0.2

242 21 6
                                    

Çalan kapı zile ile diken üzerinde oturduğum koltuktan kalkmıştım. Bugün Riki geliyordu ve muhtemelen kapıda ki Riki'ydi. Ağlamaktan şişen ve moraran göz altlarıma kapatıcı sürmüş kuruyan dudaklarıma nemlendirici sürüp onu beklemiştim. Üzerimde de günlük pantolon tişört vardı.

Daha fazlasına özenmeyi isterdim ama nasılsa bana eski gözleri ile bakmıyordu. Son kez portmantonun aynasından kendime baktığımda eski halimden çok daha iyi görünüyordum. Kapatıcı sürmek yorgunluğumu gizlemişti. Kapıyı açarak onu içeri davet ettim böylelikle içeri geçmiş oldu. Ardından bende kapıyı kapatarak içeri geçtiğimde onu yatağında uzanan minik bebeğimiz Bisco'nun yanında bulmuştum. Gelir gelmez bana bir selam bile vermeden direkt onun yanına gitmişti. Kalbim kırılıyordu. Kalbimi kırıyordu. Dolan gözlerimdeki yaşları  kafamı kaldırarak geri yolladım ve ona seslendim.

"Biraz yorgun hâlâ daha tam iyileşmiş sayılmaz."

"Mesajlaşırken çok daha iyi olduğunu söylemiştin?"

'O seni yeniden görebilmek içindi sevgilim' diyemedim.

"Bilemiyorum ki bende. Sen gelmeden iyiydi koşturuyordu peşimde sonra birden böyle kıvrıldı köşesine ne oldu bende anlamadım o yüzden."

Yanlarına ilerleyip bende yere Bisco'nun yanına eğilerek başını okşadım.

"Bebeğim ne oldu sana?"

Sevgi dolu sesime karşılık kıvrıldığı yerden minik minik adımlar ile yanıma geldi ve kucağıma çıkarak bu sefer de kucağıma kıvrıldı. Bu hareketi beni gülümsetirken eğilerek başına bir öpücük bıraktım. Kucağımdaki miniğimi de alıp yerden kalktım ve koltuğa oturdum. Riki de yanıma geldiğinde beraber Bisco'yu sevmeye başladık. Tıpkı eskisi gibi. Ama bir eksikle, Riki'nin bana olan eksik sevgisi ile.

****

Heeseung x Riki DM

Bugün müsait misin Heeseung?
Hayvan barınağına gideriz diye konuşmuştuk ya o yüzden soruyorum bugün gidelim senin için de uygunsa diyecektim.

Olur müsaitim aslında ama Bisco'ya bakmam gerek eğer hâlâ rahatsız gibi ise bugün gidemeyiz.
Seni yeniden görmek onu mutlu etmedi Riki|
Oysa senin peşinde koşup senin ile oynamayı ne çok seviyordu.|

Tamam senden haber bekleyeceğim Heeseung.
(11.40)

Riki
Bisco daha iyi gibi gidelim bugün bence de bir daha denk gelemeyiz belki.
(14.05)

Tamam ben yarım saate senin evden sizi alırım olur mu?
Uygun mu sana hazırlanabilir misiniz o süre de?

Tamam hazırlanırız biz sen gelene kadar.
Beraber çıkıyorduk bu evden Riki|
Beraber  hazırlanıyorduk|
Nasıl hatırlamıyorsun aklım almıyor|

Tamamdır saat tam 14.40 da evinin önünde olacağım Heeseung.

Tamam
Görüşürüz o zaman şimdilik.

*Riki Çevrimdışı*

En azından görüşürüz diyebilirdin sevgilim.|










Tutsak | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin