Egy kétségbeesett nő fegyvere

155 3 0
                                    

Maerys

Este értünk oda és a tanácsnak nem nevezhető gyűlésük megkezdődött,de előtte még az asszonyok bevittek egy sátorba, ahol új ruhát kaptam és új hajat csináltak nekem.
A ruhám

A hajam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajam

Ez után bevezettek a terembe,majd kívülről be is zárták

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ez után bevezettek a terembe,majd kívülről be is zárták. A khalazarjuk,addig kint állt. Elég kényelmetlen lehetett egész este és nap kinn állniuk. Besétáltam a fából készült,kisebb kör alakú épületbe,ahol hat hasonló ember ült,mint ami a kezdő képen van.
- Ezt a városunktól délre találtam, nem beszéli a nyelvünket,de értékes lehet, nézzétek a tej fehér haját.- Mondta, az akinek a lovasai elkaptak.
- Százötven ló.- Mondta az egyik,tehát itt licitálások mennek.
- 300.- Mondta a másik.
- 167 lovas lóval.- Mondta és én elcsodálkoztam,hisz ezeknek óriási hadserege lehet, mindnek meg pláne.
- A tiéd...- Nem tudta befejezni,mert feljebb lépkedtem,még megálltam az egyik oszlop mellett és érzelmileg próbáltam üzenni a sárkányaimnak,hogy jöjjenek és úgy néz ki,hogy megérezték.
- Én Maerys Targaryen vagyok, a sárkányok királynője,a vastrón jogos örököse, a világ befog hódolni nekem,ahogyan ti is.- Mondtam dothrakiul, mire nevetni kezdtek,de ekkor zajra és morgásra figyeltek fel.
- Dracarys!!- Mondtam és a teremben elkezdtek elégni,de nekem mégsem kottyant,pedig sárkány tűzben a Targaryenek is meghalnak. Az ajtó kidőlt és én kiléptem rajta,a ruha leégett rólam,de ennek ellenére mindenki meghajolt. Most lett egy tengernyi seregem. Észre sem vettem,hogy a sárkánytojások,amiből négy kissárkány kelt ki és azok kezdtek el rajtam mászkálni. Az asszonyok oda vezettek a legközelebbi  ruhás sátorhoz.  én kiválasztottam egy nekem szimpatikussat.
Ruha

A hajam maradt úgy, ahogy volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajam maradt úgy, ahogy volt. A khalazarral már most összeszedettem a holmijukat, én pedig felszálltam Cannibálra a változatosság kedvéért. Egyik sárkányomat sem szeretném elhanyagolni. Az utitervet  még sárkányháton dolgoztam ki. Először Volantisba,majd Pentosba megyünk. Most lesz az évi tanács szintén Volantisba, Pentosban pedig hajókat veszek. Hogy miből?  A Kháloknak elég sok pénze volt. Ekkor egy másik Dothraki sereg érkezett,ami majdnem akkora volt,mint az enyém. Biztosan ő lehetett a leghatalmassabb Khál.
- Hol van a többi Khál?- Kérdezte tőlem Dothrakiul és leszállt a lováról.
- A Khálok meghaltak.  Csatlakozol vagy meghalsz?- Kérdeztem Dothrakiul.
- Van egy ajánlatom. Nincs Khalessim. Vezessük együtt a sereget.- Mondta. Sötét volt és az embereim talán kevesebben voltak az övéninél. Valószínűleg én nyerek,de nagy veszteségek árán. És talán jobb férjet nem is találok, Daemon nem számít,biztosan Rhenyrával enyeleg. A Khalazar is jobban hallgat egy férfira,aki közülök való.
- Rendben.- Mondtam és visszaszállt a lovára én meg a sárkányomra.
- Volantisba megyünk.- Mondtam,mire a Khal ordítva elismételte,amit mondtam,csak sokkal hangosabban. A sárkányimmal a sereg élén mentünk és ellenőriztem a lent zajló dolgokat. A mostmár tengernyi sereg nyugodtan menetelt. A sárkányaim néha megálltak pihenni és vadászni. Este álltunk meg pihenni,mivel a sereg kifáradt. Ha jól számolom,még 8 nap,mire Volantisba érünk ekkora sereggel. Este én is leszálltam pihenni és éppen a sátramból jöttem ki,mikor a Khál a sárkányaimnál volt. Oda rohantam,de a sárkányok a kezéhez simultak. Fekete haja volt,ami hosszú, talán a leghosszabb volt az itt lévő emberek közül.
- Mit csinálsz?- Kérdeztem dothrakiul,de erre a válaszra nem számítottam.
- Én is Targaryen vagyok,csak a vérem felhigult.- Mondta Valériaul.
- Kinek a leszármazottja vagy?- Kérdeztem.
- Maegor Targaryené.- Mondta és bennem megállt a vér. Maegor....a kegyetlen....
- A dédunokájának fia vagyok. Anyám eljőtt ide és hozzá ment az akkori Khálhoz,de a gyermeke a férjétől volt,aki sosem említette őt,de anyám megőrizte az akkori családfa leírt változatát. A hajamon megcsak színezék van,mivel a többi Khál előtt nem mutatkozhattam így.- Mondta és én azt hittem,hogy elájulok,Maegor titkos leszármazottjához megyek férjhez ez....leírhatatlan.
- Én nem a többi Khál vagyok.- Mondtam.
- Nem,te az én Khaleesim leszel.- Mondta. Én valamiért vonzódást éreztem irányába,de a sárkányok érzelmeivel belém került valamilyen rosszallás.....és....félelem??
- Azt ajánlom,hogy holnap legyen az esküvőnk.- Mondta.
- Legyen.- Mondtam. Ez után visszavonult a sátrába és megszentelt az asszonyoknak,hogy holnap alkonyatra legyen minden kész. Én oda sétáltam a sárkányokhoz.
- Semmi baj nem lesz. Lesz élelmetek és különböző ízletes húsokból ehettek majd  és kedvetekre repülhettek.... a végén visszatérünk királyvárba és elvesszük a jussunkat. - Mondtam Valériaul és hozzájuk simultam. A kissárkányaimat ketrecekben hozták és a sátramban várnak. Amint beértem a sátramba hányinger  fogott el. Várjunk...az út alatt meghíztam,pedig nem is ettem olyan sokat....most kellene véreznem ,de...... semmi....én gyereket várok. Ezt biztosan nem értené meg a jövendő beli férjem, aki nem mellesleg Maegor leszármazottja. Már ha nem hazudik,mivel a nevét sem mondta meg. A kétségbe esett asszonyok fegyveréhez kell folyamodnom. Méreg. Még a Trialkátus leverése előtt elraktam egy gyorsan ható fájdalommentes mérget,hogyha elfogtak volna. Nem akartam,hogy megkínozzanak és most hasonló okok miatt fogom használni. A testben elméletileg nem marad nyoma vagy ha még is, akkor a sárkányaim eltűntetik a kételkedőket vagy így vagy úgy. A hajamba rejtettem,amit kivettem,mikor elkaptak és meg van a mellkasomhoz raktam el a tűz eset után. Már csak megkell várnom,hogy elaludjon,mivel ebből egy csepp is halálos. Lopakodni megtanultam, szóval nem lehet nagy baj. Összeszedtem magam és a sátrához lopakodtam,ahol épp....úristen, még jó hogy megmérgezem. Éppen az egyik szolgáló lánnyal volt és....inkább nem mondom. Mikor a lány kijött,még boldog is volt, ez nagyon beteg. Ez után a Khál elaludt és én óvatosan belopakodtam hozzá. Nem ébredt fel és én belecsepegtettem a fél üvegcsét a szájába,mikor hirtelen rázkódni kezdett,majd nem vett levegőt. Gyorsan kimentem és becsuktam a sátrat,majd kiengedtem a pici sárkányaimat. Mind a négyen felmásztak rám. A SÁRKÁNYOK KINÉZETÉT ÉS NEVÉT A KÖVI FEJEZETBEN LÁTJÁTOK!!
Fel vettem Tessariont a kezemben elaludt és én is eldőltem az ágyon,Shrykos pedig afejem mellett aludt. Amirax és Remirax pedig a derekamnál aludtak. Elalvás előtt az is eszembe jutott,hogy mi van akkor ha nem fogadják el őt? És fellázadnak, szajhának neveznek,bár mondjuk itt vannak a sárkányaim,majd megölöm őket vagy visszamegyek Westerosba és tovább élem az életem az egyik várban. Mondjuk ez eléggé valószínűtlen. Rhenys vajon aggódik értem,tényleg Seasmoke és Melys még ott van.

A Sárkányok igazi tüze ( Sárkányok Házaff.)Where stories live. Discover now