Selamün Aleyküm 🌹❤️🩹
Yazım hatası olan yerlere bir işaret koyun size zahmet :)
Keyifli okumalar.
❆
بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
❆
Hira, Selma teyze, yengem ve ben alışveriş için evden çıkmıştık. Ensar cumartesi izinli olduğu için bizi çarşıya götürecekti. Her günümüz çarşıda geçiyordu düğün telaşından dolayı. Zaten abim ve Hira biraz daha evlenmezse çıldıracaktım.
Selma teyze Ensar'ın yanında otururken bizde arka tarafta oturmuştuk. Ben arabada otururken bir yandan Beril'i zapt etmeye çalışıyordum.
Mübarek yine Ensar'ı istiyordu.
Adam araba kullandığı için dikkatini dağıtmasını istemiyordum. Yengem ve Hira telefondan kına kıyafeti bakarken Selma teyze ile Ensar başka bir muhabbet içindeydi.
"Beril çocuğum bi dursana," dedim ellerini Ensar'ın saçından çekerken.
Yengem hemen lafa girdi.
"Yok bir daha Ensar'ın olduğu ortama getiremeyeceğim," dediğinde Beril çatık kaşlarıyla annesine baktı. Birde sinirleniyor hanımefendi.
"Hayıy. Ensay," dediğinde Ensar güldü.
"Ben hiç rahatsız değilim. Siz dert etmeyin," dedi ve Beril'e bakarak gülümseyerek göz kırptı. Tabi Beril durur mu o da kızaran yanaklarıyla gülümsedi ve başını göğsüme gömdü.
Bu kız bize taş çıkartır arkadaşlar.
Dakikalar içinde büyük çarşıya geldiğimizde Beril kendini ön koltuğa Ensar'ın üstüne attı. Ensar da onu tek kolunda taşıyarak arabanın anahtarını çıkardı ve arabadan indi. Beril daha çok küçük olduğu için Ensar'ın kolunun arasında yok oluyordu. Ensar normalde de düzenli spora giderdi ve bu yüzden oldukça kalıplı bir yapıya sahipti.
Beril'i kucağında taşırken bizim peşimizden geliyordu. Önce kına için bindallı bakmaya gitmiştik. Hira'ya beğendiklerimizi tek tek denerken bende kına için gerekli malzemeleri alıyordum. Ensar Beril ile mağazanın içinde koşturuyordu. Beril kahkahalar atarak kaçıyor ve Ensar küçük adımlar atarak onu yakalamaya çalışıyordu.
Yüzünde gülümseme hiç eksik olmuyordu ve bu dikkatimi dağıtıyordu.Bu adama baba olmak harbiden çok yakışırdı.
Anladık artık onu.
Hira üzerinde giydiği bordo ve hardal renklerinde eteği geniş olan bir bindallıyla çıktığında elimdeki sepetle ona döndüm.
Bu içlerinde en iyi olanıydı. Parıltılı ve dantel detayları kesinlikle çok iyi işlenmişti."Bu nasıl olmuş? Benim içime baya bi sindi," dediğinde Ensar kardeşini uzun uzun inceledi.
"Maalesef çok güzel olmuşsun," dediğinde Hira bir an ne tepki vereceğini bilemedi. Annesi, Ensar'ı dürttü.
"Maşallah gül yüzlü kızım benim. Bu çok iyi olmuş. Tam senin rengin. Ben beğendim," dediğinde bana döndü Hira'nın bakışları.
"Bencede çok yakışmış. Kesinlikle bu olmalı," dediğimde gülümsedi.
"Tamam. Bunu alıyoruz o zaman," dedi ve kabine geri döndü. Bende eşyaları almaya devam ettim. En sonunda koca bir sepetle kasaya gittim ve hepsinin parasını abimin kartından ödedim. Kendi paramdan ödeyecek halim yoktu herhalde. Herkes evlenirken düşünecekti bu masrafları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kaderim ↭ Texting
JugendliteraturEnsar: Anlasana sen benim helalim değilsin. Ensar: Helalim olmayana bakmam ben. Neva: Tamam lan Ensar:? Neva: Olurum helalin #Tamamlandı