Heeseung x Riki DM
Hazırım ben
Yani pardon
Biz hazırız Bisco ileTamam bende aşağıdayım zaten
Hadi inin.****
Aşağı indiğimde beklemediğim şey Bisco'nun Riki'ye çok kuvvetli bir şekilde havlıyor oluşuydu. Sanırım onu görmek gerçekten ona iyi gelmemişti. Bisco beni daha fazla şaşırtmaya devam ederek, zaten fazla sıkı tutmuyor oluşumdan kaynaklı, kucağımdan atlayarak Riki'ye doğru koşmaya başladı. Ben ona saldıracağını düşünerek endişelenirken o beni yine şaşırtmış, bugün bu köpek beni şaşırtmaya doymuyor, Riki'nin etrafında uysalca bir tur dönmüş ve ayaklarının dibine yüzünü bana dönecek şekilde yatmıştı.
Riki de Bisco'ya gülmüş ve ayaklarının dibindeki miniğimizi kucağına alarak arabaya geçmişti. Onun arabaya geçtiğini görünce bende arabanın yan koltuğuna geçerek yerleşmiştim ama Riki hâlâ yerleşmemişti. Ön camdan baktığımda benim kapıma geldiğini fark ettim ve kalbim istemsiz hızlandı. Hâlâ ilk günkü gibi beni ve kalbimi etkiliyor oluşuna lanetler yağdırdım.
Kapımı açarak Bisco'yu kucağıma bırakmış ve Bisco'nun son kez başını okşamıştı. Bisco'da buna karşılık minikçe bir havlama sunmuştu ona. Riki de Bisco'ya göz kırpmış sürücü koltuğuna geçmişti. Bisco'ya yaptığı bu davranış neden yeni sakinleşen kalbimi tekrar hızlandırmıştı?
"Nerede ki hayvan barınağına gidiyoruz? Uzak mı?"
"Senin görüşüne göre değişir. Bir saatten fazla sürüyor diye biliyorum."
"Evet fazlaymış. Biliyorsun beni araba tutuyor- yani beni araba tutuyor da kötü olursam sana söylerim diyecektim."
"Bilmiyordum seni araba tuttuğunu ama söylersin bana dururuz öyle devam ederim yola."
"Hı-hı"
Tabii ki bilmiyorsun Riki. Tabii ki hakkımda ki birçok şeyi unuttuğun gibi bu bilgileri de silmişsin değil mi? Beni, bizi unutmuşsun değil mi Riki? Benim de bizi, bir daha bir araya gelme ihtimalimizi mi unutmam gerekiyor?
İlerleyen dakikalarda midem iyice kötü olmaya başlamıştı. Yüzüm kötü bir hâl almaya başladığında Riki hafifçe eğilerek bakmıştı.
"İyi misin? Yüzün kötü bir vaziyette eminim miden de."
"Pek iyi olduğum söylenemez."
"Tamam en uygun alanda duracağım merak etme."
Onu başımı sallayarak onayladığımda tek elim ile de midemi ovalıyordum. Sanırım durduğumuz ilk anda kusacaktım. Riki arabayı durduğunda bir köşeye geçip gerçekten kusmuştum. Zaten son yılda iştahım olmadığı için boş olan midemden sadece mide suyumu kusmuştum ki bu da yine mide ağrısına yol açmıştı. Riki elinde bir su şişesi ile geldiğinde su almaya gittiğini anlamıştım. Ama zaten kustuğum tek şey suydu.
"Heeseung senin yemek yemen gerekiyor en son ne zaman bir şey yedin."
Belki iki gün belki üç gün önce bilemiyorum, sensiz de bir anlamı yok zaten.
"Evden çıkarken bir şeyler atıştırmıştım."
"Dediğin şeye bence kendin de inanmıyorsun ama neyse kurcalamak bana düşmez. Gel bir şeyler alalım sana öyle devam edelim yoksa iyi olmayacak senin için."
En çok senin merak edip durumum için endişelenmen, kurcalaman lazımdı sevgilim.
Pantolon paçalarıma dişlerini geçiren Bisco'yu kucağıma alıp güzelce sevdim ve onu sakinleştirdim.
"İyiyim bebeğim bir şey olmadı ki bana."
Bisco kendince havlayıp bana bir şeyler söylerken Riki de gidip bir şeyler yememiz gerektiğine dair ikinci uyarısını yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak | Heeki
FanficO gün hep yanımda olacağına söz vermişti. Ne ben ne de o sonumuzun böyle olacağını bilemezdi. Beni hep koruyacağını, seveceğini, yanımda olacağını söylemişti. Öyle olmamıştı. Öyle olamamıştı.