1 hafta sonra
"Kendine çok dikkat et tamam mı?" Dedim gözyaşlarıyla. O gün gelmişti ve evet havalanında Ebrarı uğurluyordum.
"Edeceğim güzelim sende" dedi, sarıldık. Ondan bu kadar uzun süre ayrı kalmak bana işkence gibi gelecekti ve her dakika onu merak edicektim.
Ebrar şuanda benim hayatımın merkezindeydi ve hergün gördüğüm kızı artık hergün göremeyecektim. Gözyaşlarımı sildim ve daha sıkı sarıldım.
Benim ağlamama da üzülmesini istemiyordum. Uçakları anons edilince ayrıldık. "Seni seviyorum güzelim iner inmez yazacağım söz" dedi. "Bende seni seviyorum çok" diye karşılık verdim ve son kez sarıldık. Diğerleriyle de vedalaştıktan sonra Ebrar yürürken son bir kez arkasını döndü ve el salladım.
Gülümsedi ve o da el sallayıp yürümeye devam etti. Bende arkamı döndüm ve arabama doğru yürümeye başladım. Onunla beraber bindiğimiz arabaya şimdi onsuz binicektim.
Evet gittiği için üzgündüm ama aynı zamanda da ülkemizi en güzel şekilde temsil edeceğinden de kuşkum yoktu ve mutluydum. Yavaşça eve doğru sürmeye başladım. Yavaş sürüyordum çünkü ev onsuz çok boş gelicekti biliyordum.
Eninde sonunda eve vardım. Ebrarın evinin anahtarı da bendeydi. Koltuğa uzandım ve telefonla uğraşırken sosyal medyadaki "filenin sultanları yola çıktı" manşetleri karşıma çıkıyordu.
Biraz daha kaydırınca Ebrarla benim fotoğrafım karşıma çıktı. Açıklamasında " Yoksa Ebrar Karakurt yeni aşklara mı yelken açıyor?" Yazıyordu. Yorumlara girdim.
"Kız çok güzel" "Bize bakmayan kızlar Ebrara bakıyor ya" "İğrenç" gibi genel yorumlar vardı. Sosyal medya hesabıma gelen isteklerin haddi hesabı yoktu hergün yüzlerce istek geliyordu.
Bu durum biraz da sinirimi bozuyordu çünkü böylece tanıdıkları gözden kaçırıyordum. Ofladım ve telefonu yanıma koydum. Biraz daha uzanmamla uyuya kalmıştım.
Sabah olduğunda alarmımın çalmasıyla uyandım. Ebrardan gelen bir arama veya mesaj yoktu ve inip inmediklerini merak ediyordum.
Normalde bir saat önce inmeleri gerekiyordu diye biliyordum. Ayağa kalktım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim. Yıkadıktan sonra dolabımın karşısına geçtim ve iş için kıyafet seçtim.
Giyinip makyaj yaptıktan sonra tam arabaya binicekken telefonum çaldı. Heyecanla baktığımda Ebrardan olmasını beklerken annemin aradığını gördüm ve içim sıkılmıştı.
Annemle konuştuktan sonra iş yerine geldim. Özgeyle selamlaştık. Kahve almak için mutfağa gittiğimde Özge de arkamdan gelmişti.
"Bugün içmeye gitmeliyiz" dedi Özge. "Yeni bir bar açılmış" diye de devam ettirdi. "Bilemiyorum ki" dedim kahveyi bardağa doldururken.
Telefonum çaldı ve Ebrar arıyordu. Hemen cevapladım. "Selam güzelim" dedi "Selam, uçuş nasıldı?" Diye sordum.
"Uçuş her zamanki gibiydi, yorucu. Pardon iner inmez arayacağım demiştim ama çok yorgundum zamanım olmadı. Şimdi otele yerleştik" dedi.
"Önemli değil canım" dedim. "Şimdi yemeğe ineceğiz sonra konuşuruz olur mu?" Diye sordu. Bende masama geçmiştim.
"Tamam bebeğim seni seviyorum dikkat et kendine" dedim "bende seni seviyorum" dedi ve kapattık.
Daha uzun konuşmak isterdim ama o çok meşguldü ve hep böyle olucak diye korkuyordum ki muhtemelen öyle olucaktı.
Saat 4'ü göstermeye başladığında birazdan işten çıkıcaktık. Özge yanıma geldi. "Hadi tatlım gidelim saat 9 gibi seni evden alırım" dedi.
Kafamı dağıtmak istiyordum bende "olur tamam" dedim. Saat geçtikten sonra arabama bindim ve eve geçtim. Saat 8.30 gibiyken Ebrar aradı.
"Napıyorsun bebeğim?" Diye sordu. "Özgeyle dışarı çıkıcaktık onun için hazırlanıyorum" diye cevapladım.
"O kızdan çok haz etmediğimi biliyorsun ya dikkat edin tamam mı o zamam tutmayayım ben seni" dedi. "Aşkım gerçekten öyle biri değil Özge" dedim.
"Tamam canım hadi görüşürüz" dedi. "Görüşürüz " dedim. "Seni seviyorum yok mu?" Diye sordu. "Seni seviyorum" dedim gülerek.
"Bende seni seviyorum" dedi ve kapattık. Biraz sonra Özge geldiğini söyleyen bir mesaj atmıştı ve aşşağıya indim.
Arabaya bindim ve "hoşgeldin" dedi. Yanağıma bir öpücük kondurdu bende kişisel algılamadım ve "hoşbulduk" dedim.
"Çok güzel olmuşsun" dedi. "Sende" dedim. Varmamıza az kalmışken bende telefonumdan takımın attığı storyler izliyordum. Kırmızı ışıktayken göz attı ve "bende çok seviyorum bunları özellikle Ebrar Karakurt falan" dedi.
Demekki bilmiyordu güldüm ve "evet bencede özellikle Ebrar Karakurt" dedim. Bara gelmiştik. İçeri girdik ve bar masasına oturduk. "4 tekila" dedi Özge.
"Ee nasılsın napıyorsun?" Diye sordu. "İyiyim öyle biliyorsun yeni başladım işe alışmaya çalışıyorum" dedim. "Alışıcaksın eninde sonunda merak etme alıştırırız" dedi göz kırparak.
Zorunlu bir tebessüm ettim ve içkilerimiz gelmişti. 2 shot attıktan sonra kafam yavaşça güzel olurken 2 shot daha istedim.
Toplamda 4 shot atınca dans etmek için piste geçtik. Dans ediyorduk ve Özge arkamdaydı. Vücudunu bana sürterek dans ederken yanlış anlamamaya çalışıyordum.
Daha da ileri gitmeye başlayınca rahatsız olduğum için geri masaya gittim. Başım dönüyordu. Özge de gelince "ben eve geçeceğim" dedim.
"Ben seni bırakırım tabikide" dedi. "Yok zahmet etme" dedim ama aslında onunla aynı arabaya binmek istemiyordum.
"Hadi hadi" dedi. Sıkıla sıkıla "tamam" dedim ve arabaya gittik. Yolda giderken uyukluyordum. Bizim eve vardığımızda ise çantamı koluma takıp teşekkür ettim.
"Ne demek prenses" dedi ve yaklaştı. O dudağıma doğru ilerlerken geriye çekildim ve "Özge sen sanırım beni yanlış anladın" dedim sarhoş halimle.
"Neyi yanlış anladım tanıştığımızdan beri yakım davranıyorsun bana" dedi. "Ben sana arkadaşça davranıyordum senin kızlardan hoşlandığını bile bilmiyordum benim sevgilim var" dedim. Hayal kırıklığıyla bana bakarken "ne yani hetero musun?" Diye sordu.
"Hayır değilim sevgilim kız" dedim. "Anladım rahatsızlık verdiysem özür dilerim bilsem gerçekten öyle davranmazdım ve şuan çok utanıyorum. Aramızda sadece bir yanlış anlaşılma oldu senden ve sevgilinden çok çok özür dilerim birgün onunla da tanışmak isterim arkadaş kalsak senin için bir sorun olur mu?" Diye sordu.
"Tabikide yanlış anlaşılmaydı farketmedim bende özür dilemene gerek yok arkadaş kalabiliriz" dedim. "İyi geceler" dedi bende "iyi geceler" diye yanıtladım.
Arabadan indim ve eve giderken tamamen bir yanlış anlaşılma olmasına rağmen Ebrara ihanet etmişim gibi hissediyordum. Ayrıca ona bundan bahsetmeli miyim bilmiyordum çünkü zaten birbirimizden uzakta olduğumuz için daha büyük bir soruna dönüşebilirdi.
Buna yarın karar vermek üzere üstümü değiştirip Ebrara evde olduğuma dair mesaj attıktan sonra kısa bir sürede uykuya daldım.