Maerys
Reggel sikításra keltem, a Khál sátrából jött. Oda mentem és láttam,hogy a többiek is ott állnak.
- Mi történt?- Kérdeztem.
- Meggyilkolták. Biztosan az egyik szeretője. Bocsáss meg...- Mondta, ahogy rám nézett,de engem nem érintett érzékenyen ez a téma.
- Semmi baj. Megértem.- Mondtam és visszamentem a sátramba. A kis sárkányokat visszazártam a ketrecükbe.
- Sajnálom,de nem tudtok még repülni és....így nem bánthat titeket senki és semmi.- Mondtam a sárkányoknak,akik kis macska méretűek voltak. Ekkor jött be az egyik asszony.
- Szeretnénk kihírdetni az új Khaleesinket.- Mondta.
- De hát nem vagyok férjnél.- Mondtam.
- Igen,tudjuk,de Khálnak még sem szólíthatunk.- Mondta.
- Rendben a kanyonnál várlak titeket, szedjétek össze a holmijaitokat.- Mondtam és a lovamra felszereltem a ketreceket. Egy gyönyörű fekete kancám volt. Őt kikötöttem és felszálltam Arraxra,aki akkora volt,mint Syrax, igen őt is elhoztam,Rhenyra nem érdemli meg és ezt a sárkány is tudja. Elrepültem a kanyon tetejéig és onnan kezdtem el mondani a szövegem az összes Dothrakinak.
- Maerys Targaryen vagyok, a Targaryen házból, a sárkány királynő, a Westeros és a Szabad városok királynője!! Ti pedig mellettem fogtok állni most és örökre!!- Mondtam ordítva,mire éljenzés és kiabálás tört ki a jó értelemben. Melians jött ide hozzám, aki akkora volt,mint Melys.
- Jól van semmi baj.- Mondtam és leszálltam Arraxról,majd felszálltam rá és felrepültúnk a felhők közé. Napos idő volt, a fehér pikkelyein megcsillantak a nap aranyló sugarai, lefelé gyorsabban jött és csak az utolsó pillanatban nyitotta ki a szárnyát. A dorhrakiak éljenezték új királynőjüket. Leszálltam a sereg előtt.
- Volantisba!!- Mondtam és visszaszálltam az égbe. A sereg őrült tempóban indult Volantis felé.7 nap múlva
Elèrtük Volantis határát,ahol javában zajlott a gyűlés. Az összes mester,ahogyan nevezik magukat fent gyülekeztek az egyik toronyban. Én Ónixon ültem,aki már akkora volt,mint Balerion,a kis sárkányok is gyorsan nőttek,de ők még csak egy nagyobb kutya méretét érték el,de már repülhettek a sereg mellett.
A többi sárkány megállt a növekedésben,tojást még nem raktak.
Leértem a kapu elé.
- A mesterekkel akarok beszélni.- Mondtam,de nem jött válasz, csak az emberek fagytak meg a sárkányaim és seregem láttára. Ekkor Ónix ordított fel,amitől már kijöttek a mesterek a várfalra.
- Üdvözlünk téged,sárkányok királynője. Miben lehetünk segítségedre?- Kérdezte nyájasan.
- Ne ragozzuk túl. Behódoltok vagy meghaltok. Az esetben,ha behódoltok negtarthatjátok városaitokat,de én fogok egyedül irányítani és ti lehettek a tanácsadóim,majd később elfoglalom Westerost és a családom után ti lesztek a leghatalmassabb emberek.- Mondtam,mire elgondolkodtak.
- Én vagyok Pentos egyik ura és mi sosem fogunk neked behódolni.- Mondta.
- Így is jó. Tessarion,Dracarys!!- Mondtam és a legkisebb sárkányom elégette őt,mivel az ő tüze volt a legkisebb és a többiek félre álltak, ezért ők nem égtek el.
- Behódolunk.- Mondták egyszerre.
- Jó,akkor nyissátok ki a kaput és a tanács teremben találkozunk.- Mondtam,mire kinyitották a kaput.
- Ne bántsatok senkit!! Aki csak hozzá ér egy idegen emberhez,az engedélyem nélkül,az meghal!- Mondtam Dothrakiul és rá repültem a toronyra,ami nem dőlt össze még ekkora súly alatt sem. Az egyik ablakhoz tette a nyakát és így betudtam mászni,a tanács terem legfelső szintje volt. Leültem a középső helyre és nem sokkal utánam a többi mester is megérkezett. Összesen. 20 an voltak. Helyet foglaltak körülöttem és én elkezdtem a beszédem.
- Maerys Targaryen vagyok, a hét királyság törvényes örököse, a sárkányok királynője, a régi Valéria vére. A Dothrakiak vezetője.- Mondtam és leültem.
- Mi vagyunk a három fő mester,akik vezetik a legnagyobb városokat. Jaherys Lorathot, Semyrax Qarthot és én,Amerix Volantist. Volantis behódol neked felség.- Mondta és letérdelt előttem.
- Lorath is a tiéd, nagy királynő.- Mondta és letérdelt ő is.
- Qarth is a tiéd.- Mondta és ő is letérdelt.
- Álljatok fel. Mostantól minden évben Meereenben találkozunk. Mindegyik várost megfogom hódítani. Ti fogjátok irányítani a ti városaitokat és ki vaszthattok segítőket az engedélyemmel és hogyha valamelyik város nem adja megmagát, akkor a ti családotokból kerül majd ki valaki. Én leszek az,aki majd törvényeket hoz és távolról irányít fontosabb dolgokat,de a városaitokat kezelhetitek ti. Ti pedig kisebb nemesek vagytok, ugye?- Kérdeztem a hátsó 17 héttől,akik bólintottak.
- Rendben,elmehettek,mostantól én és ők hárman rendelkeznek veletek.- Mondtam,mire kimentek.
- Felség Pentos, Astapor és Yunkai nem fog behódolni neked,mivel ők összetartanak, rengeteg házasságot kötöttek és valószínűleg, ha oda mész sárkány ölő fegyverekkel fognak várni.- Mondta Amerix.
- Akkor válasszátok ki a legalkalmassabbakat Pentos és Astapor vezetésére. Mi van Meereen, Qohor és Norvossal?- Kérdeztem.
- Ők befognak hódolni neked, ők a kémek városai, hallani fognak, sőt hallottak rólad és tudják,hogy mire vagy képes. Mi még fel sem mértük teljesen az erődet,de tudjuk,hogy esélyünk sem lesz nélküled. Reménykedünk benne,hogy majd megvédesz minket.- Mondta Amerix.
- Igen és szeretnék egy követet küldeni Astaporba és Pentosba.- Mondtam.
- Rendben. Elmegyek egyért.- Mondta Semyrax és kiment.
- Felség, lehetne egy kérdésem?- Kérdezte Amerix.
- Természetesen.- Mondtam és oda sétáltam az ablakhoz.
- Mi lesz Yunkaival?- Kérdezte Amerix.
- Az a legkisebb város és ha nem hódolnak be példát kell nekik mutatni. Elpusztítom.- Mondtam és fogtam egy tollat és egy üres tekercset. Elkezdtem írni az ajánlat levelet,mire kész lettem,addigra megérkezett a futár is.
- Felség,ő a legmegbízhatóbb és leggyorsabb.- Mondta Semyrax.
- Rendben, ezeket vidd el Astaporba és Pentosba.- Mondtam és ő meghajolva kiment, a levél elvétele után.
- Szeretném,ha egész héten itt üléseznénk. Sok ügyet akarok és kell megbeszélnünk. A dothrakiaknak, addig tudnak egy sima helyet biztosítani?- Kérdeztem.
- Igen, innen délre a falakon belül van egy hatalmas tisztás, az megfelelő?- Kérdezte Amirax.
- Igen, az én szobám hol lesz?- Kérdeztem.
- A toronyban van egy kitűnő lakosztály,amit rangosabb emberek érkezésére tartunk. A tárgyaló terem alatti szoba.... Jól van?- Sietett ide Amerix hozzám, mert hirtelen rosszul lettem és bele kapaszkodtam az asztalba.
- A Dothrakiakhoz küldjenek egy követet.- Mondtam,mire ismét elszaladt Semyrax.
- El kell mondanom valamit. Én terhes vagyok,az előző férjemtől.- Mondtam.
- Hány hónapos?- Kérdezte Amerix.
- Kettő.-Nyögtem ki,mire idesietett és segített megtámaszkodnom.
- Így nem szabadna sárkányra ülnöd.- Mondta.
- Rendben,akkor itt maradok hét vagy hat hónapig vagy amíg Meereen be nem hódol nekem.- Mondtam és enyhültek a görcsök.
YOU ARE READING
A Sárkányok igazi tüze ( Sárkányok Házaff.)
FantasyMaerys Targaryen Aemma királyné és Viserys király lánya. Testvére Rhenyra, akivel sosem ápolt jó viszonyt,mert őt már kiskorában Daemonnak ígérték. + 18. A sárkányok háza film alapján. Nem feltétlenül követi az idő és a történet fonalát.