•21

1K 139 126
                                    

Minho

Jisung ile olan mesajlaşmamızdan sonra çok daha kötü olmuştum.Jisung ellerimden kayıyordu ama ben sadece özür diliyordum.Bana aşıkmış bende ona aşığım.Keşke şu lanet zamanı geriye alabilseydim.Keşke buraya gelmeseydim, neden lan neden?Sevdiklerim hep elimden kayıp gidiyor ama ben dur diyemiyorum neden?

Sinirle ceketimi alıp arabaya bindim. Şoförümü beklemeden arabayı çalıştırdım.Arabayı son hızda sürüyordum.Jisung'un gitmesine izin veremezdim.Onu kaybedemezdim, bir kişi daha benden gidemezdi.

Nihayet eve geldiğimde hızla arabayı durdurup arabadan indim.Karşımda ağlayan Jisung'la bir kez daha hayata lanet ettim.

"Güzelim..."

Jisung "Siktir git!Bir adım daha atarsan mahvederim seni."

"Yapma böyle!İnanma ona lütfen güzelim.Seni kaybetmek istemiyorum."

Jisung "Hiç kazanamadığın birini asla kaybedemezsin.Sana ne dedim ben!?Ne ölüne ne ölüme demedim mi!?Yüzünü görmek istemiyorum lan ben senin!Duygularımı siktin lan sen benim!Sen nasıl bir insansın lan nasıl bir şerefsizliktir bu!Bana sincabım diyordun lan ne kadar hoşuma gidiyordu sen biliyor musun!?Ben seninde beni sevdiğini düşündüm ama yanılmışım hayatımda hiç bir yerin yok artık.Ya sen gidersin ya ben giderim anlıyor musun?Karar senin ya bu evden git yada ben giderim."
Bu söylediklerine karşı göz yaşlarım hızla akarken bir kez daha düşmüştüm.

"Özür dilerim.Ama yemin ederim ki o fotoğraflar gerçek değil yemin ederim siksinler beni gerçekten.Ben o çocuğu daha tanımıyorum bile yemin ederim."

Jisung "Yatakta tanımışsın ama."

"Yemin ederim kimseyle olmadım!Niye anlamıyorsun beni niye!?"

Jisung "Benden uzak dur.Gitmek mi göndermek mi?"

"Gitmek istemiyorum sende git istemiyorum!Lütfen eskiye dönelim, lütfen Jisung bir kere şans ver bana başka şans verme lütfen."

Jisung "Senden nefret etmek istiyorum!Uzak dur benden uzak dur!Ya gidersin ya giderim!"

"Pekala.Ben bilmiyorum gitmek istemiyorum sende git istemiyorum"

Jisung "Güzel, ben giderim."

"Bende sana aşığım yemin ederim."

Jisung "Bekle."

Diyip arkasına bakmadan arabasına binip gitmişti.Canım yanarken bir kez daha düştüm.Duvara tekmeler yumruklar savururken ellerimin kan içinde olduğunu gördüm.İnsanların abuk subuk bağırışları dahada sinirimi bozarken binaya girdim.Gözümün tek çarptığı şey Jisung'un eviydi.Kalbimde bir sancı hissedince evime girdim.

Dolaptan hızla rakı aldıktan sonra rakıyı ağzıma diktim.Telefonuma girip rastgele bir şarkı açtım.Dolaptan 2 3 tane daha rakı çıkarıp oturma odasına gittim.Gözyaşlarım süzülürken şarkının sözleri o kadar çok tanıdık geldi ki.

"Bekle dedi gitti
Ben beklemedim
Oda gelmedi(ya)
Ölüm gibi bir şey oldu ama ama
Ama kimse ölmedi.

Aşk ateşi yanar yanar söner mi?
Gönül yarası bir gün geçer mi?
Öyle sevdim içim dışım enerji
Dur bakalım, döner belki.

Bekle dedi gitti
Ben beklemedim
Oda gelmedi (ya)
Ölüm gibi bir oldu ama ama ama
Kimse ölmedi.

Eğer başını alıp kaçıp giderse
Olurda bir gün beni terk ederse
Hangi dağda ölürüm bilmem,
Bilinmez
Gitsin bakalım kolaysa öyle.

~~~

Ah bebeğim beni ne çok severdi
Ruh ikizim, canım derdi
E ne oldu şimdi, bu aşk böyle biter mi?"

Şarkının sözleri daha çok içmeme neden olurken Jisung'un o masum gülüşü geldi aklıma.Güzel bakışları, utanışları, duvara bakıp gülümsememe neden oldu.Şimdiden özlemiştim küçük bebeğimi.Sincabım nerelerdesin acaba?

Ayağa kalkıp Jisung'un evinin önüne oturdum.Ağlamaya başladım, ağlarsam belki gelirdi.Elimdeki rakıyı bitirip yere koydum.Belki de bu rakıyı bebeğimle beraber içecektik.Sikeceĝim o lanet herifi.Benim güzelimi nasıl elimden alır lan o?Jisung haklıydı belki de hiç kazanamadığım birini kaybedemezdim.
Ayağa kalkıp Jisung'un evinin kapısını çalmaya başladım.Bir yandan da bağırıyordum.

"Güzelim!Affet beni affet."

"Aç kapıyı Jisung gitme!"

"Seven insan gider mi lan!?Bu kadar mıydı senin bana olan güvenin bu kadar mıydı!?Niye lan niye gidiyorsun!?"

Chul "Abi!Bağırma apartmandakiler çıkacak.Hadi bir sakinleş konuşalım."

"Özledim lan!Kokusunu özledim bana bakışını özledim!"

Chul "Abi bir konuşalım.Bilinmeyen numaranın kim olduğunu biliyorum.Beni döven adam beni baygın zannederken maskesini çıkarıp 'abine bir daha ailen kızarsa seni daha çok döverim'dedi.Gel abi hadi sakinleş."

"Kim lan o orospu çocuğu!Benim güzelimi, benim sincabımı nasıl elimden alır lan!?Aklım almıyor yemin ederim aklım almıyor."

Chul "Sunghoon...
Bilinmeyen numara her zaman Sunghoon'du.Hepimizi kandırdı abi hepimizi."

"Ne?"

Devam edecek....

Jisung gitti lan...

Bu aradaaa doğru kişiden şüphelenmişsinizzzz

Afferin size minik bebişlerim🤏🤏🥰🥰🥰

Diğer bölümü yazmaya gidiyorummmmmm

Hemen oy verin yorum yapın yoksa gotunuzu yerim😡😡😡😍😍

Fuck You Bro|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin