•4

1.4K 165 274
                                    

Minho

Dün anahtarımı kaybetmemiştim aslında sadece onu gıcık etmek için öyle yapmıştım.Tatlı çocuktu, ama benim için bir şey ifade etmiyordu benden etkilendiği kesin olarak netti.Benden hoşlanması kötü olmazdı ama üzerim işte.Mutsuz olur benimle.

Üzerimi çıkarıp kirli sepetine fırlattıktan sonra duşa kabine girip kendimi rahatlığa bıraktım.Duşta rahatlıyordum bütün yorgunluğum sulara karışıyordu sanki.

Bir 10 15 dakika sonra duştan çıkıp  bornozumu giydim.Zilimin çalmasıyla kapıya doğru yürümeye başladım.Kim gelmiş ti?Kapının dürbününden bakıp gelen kişinin Jisung olduğunu anlamıştım.Kapıyı sakince açtım.

Jisung "SENİ ÖLDÜRMEK İÇİ-"
Üzerimdeki bornozu farkedince geri adım atıp sözünü yarıda kesmişti.
Bana kapılıyor muydu?Ben öyle zannediyor olmalıyım, daha yeni 1 hafta oldu taşınalı.

"Ee?Beni öldürmek için?"

Jisung "Üzerini giysene!Ne bornozla kapıya çıkıyorsun!İnsanlar görecek."

"İnsanlarda diyordu ki 'Bak bak Minho bornozla kapıda hemen izleyelim.' dimi?"

Jisung "Yok!Şey!Ben eve gideyim.Şey vardı!Temizlik hah temizlik!"

"İyi sen bilirsin."

Koşar adımlarla evine girdikten sonra kapımı kapatıp içeri geçtim.Tatlı çocuktu ama tipim değildi.Mutfağa geçip dolaptan hızlıca Rameni çıkardım.Suyu ısıtıp rameni hazırladıktan sonra oturma odasına geçip televizyonu açtım.Televizyon izlemeye başladım.Rameni bitirdikten 10-20 dakika sonra elektiriklerin kesilmesiyle derince nefes aldım.

Jisung'un korkulu bağırışlarını duyunca sinirle telefonumu elime alıp Jisung'u aradım.Korkulu sesi içime işlerken cümlemi kurdum.

"Seni almaya geliyorum.Elektirikler gelene kadar benim evimde kal."

Jisung "Gerçekten mi!?"

"Geliyorum."

Jisung "Çok sağol gerçekten!"

Masadaki ramen tabağını mutfak lavabosuna bırakıp Jisung'un evinin açık olan kapısından eve girdim.Eve girdiğim gibi kucağıma çıkıp bacaklarını  belime dolayan Jisung'la gülümsedim.

"Korktun mu?"

Jisung "Lütfen gidelim artık."

Başımla onayladıktan hemen sonra evime getirdim.Yatağıma bıraktım ve yatağımın yanındaki mumları yaktım.Az da olsa ışık vermeleri Jisung'u rahatlatmış gibiydi.

"Uyuyabilirsin."

Jisung "Gerçekten mi?"

"Uyu hadi bebeğim."

Jisung'un baş ucuna oturup saçlarını okşamaya başladım.Bir yandan da rahatlatıcı bir müzik söylüyordum.

Jisung "Sesin çok huzurlu."

Gülümseyerek onun yanına uzandım.Beline sarılıp kulağına "uyumalısın" dedim.İyice mayışmış olmalıydı ki gözlerini kapatıp uyudu.
Bebek gibiydi, minicikti.
Gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.Bugüne kadar hiç bu kadar fazla yorulmamıştım.

Telefonuma gelen mesajla telefonu elime aldım.

_________________________________________

Bilinmeyen Numara
Naber?

Minho
Kimsin?

Ve gece gece ne naberi?

Bilinmeyen numara
Sevdiğim kişiye yazamaz mıyım?

Merak etme takıntılı değilim

Ondan daha fazlasıyım:))

Minho
Lanet olsun

Çok korktum

Engelleniyorsun.

Bilinmeyen numara
Ama hayır sevgilim

Ayıp oluyor ama

Hem beni tanımaman

Çok üzücü

Minho
Seni varya

Kimsin sen??

Bana aşık olan bir sürü insan vardı

Nereden bileyim kim olduğunu

Bilinmeyen numara
Şirketten bebeğim

Güzel kocam benim

Minho
Rüya görmen güzel.

İyi rüyalar

Bu kişiyi engellediniz.


Bilinmeyen numara
Güzel kocam

Engellemek ile hata yaptın

:))

Bilinmeyen numara
Benim olacak olman çok güzel

_________________________________________

Bu kimdi?Gece gece böyle bir mesaj almam beni strese sokarken burnuma gelen Jisung'un kokusuyla rahatladığımı hissediyordum.

Gerçekten de tatlı çocuktu ama tipim değildi.

Devam edecek...

Ay bilinmeyen numara kim ayollll

Neyseler ben bu bölümü dün yazıyor olucam ama siz bugün okuyacaksınız

UZUN BOLUM DEDINIZ YALRIMMM💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Buğlem için şimdi atıyorum....

Buğlem için şimdi atıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fuck You Bro|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin