•7

1.2K 166 128
                                    

Jisung

Eve girdiğim gibi ağlamaya başlamıştım.O sözleri nedense canımı çok yakmıştı.Sanki ne demiştim ki?
Elimi kalbime götürüp kalbimin atış hızına baktım ama çok hızlı atıyordu hepsi Minho yüzündendi bana iyilik yapıyor diye sevindim ama hata yapmışım boşuna sevinmişim.Onda bir şey ifade etmiyor muşum hah!Oysa ben çok yakın arkadaş oluruz diye düşünmüştüm.Zaten telefondan başını kaldırmamıştı benim gitmem için çok meraklıydı zaten pislik.Herşeye değer yükleyen benim mal gibi böyle ağlarım şimdide.Telefonu elime alıp acıklı bir şarkı açtım.

Neden böyle yaptı ki?Kullanılmış gibi hissettiriyor.Belkide kullandı beni!Ben kullanılacak insan mıydım?Ben neden buna üzülüyorum ki!Hah banane benim arkadaşım olmazsa olmasın!Millet benimle yakınlaşmak için kırk takla atıyor!Takmayacağım o serseriyi!Hem benim alt katımdaki dükkan benim Cafe mi açsam?

Evet evet!Kesinlikle hem merkezde oturuyorum gelen giden çok olur!İsim ne olsa?Galatasaray Cafe mi olsa?Evet evet!Hem Minho sinirden patlar.Ohh iyi olur ona.Ay sabah olsun da Cafe için alışverişe gideyim hem böylelikle rahat hissederim daha çok.Kafa dağıtırım.

***

Sabah olmuştu sonunda.Heyecandan uyuyamamıştım aslında.Kalkıp yüzümü yıkadım ve hemen üzerime düzgün bir şeyler giydim.Ayakkabılarımı giyerken bir yandan da söyleniyordum duyduğum sesle sinirle başımı kaldırdım.

Minho "Sabah sabah nereye?"

"Sanane?"

Minho "Sinirli sincap dehşet saçıyor"
Güldü.

"Aynen."

Ona bakmadan kapımı kilitledim.Ve aşağı indim.Ona katlanacak durumda değildim.Nedense onu görünce hem heyecanlanıyor hemde sinirleniyordum.Cebimden telefonumu çıkarıp Bluetooth kulaklığıma bağlandım.

"Hayat sende durmam diyor,
Her nefeste son geliyor
Bildiğin sende kalsın
Sen yalancı baharsın.
Artık senin olmam diyor,

Sen yalancı bir sonbahar,
Ben sevdalı koca çınar
Kaç mevsim benden aldın?
Kaç sevda geri verdin?
Ruhum sana kanmam diyor."

Şarkının sözleri içime işlerken bu şarkının güzelliğine gülümsedim.Aslında dükkanın ismi Sonbahar olabilirdi!Gök yüzüne bakıp derince nefes aldıktan sonra önüme ilk çıkan markete girip bir sürü kahve çeşidi alıp çiçekçi dükkanına girdim, bir kaç çiçek aldıktan sonra onları çiçekler için getirdiğim çantama koydum.Bir sürü tatlı malzemesi aldıktan sonra evime taksiyle geldim.

Eve girip eşyaları koltuğun üzerine koydum.Ellerimi yıkayıp çamaşır suyu, temizlik bezi, yüzey temizleyici ve evimdeki viladayı alıp dükkana indim.Dükkanın kapısını açıp getirdiğim temizlik eşyalarını yere koydum.İlk camları silmeye başladım hemen sonrasında dükkanın içindeki olan tuvalete gidip çamaşır suyunu her yere döktükten sonra gelip yüzey temizleyiciyi temiz vilada suyuna döktükten sonra yerleri silmeye başladım.

Minho'ya olan sinirim yüzünden bastıra bastıra silmeye başladım.Arkadan çalan enerjik şarkı dahada hızlı temizlememi sağlıyordu.Tezgahın olduğu taraf dışında bütün yeri sildikten sonra tezgahın oraya geçip tezgah dolaplarının üzerindeki tozu aldıktan hemen sonra tezgahın tozunu almaya başlamıştım.Elime villada fırçasını alıp tezgahın olduğu yeri silmeye başladım.Bütün her yeri temizlemiştim, şimdi gidip tuvaleti halletmeliydim.Tuvaletin olduğu yeri çamaşır suyuyla tertemiz yaptıktan sonra saatin 14.00 olduğunu gördüm.Çok çabuk bitirmiştim.

Evime gidip aldığım süslemeleri, kahve ve tatlı malzemelerini alıp dükkanıma geldim.Masa sandalyeleri koyup her yeri düzenlemeye başlamıştım.O kafar fazla yorulmuştum ki yere düşecektim ama dükkanı halletmeden hiç bir yere gitmiyordum.

***
Sonunda bütün dükkan bitmişti.Dükkan kapısının aralanmasıyla kafamı kapıya çevirmeden konuştum.

"Daha açmadık.Yarın açacağız, isterseniz yarın gelebilirsiniz."

Jeongin "Anladım.Başka zaman geleyim o zaman Jisung."

Direkt arkamı döndüm.
"JEONGİN?"

Jeongin "Özledin mi beni?"
Koşarak gidip Jeongin'e sarılmıştım.Onunda bana sarılmasıyla cümleye cevap vermiştim.

"Çok özledim!~"

Jeongin "Belli!Boğacaksın şimdi beni Jisung!"

"Seni çok özledim!"
Jeongin'in yanağını öperken içeri giren kişiye baktım.

Minho "Y-yanlış zamanda gelmiş olmalıyım.Görüşmek üzere Jisung."
Dükkandan hızla çıkıp gitmişti.

Devam edecek...

Agagagagaga nab3rsiniziuzuzuz

Ayyy ellerim koptuuuuuuuu

Dükkanın fotoğrafını söyle birakayimmmm dükkanın ismini SONBAHAR


Aşırıı güzellll baya bayildimmm

Oylayın ulen y3rim gotunuzu
Bir yeriniziiii

Son sahne için Minho'ya yakalım....
Ah be abi

BDYSKDGSKDIWHXKRLEHDLEKRN

554 kelimecik

Fuck You Bro|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin