Jisung
Sinirle yukarı çıkıp az önce olanları kendime yedirmeye çalıştım. Lanet olası beni dudağımdan öpmüştü! Hatırladıkça sinirleniyorum ya! Keşke çekip vursaydım! Lanet olası herif.
~~~
"Siksene."
Beni kendine çekip dudaklarını dudaklarıma bastırdığında şokla yerimde durup bir şey yapamadım.
Kendime geldiğimde direkt onu ittim."Manyak mısın be!"
Minho "Dudaklarının tadı güzelmiş, birde Beşiktaşlı olsan sevişirim seninle."
"NE!"
Koşarak apartmana girdiğimde arkamdan güldüğünü duydum.
Manyak herif.~~~
İçeri geçip banyoya girdim. Resmen sırılsıklam olmuştum o manyak yüzünden! Kıyafetlerimi kirli çamaşır sepetine atıp duşa kabine girdim. Beni öpüşü nedense aklımdan çıkmıyordu!Lanet herif.
Sıcak duşumu aldıktan sonra yatağıma girecekken kapının çalmasıyla sinirle ayağa kalktım. Kapının önüne gelip kapının dürbününden gelen kişiye baktım, Minho? Kapıyı açtım.
"Ne oldu?"
Minho "Evimin anahtarını almamışım. Çekilde içeri geçeyim."
"Ya dur! Giremezsin, benim evim burası."
Minho "Güzelim çekil şuradan hadi gireyim üşüyorum zaten."
"Ne?"
Güzelim mi demişti? Ciddi değildir ya! Ben ve Minho'nun güzeli olmak? Hah, adam yakışıklı sevgilisi vardır net.
Ya yoksa? Yok yok vardır. Şirkette çalışıyordu hem kesinlikle vardır. Banane ya, kimle sevgili olursa olsun!Sapık herif.Minho "Jisung ne kapıya bakıyorsun? Ben nerede yatacağım? İstersen yanında yatayım."
Dediği şeyle kendime gelirken Minho'nun çoktan içeri girdiğini anlamıştım. Benim yanımda mı yatmak istiyordu?
"Sapık herif!"
Minho "Ayıp oluyor ama! Elleşmedim ya sadece yanında yatayım dedim."
"Yatma yanımda! Yerde yat, hem sen işe gitmeyecek misin yarın? Nereden bulacaksın kıyafet?"
Minho "Giderken alırım. Ayrıca belim acır yerde! İş adamıyım oğlum ben."
"Koltukta yat o zaman!"
Minho "Koltuk rahat değil, koynuna girmek için o kadar da meraklı değilim."
"Ben yatarım o zaman koltukta yada hayır yatamam!"
Minho "Hadi ama Jisung ne nazlı çıktın, aramıza yastık koyarız."
"Ya yastık sabah olmazsa?"
Minho "Sinirleniyorum."
"Peki tamam."
Yatağa girip uzandım.Minho'ya arkamı döndüğüm anda belimden tutup kendine çekti.
Minho "Birine sarılmadan uyuyamam Galatasaraylı."
"Çok fazla temas yapıyorsun Beşiktaşlı."
Minho "Sevdiğim kişilere temasta bulunurum Galatasaraylı."
"Ha, ne?"
Minho "Uyu artık."
Gözlerimi şokla açıp az önce söylediği cümleyi düşünmeye başladım. Sevdiği kişilere mi temas yapıyormuş? Bana aşık mı? Yok ya, hemen abartıyorum sevdiğim kişilere diyor kişiler diyor topluluktan bahsediyor. Yani sevdiği kişilerden miyim? Belkide yanlış söyledi. Aynen ya ben yanlış duydum kesin.
Minho "Gözlerini kapat ve uyu."
"Uyuyorum ki ben!"
Minho "Uyurken gözlerin açık mı oluyor?"
"Yoo! Gözlerimi açık unutmuşumdur!Olamaz mı?"
Minho "Olur olur.Hadi uyu artık."
Bu sefer gözlerimi kapatıp kendimi uykuya odakladım. Boynumda hissettiğim dudaklar ile kalbimin hızlandığını hissediyordum.
"Minho?"
"Uyudun mu?"
Uyuyormuş. Demek ki istemeden yaptı. Her neyse uyu Jisung! Kendimi kasmayı kesip, bedenimi Minho'nun kollarına bıraktım.
Devam edecek...
Nabersiniiiiz???
Ayyy bu bölüm romantik mi oldu bilemedim şimdiiii texting bölümler de gelebilirrrr çok eğlenceli olacak gibiiii.
Oylamayı unutmayınnnn yerim sizii.
Minho aşık değilll
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck You Bro|Minsung
FanfictionGalatasaray tutan Jisung dışarıda bağırarak Galatasaray'ın şampiyonluğunu kutlarken evinde sinirden deliren fanatik Beşiktaşlı Minho. "Oraya gelirsem seni gerçekten sikerim!" "Ağlayabilirsin! Şampiyon Cimbom!" Düzenleniyor