1.5

102 14 6
                                    


Heeseung kapısının neredeyse yumruklanarak çalınması üzerine yattığı yerden doğrulmuş Bisco'yu da kucağından alarak yere bırakmıştı. Gergin ve korku dolu, asla emin olmayan adımlar ile kapıya giderken Bisco da peşinden havlıyordu. Gelen kişinin Riki olduğunu gördüğünde korkusu geçse de gerginliği azalmış değildi ve hatta belki de daha çok artmıştı.

Riki'ye kapıyı açtı ve Riki salona giderken bir süre peşinden bakakaldı. Derin bir nefes alıp peşinden o da salona gitti. Riki derin derin nefesler alıyordu kolları dizlerine yaslanmıştı, sol dizi durmadan titriyordu. En sonunda ellerini saçından geçirip konuştu.

"Neden bana anlatmadın?"

Vücudunun verdiği agresif tepkilere rağmen ses tonu gayet normal hatta daha çok şefkat edercesine çıkmıştı. Heeseung da yanına oturduğunda küçücük kalmıştı. Gerçek anlamda küçücük. Onun yanında zaten vücudu çok daha küçük kalıyordu bir de şimdi gerginliğin vermiş olduğu bir his vardı içinde.

"Kolay değildi çünkü."

Riki belli belirsiz kafasını sallamış ve gözlerini sabitlediği yerden çekerek Heeseung'a bakmıştı. Gerginlikten her ikisininde dudakları titriyordu.

"Eğer bana anlatmış olsaydın, en başından, bu kadar yıpranmazdın."

Heeseung onun bu laflarına dayanamıyordu. Şimdi her şeyi biliyorken bile onu sevmiyordu ki acıyordu sadece. Onu sevmediğini kendisi söylememiş miydi? Heeseung öyle düşünüyordu. Yüzünden bir tebessüm geçti Heeseung'ın.

"Bilsen de bilmeden de yıprandım, yıpranıyorum zaten. Bir anlamı yok ki."

Riki bu sefer ona hak verdi. Ona onun beslediği duygular ile cevap vermediği her an ve yüzüne her baktığında onu daha çok yıpratıyordu. Gitmeyi düşündü, hayatından çıkmayı. Ama bu sefer yine ona aynı şeyi yaşatacaktı belki de yine intihara kalkışırdı? Hayır böyle bir şey olamazdı. Bu düşüncesinden hemen vazgeçti.

"Benden ne istiyorsun Heeseung, gerçekten ne yaparsam mutlu ederim seni ne yaparsam mutlu olursun? "

Heeseung belki de bir daha asla eskisi gibi olmayacağını bilse de belki de Riki asla ona o şekilde bakmayacak olsa da istediği cevabı verdi.

"Sev. Sadece sev. "






Tutsak | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin