3.1

5K 375 84
                                    

Selamün aleyküm ❤️‍🩹⚘️

Başa Sar kitabına akşam bölüm atacağım bir aksilik olmazsa. Haberiniz olsun çiçeklerim.

Keyifli okumalar.

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Odamda saat dokuza yaklaşırken elimde kalan cüzleri bitirmek için Kur'an-ı Kerim okuyordum. Hira da sabah bize uğramıştı. Beraber kahvaltı yapmıştık. Şimdi de ben Kur'an-ı Kerim okurken Hira benim okuduğum yerleri takip ediyordu.

Yarım saatin sonunda cüzün son ayetlerini bitirdiğimde Hira Kur'an-ı Kerim'in kapağını yavaşça kapattı.

"Tamam mahreçlerin ve tecvidlerin çok iyi. Okuman da gayet iyi. Bundan sonra düzenli Kur'an-ı Kerim okumaya devam."

"Haklısın. Sağol valla yardımın için," dediğimde gülümsedi.

"Rica ederim. Şimdi biraz mola verelim. Hem benim sana bir haberim var," dediğinde merakla yüzüne baktım. "Bu akşam dini nikahımızı kıyıyoruz Allah'ın izniyle."

Eşhedü enla...

"Çok sevindim sizin adınıza. Allah hakkında hayırlı olanı nasip etsin," dediğimde Hira gülümsedi.

"Âmin. Sizin evde yapalım diyoruz. Hem sizin evin salonu daha geniş. Bizim evde de misafir var hem. Senin için uygun olur mu?"

"Tabi ki uygun olur. Sormanıza bile gerek yoktu. Yeterki evlenin."

"Az kaldı az. Telaşlanma yakında abini alıyorum senden," dediğinde yapmacık bir üzüntüyle cevap verdim.

"Lütfen abimi benden alma. Onsuz yapamam ben."

Hira küçük bir kahkaha attı.

"Sende benim abimi alıyorsun ve ödeşiyoruz," dediğinde bakışlarımı kaçırdım.

Ensar annesi ve kardeşine her şeyi anlatarak resmen üstüme salmıştı.

"Utanma utanma. Ne var ne yok?"

"Aynı," dediğimde kaşlarını çattı.

"Hiç sıradan konuşmalara girip konuyu kıvırma. Yani resmen abimi seviyordun ve hiç renk vermedin Neva. Duyduğumda o kadar şok oldum ki anlatmam."

"Sadece ben seviyordum. Abin bana karşı bir duygu beslemiyordu. Zamanla olan bir şeydi," dediğimde sözümü böldü.

"Ama ona her ne yaptıysan seni seviyor Neva. Seninle alakalı bir konu açıldığında gözlerinin içi gülüyor," dediğinde içimde engel olamadığım bir heyecanla konuştum.

"Gerçekten mi?"

"Başta hepimiz çok şaşırdık ama abim seni çok çabuk kabullendi Neva. Ayrıca senin ona gizliden yazdığını biliyorum. Annemin yanında söylemek istemedim."

Allah'ım.

Beni, hemen buraya gömün.

Ben ne biçim anonimdim be. Herkes benim kim olduğumu anlamış. Hiç benlik bir iş değilmiş. Sadece biraz geç fark ettim.

Biraz!

Kıpkırmızı olmuş bir suratla Hira'yı dinlemeye devam ettim.

"Sen ortaya çıkmadan önce de bilinmeyen kızla alakalı konuşuyordu benimle.O son zamanlarda gözlerinin içi gülüyordu şimdi de gülüyor. Değişen hiçbit şey yok çünkü sen onu en temiz duygularınla sevdin. Mesaj atmanın çok doğru olduğunu düşünmüyorum sadece."

Benim Kaderim ↭ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin