1

2.1K 68 4
                                    

Çalan alarmım ile keyifsiz bir şekilde uyandım. Alarmımı kapatıp yeniden uykuya dalmak üzereyken zorla da olsa kalktım çünkü kendimi biliyordum ve bir daha yatarsam uyanamazdım. Banyoya gittim ve soğuk bir duş aldım. Anca kendime gelmiştim. Sabah klasiği filtre kahvemi hazırladım ve bilgisayarımı açtım. Haberleri ve e-maillerimi kontrol ettikten sonra gelen ilgi çekici bir e-maile tıkladım. 

"Bir miktar para karşılığı sana Ebrar Karakurt hakkında bir bilgi sızdırabilirim" yazıyordu. Ebrar Karakurt bu sıralar magazinde çok ünlüydü ve gerçekten iyi bir şey ise işime yarayabilirdi. "Ne kadar?" diye sordum. Kahvemden bir yudum aldıktan sonra bildirim geldi. "5.000 :) " Hassiktir dedim. Ama cidden çok merak ediyordum ve son zamanlarda çok iş yapmıştık ve bütçemiz bayağı iyiydi bu yüzden neden olmasın diye düşündüm. Attığı iban numarasına şirketin hesabından 5.000 lira attıktan sonra gelen bildirime tıkladım. Heyecanla bekliyordum çünkü Ebrar Karakurt benim için diğer ünlülerden daha ayrıydı. Neden bilmiyorum ama ona daha çok özen gösteriyordum sayfadaki onunla alakalı bütün haberleri ben yazmıştım. 

"Ebrar sevgilisinden ayrıldı ve ... gym salonuna gidiyor. Haftada her gün 6/7 gibi çalışmaya başlıyor " bu muydu ya diye düşündüm. Sonra aklıma gelen bir fikirle gülümsedim. Bugün evden çalışıyordum. Söylediği gym salonunu iyice araştırdım ve benim evimden 2 blok ötede olduğunu öğrendim. Cidden çok şanslıydım. Numarayı aradım ve salonla görüşme yaptım. Gerçekten pahalı bir fiyattı ama çok itiyordum bu yüzden bu sefer şirketin değil kendi hesabımdan parayı attım. Yarın başlıyordum ve evet. Ebrar Karakurtu görecektim. 

İlk bölüm olduğu için kısa yazdım oy atmayı unutmayın.


Gazeteci // Ebrar KarakurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin