Minho
Eve vardığımızda Jisung'u yavaşça kucağıma aldım.Öyle güzel uyuyordu ki tam şuanda öpebilirdim, gözlerinden yani.Her şeyin buraya varacağını düşünmezdim bir Galatasaraylıya kendime bu kadar yakın hissedeceğim falan asla aklımdan geçmezdi.Ama işte elin Galatasaraylısı gelip en yakın arkadaşım olmuştu.O gün ona sadece sinir ve öfke duymuştum hatta hiç bir zaman yan yana gelebileceğimizide hiç düşünmemiştim.Ama Jisung yanımda olunca her şey çok güzel geliyor.Sanki bir rüyada huzuru tadıyormuşum gibi herşey.Hayatımda Jisung kadar değer vereni hiç görmedim.Değer göreceğimi de hiç zannetmedim.Sanki bana büyü yapmışta ondan başkasında huzuru bulamıyor gibiydim.Arkadaşlık böyle bir şey miş demek ki.Galiba ilk defa hayata döndüm veya yeniden doğdum gibi.
Kucağımdaki mışıl mışıl uyuyan bedene bakıp tekrardan gülümsedim.Kapıyı açıp içeri girdim.Jisung'u koltuğa bırakıp ayakkabılarını çıkardım.Geri kucağıma alıp Jisung'u yatağına bıraktım.Belli belirsiz mırıltıları bile güzel geliyordu kulağıma.Jisung'un yanına oturup gözlerinin altındaki morlukları baktım.Benim yüzümden mi olmuştu?Sanırım Jisung gerçekten beni en yakın arkadaşı olarak görüyor.Her şekilde bunu aşka bağladığım için kendimi çok salakça hissediyorum.Eğer sevseydi şans verir miydim? diye düşünmüyorum değil.Sanırım bu sefer tipim değil diyemem.O benim her şekilde tipim.Saçlarını yukardan kendi tokamla toplayıp onu iyice yatağa konumladım.Ayağa kalkıp mutfağa girdim.Yemek bilgim pek olmasada yemek yapmayı düşünüyordum.Yada dışarıdan söyleyip ben yapmışım gibi mi göstersem?Hayır hayır.Kendim yapmalıyım.
Markete gidip gerekli malzemeleri aldıktan sonra eve geldim.Yemeği yapmaya başlarken arada Jisung uyandı mı uyanmadı mı diye kontrol edip duruyordum.Daha uyanmamıştı.
Yemeği bitirdiğimde saat 7'ye geliyordu.Yavaşca Jisung'un odasına girip onun saçlarını oksamaya başladım.Yanağından öpüp uyanmasını bekledim.Nedense dudağı gözüme takılıp duruyordu.Dudağına eğildiğim sırada Jisung'un gözlerini açmasıyla yerimde şokla durup Jisung'un gözlerine baktım.
Jisung "Şey."
Dediği şeyle yakınlığımızı fark edip hızla çekildim."Ha şey diyecektim.Yemek hazır gel hadi."
Jisung "Yemek mi yaptın?"
"Evet!Hadi gel bak nasıl olmuş."
Jisung "Tamam geliyorum!"
Odadan çıkıp tabakları yerlerine dizmeye başladım.Dolaptaki bir kaç içeceği çıkartıp masaya koydum.İçeri Jisung'un gelmesiyle gülümseyip ona oturmasını söyledim.Jisung'un karşısına oturup kendime içecek doldurdum.Gözleri arada bana bakıyor ve gülümsüyordu.
"Nasıl olmuş?"
Jisung "Mükemmel!Tam istediğim şekilde."
"Her zaman mükemmelim."
Jisung "Egon mu arttı?"
"Artmasın mı sincabım?"
Jisung "Artsın.Fanta doldurur musun?"
"Tabikide."
Bardağı bana uzatmasıyla ellerimiz değmişti.Jisung utanıp elini çekerken acaba romantik bir akşam yemeğinde falan mıyız? dedim içimden.Fantayı doldurup bana gülümseyen Jisung'a uzattım.Neden kızarmış ki?Her neyse.
Jisung "Yemekten sonra Film izleyelim mi?"
"Olur."
Jisung "Sağol.Her şey için."
"Lafı bile olmaz."
***
Yemeği bitirip sofrayı beraber toplamıştık.Aklıma takılan şeyle gülümsedim.Bilinmeyen numara uzun zamandır ne yazıyordu nede darlıyordu.Televizyondan korku filmi açıp Jisung'a baktım.
Jisung "Korkmam ben."
"Korkmazsın sen."
Dedim alayla.Jisung "Dikkat etde korkan sen olma."
"Erkek adam korkar mı hiç?"
Jisung "Bende erkek değil miyim?"
"Değilsin."
Jisung "Neyim o zaman!?"
"Benim minik sincabımsın."
Jisung "A-açsana filmi!Ne bekliyoruz?"
"Peki açıyorum."
Filmi açıp geriye yaslandım.Normal korku filmiydi.Jisung'a sarılıp filmi izlemeye devam ettim.Kollarım arasından kaçmaya çalışsada kaçacak bir yeri yoktu.Bacağıma vurmak yerine penisime vurunca bağırdım.Bana değişik değişik bakarken ellerimle penisimi tuttum.
Jisung "İyi misin!?Ben yanlışlıkla vurdum!Özür dilerim."
Tek hamlede Jisung'u altıma aldım.Sesli yutkunmasına karşılık sırıttım."Özrün affedildi."
Jisung "Çekilsene!"
"Ben böyle iyiyim."
Jisung "Ben değilim!"
Devam edecek...
Kestikkkkk EHEHEHEHEHEHEGEGEGEGEGE NEYSE OYLAYIN YORUM YAPIN FIKRINIZI BELIRTIN SINIRLENDIRMEYIN SIZI SEVIYORUMMM🥰😡💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck You Bro|Minsung
FanfictionGalatasaray tutan Jisung dışarıda bağırarak Galatasaray'ın şampiyonluğunu kutlarken evinde sinirden deliren fanatik Beşiktaşlı Minho. "Oraya gelirsem seni gerçekten sikerim!" "Ağlayabilirsin! Şampiyon Cimbom!" Düzenleniyor