Behódolsz vagy Meghalsz?

109 3 0
                                    

Maerys

A víz tiszta vér lett és a kezeim is.
- Ez....- Elállt a szava.
- Tudom, ez gyilkosság,de meg volt az okomrá.- Mondtam és úgy, éreztem,mintha egy újabb kómából ébrednék fel,de ezt most nem bántam.
- Az őrséget az én katonáimra cseréljük le.- Mondtam és kimentem a szekrényemhez,de még mielőtt bármit is csinálhattam volna a katonák jöttek be. Az őrök.
- Mennyit kaptatok azért,hogy beengedjétek?- Kérdezteztem.
- Felség nem tudom,hogy miről beszél.- Kezdte az egyik.
- Remirax!- Szólítottam őt,mivel a gyermekeim sárkányai még túl fiatalok ehhez a feladathoz és még nevük sincs.
- Felség..- Hűltek el a katonák,mikor a már lónál is magasabb sárkány éppen,hogy befért.
- Vidd el őket és ne élve hozd vissza azokat. Tépjétek szét, egyétek meg őket,amit akartok,csak haljanak meg.- Mondtam Valériaul és a sárkányom felkapva őket kirepült. Én becsuktam az ajtót és elkezdtem át öltözni.
A ruhám

A hajam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A hajam

Ekkor elkezdtek sírni a gyerekek, oda mentem és felvettem őket,de nem lett jobb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ekkor elkezdtek sírni a gyerekek, oda mentem és felvettem őket,de nem lett jobb. Ekkor ide repült a két kis sárkány és én visszatettem őket a kiságyukba. A két sárkány oda repült a kisgazdáikhoz és melléjük bújva mind a négyen elaludtak. Édes volt a látvány és ekkor jött hozzám Tessarion. Elég nagy volt már ahhoz,hogy felszálljak rá és elkellett mennem új őrökért,már pedig két dothraki lesz az. Felszálltam rá és az erkélyről kirepült. Este gyönyörű volt a kilátás és a sárkányaim is mellém jöttek. A dothrakiaknál már vagy még mindenki ébren volt. Leszálltam a tábor közepére és a dothrakiak egyből felfigyeltek rám.
- Tegnap, elpusztítottam Yunkait és elfoglaltam Astaport. Ma bevonulunk Astaporba, onnan Meereenbe és eközben elfoglalom Pentost is!- Mondtam dothrakiul,mire éljenezni kezdtek. Elkezdtek összepakolni és én is így tettem. Felszálltam Syraxra és visszamentem a lakosztályomba.
- A hulla?- Kérdezte Amerix.
- Teljesen mindegy,nem hamar jövünk vissza.- Mondtam és a ruháimat kezdtem össze pakolni.
- Hova megyünk?-Kérdezte.
- Meereenbe. Te is szeretnél jönni?- Kérdeztem?
- Ige,oda megyek,ahová a családom is megy.- Mondta és megcsókolt.
- Ki kell neveznünk majd egy segítőt,abban az esetben,ha westerosba megyünk.- Mondtam és végeztem is a ruháim pakolásával. Felvettem a kicsiket,akik még aludtak.
- Syrax!- Szólítottam. A nyergét érkezésem napján betettem a szekrénybe és most kivettem és felszereltem.
- Sajnálom,de máshogy nem tudom fogni a gyerekeket és a csomagot se tudom hova tenni, ha Meereenbe érünk leveszem.-    Mondtam és felszálltam.
- Lent találkozunk,gyere a lovammal.- Mondtam és kirepültünk. A kissárkányok a gyermekeim pólyáiba bújva melegítették egymást.
4 nap múlva

Elérkeztt Meereen meghódításának ideje. A gyerekeim én és a férjem is jól bírtuk az utat, a seregem meg mindent kibír. Meereen felett repültem. A mestereknek jelezve,hogy  itt vagyok. Kijöttek a kapuhoz. A vezetőjük egy nő volt,de eszem ágában sem volt életben hagyni őket. Kijöttek a kapuhoz.
- Dracarys!!- Mondtam és Syrax felperzselte őket.
- Aki ellen áll, az meghal!- Mondtam Dothrakiul és felszálltam a fő épületre,ami a legnagyobb épület egyben. Syrax leszállt az oldalán és én bemásztam, ez tűnt a legnagyobb szobának és valószínűleg az a nő lakott itt,akit az előbb öltem meg. A szoba tiszta volt és rendezett, ezért letettem a kicsiket az ágyra és a tőrömet a kezembe  vettem,hogyha kell megöljem,azt,aki bejön ide. Shrykos jött ide,mivel még ő is kényelmesen befért az erkélyen. Kinyitottam a szekrényt és az én méretem volt ránézésre a benne lévő ruha. Egy levél hevert a mellette lévő asztalon.
Levél

Sejtettem,hogy megölöd az itt uralkodó szajhát,ezért kitakarítottam a szobát számodra.

Kedves idegen.

Jó hát ez kissé fura volt, ekkor beléptem a fürdőbe,amiben szintén egy kör alakú fürdő volt és egy tágas ablak.
A szoba

A fürdőből kimentem az erkélyre,ahonnan rálehetett látni az egész városra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A fürdőből kimentem az erkélyre,ahonnan rálehetett látni az egész városra. A városban csend volt,ahoz képest,hogy miket szoktak művelni a Dothrakiak. Ekkor az ablakomhoz jött Amirax, felszálltam rá és körbe repültük a seregem egy részét,akik már bejöttek. Leszálltam előttük és a sárkányom elordította magát,ami megtette a hatását.
- A szállásotok abban az épületben lesz.- Mutattam egy az én piramisom mellett lévő piramisra.
- Felszállhatok?- Kérdezte a férjem és én bólintottam egyet,majd ide hívtam Vermithort.
- Menjetek oda és foglaljátok el, senkit ne bántsatok, nők abban a házban vehetők.- Mondtam Dothrakiul és rá mutattam egy borbélyházra. Átszálltam Vermithorra és Amerix felszállt mögém.
- Mehetünk?- Kérdeztem.
- Igen.- Mondta és felmentünk a felhőkbe.
- Dracarys!!- Mondtam és tüzet fújt,amin át repült. Lefelé úgy csinált,mintha zuhanna és a végén kinyitott szárnyakkal megakadályozta. Kitett minket az erkélynél.  Leszálltunk és bementünk a szobába, kikészítettem egy újabb ruhát,mert már egy hete nem mosakodtam meg rendes vízben. Kivettem a kicsiket,akik egyből felébredtek.
- Semmi baj....megyünk fürdeni.- Mondtam és elindultam velük fürdeni.
- Amerix, kérlek szólnál a dothrakiaknak,hogy két őrt állítsanak az ajtónk elé?- Kértem.
- Természetesen, úrnőm.- Mondta és mosolyogva kiment.
Én kicsomagoltam a kicsiket és beletettem őket a vízbe,persze fogtam őket. Öntöttem egy kis levendula illatú olajat a vízbe és az illatáról eszembe jutott Daemon és az együtt töltött idő.
- Sajnálom,miattam nem ismerhetitek meg majd,csak később az apátokat.- Mondtam és átöleltem őket. Megfürödtek és leraktam őket a kád mellé,persze tettem alájuk és köréjük párnát és takarót. Én is ellazult egy kicsit és kimentem, a gyerekeket betettem a mi ágyunkba,ami jelenleg az ővék is. Felvettem egy köntöst és lefeküdtem melléjük. Elaludtam mellettük és arra ébredtem,hogy besüpped az ágy és valaki befekszik mellém.
- Maerys?- Kérdezte és én felkeltem,a gyerekek aludtak,hiszen este volt és ők kifárasztották magukat eléggé a rúg-kapálódzásukkal. Felkeltem és férjem felé fordultam.
- Igen?- Kérdeztem.
- Ha nemet mondtam volna,akkor megöltél volna?- Kérdezte és végig simított az alkaromon.
- Az attól függ,ha nem látom benned,azt akit most akkor igen,de ha ...látom benned,ahogy láttam,akkor egy kis várakoztatással,de hozzád megyek.- Mondtam és végig simítottam az arcán.
- Én az első pillanattól beléd estem.- Mondta és megcsókolt.
- Ha Westerosba megyünk,akkor is velünk jössz?- Kérdeztem.
- Ha szeretnétek.- Mondta.
- Minden képpen.- Mondtam és megcsókoltam.
- Még a segítőt is ki kell választani. Én elmegysk egyet repülni.- Mondtam és kiszálltam az ágyból. Felöltöztem és kimentem az erkélyre.
- Syrax!!- Mondtam mire itt termett.
- Menj vissza királyvárba,de senkinek se engedelmeskedj.- Mondtam és elküldtem.

A Sárkányok igazi tüze ( Sárkányok Házaff.)Where stories live. Discover now