Minho
Sabah saatlerinde Jisung'un dükkan için alışveriş yaptığını görmüştüm bu yüzden gidip bir kaç hediye alıp onun dükkanına gidecektim ki gördüğüm manzara ile şaştım biraz.Sevgilisi mi vardı?Buna rağmen benimle yakınlaşmaktan rahatsız olmamıştı.Nasıl biriydi bu?Her neyse onu kafama takacak kadar delirmemeliyim.
Eve girip evimin güzel kokusunu içime çektim.İşten gelince evime sarılmak istiyordum babamın iş yeri olsa bile fazladan çalışıyordum.Babam çok seviyor beni, bu yüzden hep beni fazla çalıştırdı.
Uyumalıyım yoksa sabah işe gidemem.Evet saat daha yeni yeni 8 olmuştu ama çoktan uykum gelmişti.Yorganın altına girip uykunun beni hapsetmeye başlamasını bekledim.
Çok geçmeden uykunun kollarındaydım.***
Sabah kalktığımda kahvaltı yapmadan evden çıktım.Jisung'un evinin önündeki ayakkabılara bakınca sevgilisinin bu gece orada kaldığını anladım.Hızla ayakkabı giydiğim sırada Jisung ve sevgilisi kapıya çıkmıştı.Birbilerine o kadar çok gülüyorlardı ki beni yeni fark etmişlerdi.
Jisung "Günaydın komşum."
"Aynen."
Jeongin "Insan komşusuna böyle mi davranır be?"
Pek takmayarak aşağı indim.Sevgilisi varsa benimle konuşmamalıydı.
***
İş yerine sonunda gelmiştim.Arabamdan inip şirkete girdim hemen ardından yanıma gelen Sunghoon ile gülümsedim.Sunghoon benim hem kişisel asistanım hemde sektörde asistanım.Ona herkesten çok güvenirim.O herkesten iyi tanır beni ona güvenim her zaman tamdır.
Sunghoon "Günaydın Minho bey."
"Günaydın Sunghoon."
Sunghoon "Özel olarak bir istediğiniz var mı?"
"Evet.Espresso 2 tane olsun seninle konuşmak istediğim şeyler var açıkçası."
Sunghoon "Peki efendim hemen geliyorum."
"Dur."
Sunghoon "Buyrun efendim."
"Kaç yaşındaydın sen?"
Sunghoon "20 efendim."
"Neyse sen gidip kahveleri getir ben odamda bekliyorum."
Sunghoon gittikten sonra derin düşüncelere dalmıştım.Sunghoon'a bilinmeyen numara olayını anlatacaktım bilmesi gerekirdi.Derin bir nefes alıp odama girdim.Telefonuma gelen bildirimle telefonu elime aldım.
_________________________________________
Bilinmeyen numara
Sunghoon'a yaşını sorman çok gereksiz oldu açıkçası.Yazık çocuğa
Ondan şüphelenmen daha komik
Minho
Neden?Olamaz mı?
Bilinmeyen numara
Sunghoon'un aşık olduğu biri varmış2-3 senedir anlatıp anlatıp duruyor
Ve bende kulak misafiri oluyorum
Orta yerde konuşmamasını söyle
Minho
Onu rahat bırakDerdin benimle
Bilinmeyen numara
Ondan nefret ediyorumGetirdiği kahveleri üzerine dökeceğim.
Görüşürüz Birtanem
Minho
Öldürürüm seni!_________________________________________
Hızla ayağa kalkıp şirketin girişine koştum elinde kahvelerle gülümseyerek bana bakan Sunghoon'u gördüm.Neden ondan şüphelendim ki!O benim en yakınım.Hem sevdiği kız var onun!
Hızla Sunghoon'a doğru koşan yüzü siyahlarla kaplı olan adama baktım.Koşarak Sunghoon'u kendime çektim, böylece kahveler benim üzerime döküldü.Sunghoon "Hih!Özür dilerim efendim!Affedin."
"Sorun yok, ben evden istetirim bir şeyler."
Sunghoon "Efendim burada bir kaç yedek kıyafetiniz var onları getireyim mi?"
"Getir."
10 dakika sonra Sunghoon kıyafetlerimi getirmişti.Giyinip tuvaletten çıktım.Sunghoon'un odasına girip karşısına oturdum.
"Şimdi lafımı kesmeden dinle."
Sunghoon "Tamam efendim."
"Neredeyse 6-7 gündür adını tanımadığım yüzünü bilmediğim adamın birisi bana yazıyor ve aşığım diyor ama ben onu tanımıyorum bile.Takıntılı olduğu kesin, beni sevdiğini söyleyip duruyor ve onun hakkında tek bildiklerim bu Şirkette olduğu, 20 yaşında bir erkek olduğu.Bu yüzden sana yaşını sordum, çünkü sen beni en iyi tanıyanlardansın bu yüzden sen şüphelendim açıkçası.Senden şüphelendiğim için kendime acıyorum ama işte."
Sunghoon "Sorun yok efendim, umarım ki bu adamı buluruz."
"Emin misin?"
Sunghoon "Evet efendim.Kesinlikle buluruz ve hallederiz bana güvenin şirketteki bütün adamları tek tek sorgulayacağım."
"Sağol."
***
Sonunda eve gelmiştim.Derin bir nefes alıp eve girdim.Saat 00.09'du ve ben bu saate kadar babamla aile yemeğindeydim.Ne güzel bir aile yemeğiydi ki babam her zaman ki gibi boş boş muhabbetler açmıştı.
Kendimi yatağa attım.Üzerimi çıkarmadan yatağa girdim, nedense çok boşlukta gibiydim.Jisung'ların gülüş sesi gelince gözümden küçük bir damla düşmüştü.Jisung ailesi ile olan anılarını anlatıp duruyordu, oysa ki ben bu yaşıma kadar hep cezalarla kısıtlamalar ile büyümüştüm.İnsanlar hep çok mutlu olmalı.
Devam edecek...
HELELELELELLELE
Her neyse yorum yapın ve oy verin iyi geceler herkese.Sunghoon:
Tekrardan iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck You Bro|Minsung
FanfictionGalatasaray tutan Jisung dışarıda bağırarak Galatasaray'ın şampiyonluğunu kutlarken evinde sinirden deliren fanatik Beşiktaşlı Minho. "Oraya gelirsem seni gerçekten sikerim!" "Ağlayabilirsin! Şampiyon Cimbom!" Düzenleniyor