1.8

5.2K 402 83
                                    

Selamün aleyküm ❤️🌹

Şuraya bir yere favori karakterinizi yazın.
Benim belli 🫡

(Mehmet zpsöjdkxpzş)

Keyifli okumalar.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Abimgil salonda otururken bizde kızlarla odamdaydık. Süsen asla yerinde durmadan bir ileri bir geri gidiyordu. Kendi kendine bir şeyler mırıldanıyordu. Amine ve Hazen gibi bende onu izliyordum.

"Allah aşkına bi yerinde mi dursan Süsen," dedi Amine bıkkınlıkla.

"Yapamıyorum. Şu an içeride olduğunu düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum. Resmen adam beni umursamıyor," dediğinde Hazen ayağa kalktı ve yanına gitti.

"Biraz sakin olsana. Belki gelecek yanına. Hemen en kötü ihtimali düşünme," dediğinde Süsen derin bir nefes verdi ve kendini yatağa bıraktı.

Bozulan şalının ucuyla oynamaya başladı.

"Ben onu en başından beri seviyordum. Bunu ona açık açık söyledim. Ben duygularımı içimde tutabilen biri değilim. Ali ise bana o an umut verdi. Sonra askere gitti. Bir kere aradı sadece. Annesinden öğrendim çoğu şeyi. Geleceğini bile haber vermedi. Aklına bile gelmedim belki," dediğinde gözleri çoktan dolmuştu. Dokunsak ağlayacaktı.

Tam o sırada kapı çaldığında yerimden kalktım.

"Kapıya bakıp geliyorum," dedim ve alelacele adımlarla oraya koştum. Kapıyı hızla açtığımda en önde Ensar, arkada polis formalı Yusuf ve yine en şık haliyle Mehmet vardı.

Kalp atışlarım başladı yine maratona koşmaya.

Sen bu adamı hayatından çıkardın ama kalbinden biraz zor çıkarırsın be.

"Hoşgeldiniz. Buyrun içeriye."

"Hoşbulduk," diyerek tek tek içeriye girdiklerinde salonu gösterdim.

"Abimgil içeride," dediğimde Ensar kısa bir an bana bakıp sonra içeriye geçti.

Hey, kalbim sakin ol.

Bizde temelli bırakmadık canım.

Yine Ensar bizim.

Acelesi yok sadece.

Yav he he

Onlar içeri geçerken bende mutfağa geçtim. Üç tane bardak çıkarıp, çay doldurdum. Tepsiye hepsini tek tek koydum ve yanlarında da lokum koydum. Tepsiye elime alıp, salonun kapısına ilerledim ve aralık olan kapıyı tıklattım.

"Abi bi bakar mısın?"

Tam o sırada kapının hemen dibinde oturan Ali kalktı.

Elimdeki tepsiye uzandı.

"Ben alayım," dediğinde başımı salladım. Tam o anda arkadan Süsen çıktı.

"Kimmiş gelen Neva," dediğinde Ali'nin bakışları o tarafa kaydı ve Süsen'i fark etti.
Ancak Ali hemen anında bakışlarını kaçırdı ve içeriye girdi.

Umutsuz bakışlarım Süsen'i bulduğunda resmen ağlamamak için kendi içinde bir savaş verdiğini biliyordum.

"Ben gitsem iyi olur," dediğinde salonun kapısını çekip ona doğru yaklaştım.

Benim Kaderim ↭ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin