0.3

5.9K 408 61
                                    

Selamün aleyküm ❤️🌹

Keyifli okumalar.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Ensar: Kusura bakma her kimsen.

Ensar: Başkası zannettim.

Neva: Sorun değil.

Ensar: Aynı soruyu bir kez daha soracağım.

Ensar: Kimsin?

Neva: Sana aşık biri

Ensar: Hiç açıklayıcı olmadı.

Neva: Bence gayet açıktı

Neva: Tabi sen bakmadığın için göremezsin

Ensar: Adam akıllı söyle kim olduğunu.

Ensar: Engelleyeceğim yoksa.

Neva: Söylemeyeceğim

Neva: Ama engellemeni istemem

Neva: Şaka yapmıyorum

Neva: Gerçekten sana karşı bir şeyler hissediyorum

Neva: onun için yazdım

Ensar: Karşıma çıksaydın.

Ensar: Görmediğim bilmediğim birinin yazdığı mesajla ona inanmam ben.

Ensar: Sana inanmamı bekleme benden.

Neva: Karşına çıktım. Çıkmadığımı nerden biliyorsun

Neva: Kafanı kaldırıp bana bakmadın

Neva: Ne kadar kötü hissettiğimi biliyor musun?

Ensar görüldü

Neva: Her neyse

Neva: Zaten o gün akşam namazı için camiye gelmedin

Neva: Seni beklemiştim

Neva: Merak ettim o yüzden yazdım

Ensar: Beni ne merak et ne de beni takip et.

Ensar: Hayatımda kimseyi istemiyorum.

Ensar: Ayrıca günaha giriyoruz.

Neva: Nasıl günaha giriyoruz?

Neva: Normal zamanda kafanı kaldırıp bir kere bana bakmadın diyorum

Ensar: Anlasana sen benim helalim değilsin.

Ensar: Helalim olmayana bakmam ben.

Neva: Tamam lan

Ensar:?

Neva: Olurum helalin

(Ensar görüldü.)

Ensar: Ne?
(Gönderilmedi.)

"Bu kız çıldırmış," dedi Hazen. "Adama öyle dan diye mi denir?"

Masum masum yüzüne baktım. "Ne dedim ya?"

Süsen yüzüme doğru yaklaştı ve tane tane konuşmaya başladı. "Kardeşim helalin olurum ne demek?"

"Ne demek?" diye sorduğumda sabır dilenircesine gözlerini kapatıp açtı.

"Ben seninle evlenirim demek." Bu defa bakışlarım konuşan Amine'ye kaydı.

"Ee tamam," dedim ve gururla gülümsedim. "Evlenirim işte ben onunla."

"Vallahi bayılacağım," dedi Hazen ve sehpada duran kolonyayı bileklerine sıktı.

"Kızım daha iki üç sefer konuştuğun adamı tanımadan etmeden öyle bir şey mi söylenir." Süsen'e aldırmadım.

"Ay ne abarttınız. Adam gelip koştura koştura benimle evlenecek sanki. Sakin oluuun," dediğimde Amine güldü.

"Bacım senden hızlısı yok maşallah. Adam bile neye uğradığını şaşırmıştır," dediğinde kıkırdadım.

"Mesajı gördüğü an çevrimdışı oldu."

"Belki çoktan engeli basmıştır," dedi Hazen.

"İki tane abisi olup bu rahatlıkta gezen bir sen varsın Neva. Benim bir tanecik abim var bana kök söktürür. Hatta on üç yaşındaki erkek kardeşim bile bu konuda kabadayılanıyor," diyen Amine gerçekten çok kederli konuşuyordu.

"Aa evet," dedim heyecanla koltuktan doğrularak. "Bomba gibi bir haberim var."

"Ay söyle söyle."

"Başka kime evlilik teklifi ettin Allah'ın cezası," diyen Hazen'e ayıplarcasına bir bakış attım.

Bunlarda beni herkese aşık sanıyor herhalde.

"Ahmet abime aşık biri var mahallede," dediğimde herkes merakla yüzüme baktı.

"Eee kim?" dedi Süsen.

"Ensar'ın kız kardeşi Hira. Yengeme onu sormuş hayatında biri var mı yok mu diye. Bu gidişle onu da halledeceğim ve evlilik sırası bana geçecek."

Ahmet abim ve Hira aynı okulda ilkokul öğretmeniydi. Orada sık sık birbirlerini görüyor olmalılardı.

"Ee abin biliyor mu bunu?" dediğinde başımı iki yana salladım. "Hayır ama ben halledeceğim. O kız bence tam bize layık bir gelin."

"Tabi canım. Zaten amacın hiç onlarla akraba olup Ensar'ı daha fazla görmek değil," diyen Süsen'e ters bir bakış attım.

"Süsen şimdi seni de biliyoruz kardeşim. Askerde beklediğin birileri yok mu senin? Hatta çöpçatan Ayfer'in bulduğu oğlan," dediğimde bana ters ters baktı. Tabi bana laf çarparken iyiydi. Cık cık cık!

"Orayı karıştırma ben onu unuttum," dediğinde buradaki kimse inanmıyordu. Emindim.

Süsen, onun için gece gündüz ağlıyordu be. Oğlanı da ne zaman görse kaçıyordu. Aynı Ensar gibi başını hiç yerden kaldırmıyordu.

Amine'den henüz tık yoktu.

Hazen desen aklı beş karış havada geziyordu. Herkese aşık olacak potansiyel ondaydı.

Anlayacağınız bizim aşk işleri vasat.

'Gerçekten Rabbimiz Allah'tır.' deyip, sonra da dosdoğru olanlara gelince onlar için hiçbir korku yoktur ve onlar üzülmeyeceklerdir.

Ahkaf suresi 13. Ayet

Benim Kaderim ↭ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin