•15

1K 131 91
                                    

Jisung

Kalbim hızlı hızlı atarken altında olduğum Minho'nun tam gözlerinin içine bakıyordum.Öpmesini bu kadar çok isterken bir yandan da utançtan bi şey yapamıyordum.Dudaklarıma eğildiği sırada derin nefes alıp vermeye başladım.Kalbimin hızlandığını hissedip duruyordum.Sanırım kalpten gidecektim.Kollarımı yavaşça boynuna dolarken Minho'nun yutkunduğunu duydum.İkimizinde sesi kısık çıkarken bir kez daha yutkundum.

Minho "Seni öpmemi mi istiyorsun?"

"Ha?"
Bilmemezlikten gelmek en iyisiydi.

Minho "Denemek istiyorum.Seni öpmek."
Yutkundum.

"Dene o zaman."

Dudaklarıma kapanacağı sırada çalan zil sesiyle üzerimden kalkıp kapıyı açmaya gitti.Derin bir nefes alıp üzerimi düzelttim gelen kişiye bakmak için Minho'nun peşinden gidip gelen kişiye baktım.Gelen kişiyle Minho bir şeyler konuşuyordu.

Sunghoon "Şey Patron ben sizle konuşmak için gelmiştim de."

Minho "Tabi benim eve geçelim."

"Görüşürüz o zaman."

Minho "Görüşürüz güzelim."

Çocuğun delici bakışları benim üzerindeyken derin bir nefes aldım.Kesinlikle bir şeyler vardı.Çocuk dakika başı temasta bulunup duruyordu.Ama ben salak değilim!Ben sevdiğim adamı bir gerizekalıya yedirtmem!Balkonlarımız yan yana olduğu için onun balkonundan girecektim içeri.

Balkona geçtim.Balkondan Minho'nun evinin balkonuna atlamaya çalışırken bir yerlerimi kıracaktım resmen.Sonunda balkona geçince oturma odasında konuşan Minho ve o çocuğu dinlemeye başladım.

Sunghoon "Uzun zamandır işe gelmiyorsun.Baban gelsin dedi."

Minho "Ben oraya adımımı atmam."

Sunghoon "Atarsın.Hadi ama ne olacak?Alt tarafı bir kavga."
Ne demek alt tarafı bir kavga?Ne saçmalıyordu bu salak?

Minho "Bilemiyorum ya büyük kavga ettik biliyorsun.Şirkette ben gittikten sonra ne oldu?"

Sunghoon "Baban delirdi!Heryeri bir birine kattı.Senin telefonunu yerden alıp çöpe attı.Odanı falan karıştırdı.Para falan buldu odanda tabi senin paran olduğu için bana verdi sen götür dedi.Ama çok sinirliydi ben hiç bu kadar sinirliyken görmemiştim.Boş yere bütün şirkete kızıp durdu."

Minho "Anladım.Başka bir şey oldu mu?"

Sunghoon "Chae babana seninle evlenirse seni adam edeceğini söyledi."
Orospu.

Minho "Tanrım!Delir miş galiba Chae!Neredeyse 4 kez reddettim!Peşimi bırakması lazım!Dur bir dakika ya bana yazan psikopat oysa!"

Sunghoon "Yok patron.Erkeğim demiş ya size."

Minho "Sen nerden biliyorsun!?"

Sunghoon "Söylediniz ya!"

Minho "Söyledim mi?Ha olabilir."

Sunghoon "Geri dön patron.Sensiz herkes çok sessiz."

Minho "Bilmiyorum, babamla konuşurum.Şu psikopat iki gündür yazmıyor."

Sunghoon "Sizcede çok garip değil mi?Size çok aşık olmalı."

Minho "Bilmiyorum Sunghoon bilmiyorum."

Sunghoon "Ha patron paranı vereyim."

Minho "Tamam."

Sunghoon "Kardeşiniz..."

Minho "Kardeşim?"

Sunghoon "Arkanızdan demediğini bırakmadı.Sizin onun yerine geçmek istediğinizi söyledi.Hatta sizin bu hayatta bir başarınızın olmadığını söyledi ama babanız bu sefer karşı çıktı."

Minho "Nasıl yani?"

Sunghoon "Kardeşinize herkesin içinde tokat attı."
Sonunda bir şeyi becermiş gerizekalı herif.

Minho "Benim babam mı? İnanamıyorum şuan gerçekten.Annemler ne yaptı peki?Kesin babama kızmıştır."

Sunghoon "Evet anneniz babanıza kızdı ama kardeşinizede kızdı tabiki."

Minho "Değerimi anlıyorlar yani."

Sunghoon "Evet."

Sunghoon "Neyse patron ben gideyim.Görüşmek üzere şirkette."

Minho "Ben seni geçireyim.Dur balkondan sana bir şey getireceğim."
Ne?Balkondan mı?

Sunghoon "Ne getireceksiniz efendim?"

Hızla kendi balkonuma atladığım sırada Minho dışarı çıkmıştı bana değişik değişik baktığı sırada ona gülümsedim.

Minho "Bizi mi dinliyordun?"

"Yo.Ne dinlemesi yeni balkona çıktım.Sende beni suçlamak için yer arıyorsun."

Minho "Neyse sorun yok.İyi geceler o zaman sincap bey."

"İyi geceler."

Minho'nun balkondan sigara kutusunu almasıyla bende içeri girdim.Çocuğa sigara mı verecekti?Yoksa aynı sigarayı beraber mi içeceklerdi!?Hayır olamaz!Yok ya içmezler!Hem Minho beni öpmeye kalkıştı benle daha çok yakın kesin bana aşık!Doğru zamanda aşkımı mı ilan etsem?

Odama girdim.Sanırım uyusam iyi olacaktı.Başımı yastığa koyduğumda bugün yaşananlar aklıma geldikçe sırıttım.Beni öpmeye kalkmıştı!Hemde dudağımdan!Kesin aşık!

Devam edecek...

Eminim NEYSE BIZ KOTUY7ZBAYNWNNN AHNENNN

BILUM NASILDI YORUM ATIN VIR SURU BIR SURU

HAFI OPTUM SIZII

HAFI OPTUM SIZII

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fuck You Bro|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin