Heeseung x Sunghoon
Biz kalkıyoruz
Gelirken ne alayım evde hiçbir şey yoktuYemiyorsun çünkü o yüzden yok
Hoon.
Tamam tamam
Ne istiyorsanız ondan alın👍🏻
______________________
Telefonumu cebime bırakıp Riki'ye döndüm.
"Giderken markete girelim. Bir şeyler alalım otururken yemek için."
"Tamam, araba ile gelmedim zaten yürüyeceğiz."
"Yakın zaten."
Gaeul ve Bisco'nun tasmasını takmıştım ikisinin tasmasını bende duruyorken o Layla'yı tutuyordu. Bundan şikayetçi de değildim. Çünkü Gelirken beni bir hayli yormuştu. Jake onun ile nasıl başa çıkıyordu?
Eve yaklaşırken yol üzerinde ki bir markete girdim ve birkaç atıştırmalık aldım. Riki'ye dışarı da beklemesini söylemiştim çünkü Layla asla rahat durmuyordu.
En sonunda eve geldiğimiz de kapıyı açtım ve içeri girdik ama nedense içimde bir korku vardı. Gaeul ve Layla anında Jake ve Sunghoon'un yanına gitmişti ama komik olan Gaeul Jake'in kucağına, Layla'nın da Sunghoon'un yanına gitmiş olmasıydı. Aynı evde yaşamadıklarına rağmen birbirlerine fazlası ile alışmış olmalılardı.
Bisco da yatağına yatarak gözlerini kapatmıştı, fazlası ile yorulmuştu bugün minik bebeğim. Aldıklarımı hazırlamak için mutfağa geçecektim ki Riki'nin hâlâ yanımda beni beklediğini, Sunghoon'un bana bakışlarını fark edince onları sanki birbirlerini tanımıyorlarmış gibi yeniden tanıştırmam gerektiğini fark ettim.
Hızlıca elimdekileri mutfağa bıraktım ve Riki'nin yanına dönerek belinden destekledim ve onu içeri sürükledim kendim ile beraber.
"Size bahsettiğim arkadaşım vardı ya, Riki"
"Hoş geldiniz"
"Sunghoon ben."
"Bende Jake memnun oldum."
Jake samimi bir şekilde Riki'ye sarıldığında gergin ortam biraz daha yumuşamıştı ama ben hâlâ korkuyordum. İçimde tarifsiz garip bir his vardı.
Riki rahat bir şekilde yanlarına oturduğunda bende derin bir nefes alarak mutfağa geçtim. Çok geçmeden Sunghoon da yanıma yardıma gelmişti.
"Gerilme ve rahat ol, bir şey olmayacak. İçini ferah tut."
"Deneyeceğim. Bilmiyorum ama içimde garip bir his var. Aslında her şeyi konuşup öğrenmek de istiyorum ama korkuyorum da."
"Bunu ikiniz birlikteyken konuşmalısınız zaten biz varken olmaz."
"Öyle tabii de nasıl konışabileceğimi bilmiyorum ki ne diyeceğim, 'Biz aslında sevgiliydik beraber yaşıyorduk. Bisco bizim köpeğimizdi. Güzel bir ilişkimiz vardı. Ama sen her şeyi unuttun' mu?"
"Evet. Söylemesi zor biliyorum ama artık konuşmanız gerekiyor Heeseung. Zaten o yokken yeterince yıprattın kendini şimdi yanında ama yine acı çekiyorsun. Onun seni iyileştirmesine ihtiyacın var."
"Deneyeceğim ama çok başarılı olur muyum bilemiyorum. Onu gerçekten özledim."
"Biliyorum bu yüzden de en kısa zamanda konuşmanız gerekiyor, hatta bugün zaten berabersiniz. Biz Jake ile erkenden gideriz siz ikinizde konuşup halledersiniz olmaz mı?"
"Olmaz Sunghoon en azından bugün güzel geçsin istiyorum."
"Peki, kendini ne zaman hazır hissedersen."
Mutfaktan çıkıp yeniden Jake ve Riki'nin yanına salona dönmüştük. Jake ve Riki sanki hiçbir şey olmamış, Riki bütün bunları unutmamış gibi sohbet ediyorlardı. Yanına gidip dizine başımı yaslamak istiyordum ama o hatırlamıyordu bu yüzden bunu yapamazdım.
Hepimiz bir araya gelip konuşmaya başladık. Üçümüzün yüzünde silik bir tebessüm vardı. Hep birlikte bir arada olmayı eminim onlarda özlemişti. Olmaz, bu durum daha fazla böyle devam edemezdi.
Sunghoon'a kendimi belli etmeye çalışıp kaş göz yaparak artık gitmeleri gerektiğini belli etmeye çalıştım. Mutfaktayken istemediğimi söylemiştim ama bu konu bugün konuşulacak ve her şey hallolacaktı.
Profilimdeki diğer kurgularıma da göz atmayı unutmayın lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak | Heeki
FanfictionO gün hep yanımda olacağına söz vermişti. Ne ben ne de o sonumuzun böyle olacağını bilemezdi. Beni hep koruyacağını, seveceğini, yanımda olacağını söylemişti. Öyle olmamıştı. Öyle olamamıştı.