•34

751 86 36
                                    

Jisung

Gözlerim kapalı sinirle yerimde beklerken Bangchan'imi nasıl Jeongin'e bıraktım diye sinirle nefes aldım. Neredeydi benim bu yakışıklı, romantik, taş gibi Kocam?

"Ya neredesin!?"

Minho "Bebeğim dur! İki dakika bekle lütfen ya."

"Gelirsem kafanı koparırım! Hemen gelip gözlerimi aç, ellerimide bağlamışsın zaten yoksa...
Yoksa! Yatak fantezisi mi yapacaksın?"

Minho "Bir ara denerim bebeğim.'

"Minho."

Minho "Yapma şunu."

"Lütfen elimi çözer misin?"

Minho'nun ellerini belimde hissettiğimde yutkunmuştum. Elleri rahat durmuyor, bütün vücuduma dokunuyordu. Dudaklarımda hissettiğim yumuşak dudakları o kadar çok özlemiştim ki, Bangchan yan yana durmamıza bile izin vermiyordu.

Kollarımı Minho'nun boynuna doladığımda bu işin sonunun yatak olacağını çok net bir şekilde anlamıştım.
Dudaklarımı sertçe öpen Minho Benden ayrılınca gözlerimi açtı. Minho'nun gözlerinin en derinine bakıyordum, şuan tek ilgilendiğim gözleriydi.

Minho "Gece seni pis yapacağım. Seni özledim."

"Bende özledim."

Minho "Şimdi etrafına bak!"

Onaylayıp etrafıma baktığımda gördüğüm o güzel manzara o kadar hoştu ki! Minho'ya dönüp gülümsedim.

"Manzara çok güzel. Gün batımını severim."

Minho "Asıl manzara o değil."

"Ne?"

Minho "Arabaya bak. Sana aldım"

Gözlerimi Minho'dan çekip yanımızdan bir az uzaklıkta olan Porsche arabaya baktım.En iyi modeli olduğu o kadar belliydi ki insan baktıkça bakıyordu. Bu araba bana alınan ilk arabaydı.

Minho "Sana layık değil ama istersen değiştirir başkasını alırım."

"Çok güzel bir şey! Minho..."

Minho "Güzelim?"

"Seni çok seviyorum! Turlayabilir miyiz?"

Minho "Tabikide."

Anahtarı bana verdikten sonra ikimizde arabaya bindik. Ehliyeti 8 ay önce Minho bana "Benim arabamı ikimiz kullanırız." Deyip zorla aldırtmıştı.

"Bu yüzden ehliyet aldırdın değil mi?"

Minho "Evet."

"Sen harika birisin!"

Minho "Senin kadar değilim. Ee ikinci çocuk ne zaman?"

"Seni sikerim!"

Minho "Ukesin bebeğim."

Son.

Arabamız şekil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabamız şekil

KENDINIZE DIKKAT EDIN DWPEEMLWR OLUYOR SIZE BISIEY OLURSANAGLARIM

BABABABABABBAYSSS😭😭😭😍😍😍😡😡😡

YORUM YAPMAYANIN GOTUNU HAMHAM😡😡😡😡😡😡

YORUM OKUMAYI COK SEVIOM SIZ SINIR OLUODUNUZ SUNGHOON A ASIRI KOMIKTI OKUDUKFA MUTLU OLUODUM

NEYSE BABABABAVAVABAVAVQVQVABSY😭😍😡💝💖

Fuck You Bro|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin