Minho
Oturup Sunghoon'un gelmesini beklerken yerimde sinirle sırıttım.Benim olanı bendan almak ha?
Kapı çalınca hızla ayağa kalktım.Demek erken geldi ha.Gidip kapıyı açtım.Ve gülümsedim Sunghoon'u duvarla arama alırken belinden tuttum."Belkide haklısın.Senden daha iyisini bulamam bebeğim."
Tanrım lanet olsun.Sunghoon "Ah sonunda bana geleceğini biliyordum.Hoşgeldin bebeğim bana."
"Aynen öyle.Oturalım hadi."
Sunghoon "Duvarları aranda iyiydim."
"Hmm iyi miydin?"
Penisine sertçe tekme atarken penisini tutmasıyla bağırması bir oldu.Bunu fırsat bilip yüzünü yumruklamaya başladım.Hızla koltuğa itip üzerine çıktığımda benden kurtulmaya çalışıyordu.
"BENİM OLANI BENDEN ALMAK MI!?ÖLDÜRÜRÜM OĞLUM SENİ!SİKERİM SENI BURDA Sİ-KER-İM."
Yumruklarım hızlanırken intikam duygum ve hırsımı dahada artmaya başladı.Sertçe yumruk atıyordum ve yüzü gözü kan içinde kalmıştı neredeyse.Konuşamayacak halde bana bakıyordu.
"Orospu çocuğunun tekisin lan sen.Annenin yanlışı yüzünden doğmuş bir psikopatın tekisin!Siktir git lan hayatımızdan siktir git.Defol lan!"
Sunghoon "Annemden vurma beni."
"Yalan mı?Terk etti kadın seni!İstemedi lan seni istemedi."
Sunghoon "Haklısın."
Saçından tutup sürüklerken tek kelime bile etmiyordu.Ağlamıyordu, konuşmuyordu.Bu sözlerim bu davranışlarım benim bile canımı yakmıştı.Sunghoon beni ailemden vurabilirdi ama bunu yapmadı lakin ben pislik gibi davrandım ve onun kanayan yarasına bir kilo tuz bastım.İlk kez bu konuda haksız hissediyordum.
Sunghoon "Sana aşık olduğum için
Özür dilerim."
Sözleri gözlerimi yaşartırken sinirle gözlerimi gökyüzüne çevirdim."Bir daha karşılaşmayalım yeter."
Sunghoon "Karşına çıkmam."
"Çıkarsan sikerim."
Sunghoon "Beni hiç anlamıyor musun?Senin için her şeyi yaptım ben!En ufak temasını sevdim ama beni zerre takmamışsın!Ben seni kendimden çok sevdim lan kendimden çok."
"Umrumda değil."
Umursamadan yukarı çıkarken hala aklım ona söylediklerimdeydi.
Muhtemelen canı çok yanmıştı hata yapmıştım.Onu dövmekle onu ailesinden vurmakla dünyadaki en büyük hatayı yapmıştım.O sadece sevgisi için bunları yapmıştı.Ama bende sevgim için yaptım.Hayatımda hiç hissetmediğim kadar kötüydüm.Devam edecek...
Nab3rsinkz?diğer bölümü yazmaya gidiuorum yazdığım gibi atarım
Minho aşırı ağır konuştu Kendi yazdığım bolume ağlıyorum
AaaOy ver yorum yap heheheheh neyse diğer bolume kos
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck You Bro|Minsung
FanfictionGalatasaray tutan Jisung dışarıda bağırarak Galatasaray'ın şampiyonluğunu kutlarken evinde sinirden deliren fanatik Beşiktaşlı Minho. "Oraya gelirsem seni gerçekten sikerim!" "Ağlayabilirsin! Şampiyon Cimbom!" Düzenleniyor