Jake'den evlilik cüzdanımı alır almaz Riki'nin yanına dönmüştüm, demek isterdim ama olmadı çünkü Riki yoktu. Nereye kaybolmuştu?Telefonumu bulup onu aradım ama açmadı tabii açmazdı ortam fazla gürültülüydü. Nerede olabilirdi, lavaboya falan mı gitmişti ki?
Orta alan da durduğumu fark ettiğimde hem Riki'ye bakmak hem de imsanları rahatsız etmemek adına ayrılmıştım. Lavabo tarafına bakındığımda orada da yoktu.
Hava almak istemiş olabilir diyerek dışarıya çıktım bu seferde, ki öyle olmuştu. Kafenin girişinde bekliyordu. Yanına ulaştığımda gülümsedi ve beni belimden destekleyip saç diplerim ile alnım arasında bir yerden öptü.
"Sevgilim, gidelim mi artık? Fazla gürültülü."
"Haklısın gürültülü ama bu bizim partimiz Riki."
"Heeseung."
"Off peki tamam bekle o zaman Sunghoon ve Jake'e teşekkür edelim."
Sunghoon'u bulamamıştım bu yüzden sadece Jake'e minnettarlığımı dile getirip yeniden Riki'ye dönmüştüm. O çoktan arabaya binmiş benim gelmemi bekliyordu.
Bende yerime yerleştiğimde emniyet kemerimi taktım ve yola koyulduk.Partinin kalabalık ve son ses müziklerine karşın sessiz bir ortamda ve slow şarkılar eşliğinde evimize varmıştık. Oldukça yorgun hissediyordum oysa çokta bir şey yapmamıştık.
Arabadan inerken fark ettiğim gerçeklik ile gözlerim kocaman açıldı. Cidden biz evlenmiştik değil mi? Artık evli bireylerdik, birbirinin evi olan bireylerdik. Riki sürücü koltuğundan yanıma kadar gelmişti bile.
"İyi misin güzelim?"
"Hmhmm iyiyim."
"Gel hadi. "
Elimi tuttu ve beni kendine çekerek apartmana yürümeye başladı. Korkmalı mıyım? Hayır bunu çok kez yapmıştık ilk değildi ya.
Dairemize çıktığımızda elimi bırakmamış ve tek eli ile cebinden anahtarı çıkarıp zorlanarak da olsa kapıyı açmıştı. Kapının açılması ile anında kendimi yatak odasına atmıştım, evet bu biraz fazla hızlı olmuştu. Korkmuyordum ama gergin olmadığım anlamına gelmezdi ki bu.
Ebeveyn banyosuna gitmeden evlilik cüzdanını komodine bıraktım ve banyoya geçerek elime yüzüme su çarptım. Yeniden odaya girdiğimde Riki de gelmişti. Ellerim mi titriyordu? Yamıma gelip bana sıkıca sarıldı
"Korkuyor musun?"
"Hayır ama biraz gerginim."
Elleri sırtımda dolanıp beni rahatlatırken mayışmıştım. Beni nasıl rahatlatacağını gerçekten çok iyi biliyordu. Yavaşça kendini çekti ve dudaklarıma yöneldi. Korkmamalıydım, korkmamalıydım, korkuyordum.
Dudakları dudaklarımı bulup beni öpmeye başladığında ellerim ceketinin kenarlarında dolanıyordu. Bu seferde elleri, ceketinde olan ellerimi bulmuş ve üzerine yerleşmişti. Bana yön göstererek üzerini çıkardı sıranın bana geldiğini biliyordum ve daha başlamadan çokça ter döküyordum.
Dudaklarımdan ayrıldı ve parmakları dudaklarıma gelerek, öperken acıttığını bilerek narince okşadı. Yüzünde tarifsiz bir tebessüm vardı.
Elleri bedenimi bulmuş ve üzerimi çıkarmıştı. Giysilerin üzerindeki sıcaklığı uçup gidince titremiş ve üşüyerek ona doğru yaklaşmıştım başım göğsüne sinmişti. Omzuma öpücüklerini dizimiş ve pantalonuma gelmişti elleri. O da yeri boyladığında beni yatağa uzandırmıştı.
Kendisi de pantolonunu çıkarmış ve üzerime eğilmişti. Köprücük kemiklerimden başlayan öpüşleri göğüslerime kadar inmiş ve orada son bulmuştu. Dişini kullanmadan sadece emdiği için acıdan çok zevk vermişti.
Çamaşırımı çıkarmış ve penisimi eline alıp biraz oynadıktan sonra beni çevirmişti. Kıs süreliğine geril eyüp o da üzerini çıkardı ve tükürüğünü eline bulayıp deliğimde yaydı. Gerekli ıslaklığa ulaştığında kendini içime itmişti.
Ani gelen sızı ile vücudum öne yatak başlığına doğru kaymıştı. Elleri belimi bulup içimdeki hareketlerine de başlamıştı. O gittikçe hızlanırken ben inlemelerimi ağzımdan kaçırıyordum.
İkimizde aynı anda titreyerek etrafı pislettiğimizde yan dönerek bacaklarımı kendime çekmiş cenin pozisyonunda yatar pozisyona geçmiştim. O da arkamdan bana sarılarak kendine çekmişti bedenimi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak | Heeki
FanfictionO gün hep yanımda olacağına söz vermişti. Ne ben ne de o sonumuzun böyle olacağını bilemezdi. Beni hep koruyacağını, seveceğini, yanımda olacağını söylemişti. Öyle olmamıştı. Öyle olamamıştı.