Changbin
Bence
Sen götünü kolla
Çünkü biraz
Daha boş yaparsan
Seni bi güzel sikicem
Anladın mı

Changbin
Sustum
Ölmek istemiyorum

Jeongyeon
Hyung yarın toplantı ertesi gün de operasyon yok mu

Siz
Evet var

Hannah
O zaman neden herkes uyanık uyuyup dinlememiz gerekmiyo mu

Siz
Doğru aq
Uyuyun lan
Bu saatten sonra çevrim içi birini görürsem
Operasyondan alırım

__________________✧__________________

Hyunjin sabah erkenden karakola gitmişti. Şu anda ekibi ile beraber toplantı yapıyorlardı.

"Evet sahada olanlar görevini biliyor. Karakolda kalıp bize yardım edecek olanlar sıra sizin görevlerinizde."

Suyundan bir yudum alıp elindeki dosyaya bakmıştı Hyunjin.

"Changbin, Rose, Seungmin ve Nayeon, siz otelin kameralarına erişip bize bilgi vereceksiniz zaten herkeste kulaklık olacak. Shuhuha, Minnie, Hannah ve Tzuyu, siz de size verdiğimiz isimleri araştırıp bize kim oldukları ile ilgili bilgi vereceksiniz."

"Sorusu olan?"

Jeıngin el kaldırmıştı.

"Evet Jeongin?"

"Hyung kendimi biraz hasta hissediyorum, Seungmin ile yer değiştirsem olur mu? Karakoldan çalışırsam daha iyi olur."

"Seungmin'de kabul ederse olur."

Seungmin'e çevirmişti bakışlarını.

"Bana uyar Hyung zaten ne zamandır operasyonlara katılmıyordum iyi olur"

"Tamam o zaman hadi herkes işinin başına"

Hyunjin'in çıkmasıyla odadaki herkes çıkmıştı.

__________________✧__________________
Yongbok

Yongbok odasında oturmuş bilgisayardan Chan'ın vereceği davet için hazırlanan davetçi listesini kontrol ediyordu. Gözüne takılan isimle fotoğrafı büyütüp incelemeye başladı.

"Yun Min-Seun ha? Güzel isimmiş, ama yemezler Hwang."

Sırıtıp kendi kendine konuşmaya devam etti.

"Bilmiyormuş gibi davransam iyi olur, eğlenceli olacak. Bakalım gün sonunda kaç ceset olacak?"

(Ağğağa psikopat)

__________________✧__________________

Hyunjin evine gelmiş biraz atıştırmalık hazırladıktan sonra film seçmeye çalışıyordu. Filmlere göz atarken mutfaktan gelen cam kırılma sesiyle kafasını oraya çevirdi, 'sevgilisini' görünce sahte bir gülümsemeyle film seçmeye devam etti.

Felix hızlıca Hyunjin'in yanına oturup ona sarılmıştı.

"Böyle camdan girerken bir gün düşüp bir yerini kırıcaksın o olacak. Anahtar veriyim istersen?"

"Ne oldu korktun mu?"

"İnsan sevgilisine zarar gelmesini istemez."

"Yok senin kafana kesin taş düştü. Daha geçen hafta bana 'Gebersen umrumda olmaz' demiyor muydun?"

"Geçmiş geçmişte kaldı.."

Kısa bir sessizlikten sonra Felix ekranda gördüğü film ile sessizliği bozdu.

"Bunu aç!"

Hyunjin hızlıca gösterdiği filmi açıp arkasına yaslanıp kolunu Felix'in omzuna attı. Felix'de hemen Hyunjin'e sarıldı.

Filmin ortasında kucağında uyuyan bedene baktı Hyunjin, 'tatlı' diye geçirdi içinden.. Sonrasında ise fısıldadı.

"Başka bir şekilde karşılaşmış olsaydık keşke.."

__________________✧__________________
Görüsürüzzz

Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin