•27

1K 134 102
                                    

Jisung

"Bak Jeongin güzel olmam gerekiyor!Net hislerini açıklayacak bugün!"

Jeongin "Ya oğlum normal giyin git işte ne beni uğraştırıyorsunuz?Sıkıldım ha."

"Seni gebertirim!Kaç gündür bu anı bekliyorum."

Jeongin "Niye trip attın çocuğa o zaman amına koyim?"

"Az sürünsün.O fotoğrafın shop olduğu çok belliydi."

Jeongin "Siktir git."

"Şu parfüm neyli?"

Jeongin "Ben ona baktım aşırı ağır Minho kalpten gider."

"Papatya kokuluyu versene.Minho seviyor Papatyayı."

Jeongin "Alerjisi olduğunu düşünsene!Bütün yemek boşa gider!AHAHAHAHA"

"Ya sus!Yok alerjisi falan evi papatya kokuyordu."

Jeongin "Şimdi bütün kızların gözü üzerinde diyelim sonra bir anda Minho seni öpmeye başlıyor tamam mı?Elini beline koyuyor."

"Ya gerizekalı!Heyecanlanıyorum mal mısın!?"

Jeongin "Bu Sunghoon sizi çok kolay bırakmadı mı?"

"Masum bir çocuktu zaten.Tabi Minho'ya karşı değildi."

Jeongin "Kocam arıyor yazıyor!Kocan kim amına koyduğum?"

"Ya Minho işte!Ver şunu bana ben konuşurum onunla.

"Alo?"

"..."

"Hazırım ben."

"..."

"Tamam 10 dakikaya iniyorum aşağıya"

"..."

"Tamam be!"

Jeongin "Noldu gelme diyor dimi?"

"Ya sus!Hızlı gel özledim diyor!Ya utandım ama bak."

Jeongin "Öğk kusucam şimdi."

"Dayak yemek için yer arıyorsun!Neyse neyse ben gidiyorum!"

Jeongin'e veda ettikten sonra sabah yeni aldığım beyaz ayakkabılarımı giydim.Üzerimde beyaz renginde bir tshirt altımda da siyah bir şort vardı.Neden böyle giyindiğimi anlamıyordum.Halısaha ya gidiyormuş gibi hissettim bir an.Karşımda duran lüks arabaya bakınca arabaya yaslanmış sigara içen Minho'yu gördüm wattpad kitaplarından fırlamış gibiydi.Kahverengi gömleği onun altına giydiği siyah pantolonu o kadar dikkat çekiyordu ki.Adımlarımı hızlandırıp onun yanına gittim.Beni görünce kendine çekip sarılması bir oldu.

Minho "İmm, Papatya kokusu çok severim."

"Seversin diye sıktım zaten."

Minho "Bebek gibisin.Seni yememem için tek bir neden yok."

"Senin bebeğin olduğumdandır."

Arabanın ön koltuğuna binerken sırıtarak izliyordu.Bu tavırlarım hoşuna gidiyordu herhalde.Oda arabaya bindiğinde gülümsedim.Arabayı çalıştırırken elimi tuttu.Bir eliyle arabayı sürüyor bir eliyle elimi tutuyordu.Pek bir romantik olmuştu.

Nihayet gelmiştik.Benden önce inip bana kapıyı açtığında yüzümde büyük bir sırıtış olmuştu.Restoranta girince bir kaç kızın gözlerinin Minho'nun üzerinde olduğunu gördüm.Sakin kalmalıydım, çok sakin olmalıydım.
Masaya oturduğumuzda diyecek zerre bir şey bulamamıştım.Minho garsonu çağırdı ve az önceki romantik halini bir kenara bırakarak garsonla konuşmaya başladı.

Minho "Ne varsa getirebilirsiniz.Sevgilim senin özellikle istediğin bir şey var mı?"

"Yok."

Minho "Tamam.Gidebilirsiniz."

Garson gidince Minho ellerimden tuttu ve gözlerimin en derinine baktı.Sanırım açılacaktı!Sakin ol Jisung sakin!

Minho "Bebeğim benimle çıkar mısın?"

"EVET!"

Gülerek
Minho "Beni bu kadar sevdiğini düşünmüyordum sevgilim."

"Seni zannetiğinden çok seviyorum."

Yemekler gelince yemeklerimizi yemeye başladık.Normalde bu yemekleri başkasıyla yesem bu kadar güzel gelmezdi ama Minho ile yiyince çok değişik, aşırı güzel geliyor.

Yemeğimizi yedikten sonra beni Jeongin'in evine getirdi.Arabayı durdurunca inmek için hamle yaptığım sırada bileğimden tutup beni durdurdu.

Minho "Yarın evimize geliyorsun."

Başımla onaylayıp arabadan indim.Binaya girmek için anahtarımı aldığım sırada birinin belimden tutup kendine çekmesiyle durdum, Minho yapmıştı.Dudaklarıma eğildiğinde kalbim hızlı hızlı atıyordu.

Yavaşça dudağımı öpmeye başladı.Narin ve çok yavaştı.Sanki kırılacak bir vazoydum.Bende aynı şekilde ona karşılık verdiğimde kendine daha çok çekmişti.Dudakları dudağımdan ayrılmak istemiyordu.Ama ikimizde nefes alamıyorduk.Benden ayrılıp alnımı öptü.

Minho "Görüşürüz bebeğim."

"Görüşürüz sevgilim."

Devam edecek...

Alın size uzun bölüm.Ben size tripliyim.Siz hiç benim derdimi dinlemiyorsunuz.

Neyse.

Fuck You Bro|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin