~1

2.6K 90 10
                                    

7yıl önce (Tarık 10 yaşında iken) :

Acı
Acı
Acı
İnsan neden acı hisseder? Sürekli babasından kemikleri kırılana kadar dayak yediği için mi, o dayak yerken annesinin engel olmak yerine bu vahşeti keyifle izlediğini gördüğü için mi, can yarısı ikizinin bu durumuna hiç üzülmediğini hatta bundan mutlu olduğunu gördüğü için mi, yoksa bir kez daha kalbi kırılıp paramparça olduğu için mi?
**************

Yine gözlerimi babam olacak adamın sesleriyle açtım çünkü o bencilin tekiydi kendisi uyanıyorsa kimse ondan bir dakika bile fazla uyumasın ister sabahları bağırıp dururdu bu durum sinirlerimi bozsa da birşey yapamıyordum buna katlanmak zorundaydım sonuçta ailemizi seçemiyorduk benim kaderimde de böyle yaşamak varmış bende çok isterdim her çocuk gibi ailem beni sevsin, babam benimle oyunlar oynasın benimle gururlansın, annem beni canından çok sevip uçan kuştan sakınsın, ikizim yaralarımı sarsın ama bu hayellerim yine her zamanki gibi yediğim dayaklarla son bulmuş kalbim yine paramparça olmuştu.

Ben bunları düşünürken babam olacak adam hala bağırmaya devam ediyordu sırtımdaki yaralar sızlasa da yattığım soğuk betondan sonunda zorlukla kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp aynadaki görüntüme baktım uykusuzluktan morarmış ve şişmiş gözaltları ,patlamış dudak yine berbat görünüyordum.

Babam beni döverken sırf insanlar beni dövdüğünü anlamasın diye yüzüme vurmuyordu . Aynayla bakışmam bittikten sonra odama geçip hızlıca üstümü değiştirdikten sonra aşşağıya kahvaltıyı hazırlamaya indim acele olmazsam yine dayak yerdim o yüzden acele etmeliydim.

Mutfağa girip hemen çay koydum ,dolaptan birkaç kahvaltılık çıkarıp masay koydum sonra yumurta pişirdim tam masaya koyacakken babam , annem ve ikizim geldi onlar masaya otururken demlenen çayı da masaya koydum ve onlarla yemek yememe izin vermeyeceklerini bildiğim için odama çıktım. Odaya geldiğimde her sıkıldığımda olduğu gibi resim çizmeye başladım.

Kırık KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin