Bıçaklanmamın üzerinden 2 hafta geçmişti ve şimdi biraz zorlansam da eskisi gibi rahat hareket edebiliyorum fırsat bu fırsat diyip duşa girdim. Birkaç saniye sıcak suyun altında bekledikten sonra hemen duşumu alıp okul formamı giydim.
Artık kendimi daha iyi hissettiğim için bugün okula gitmeye karar vermiştim . Aynada son kez kendime bakıp odamdan çıktım aynı anda Eylül de odasından çıktı beni baştan aşağı süzdü. "Çok yakışıklı olmuşsun ikiz bugün kızlar peşinden ayrılmaz " ilk söylediklerini gülümseyerek söylese de sonlara doğru kıskançlıktan olsa gerek kaşları çatılmıştı. "Sen de çok güzel olmuşsun prenses" diyip kolumu omzuna atıp onu kendime çektim beraber yemek salonuna indiğimizde herkes buradaydı Yiğit ,Azad ve Sarp çatık kaşlarla bize baktıktan sonra önlerine dönüp yemeklerine devam ettiler. "Günaydın bebeklerim" Sevil hanımın sesiyle beraber ikimiz de günaydın diyip yerlerimize oturduk .Sevil hanım hemen yanaklarımı sıktı "Maşallah benim oğluma ne kadar da yakışıklı olmuş böyle"
Babam "Eee hanım babasına çekmiş tabi ki de yakışıklı olacak benim aslanım " dedikten sonra omuzlarını gererek kahvaltısına devam etti."Baba gençlik fotoğraflarını görmesem inanacağım dediklerine " Serkan'ın söyledikleriyle beraber masadaki herkes ufak bir kahkaha attı .Babam kaşlarını çatıp elindeki zeytini Serkan'a attı "Eşşek sıpasına bak hele,bi de babasını beğenmiyor " diye homburdanmayı da eksik etmiyordu.Serkan zeytini babama geri fırlatıp "Kazık kadar adam oldun çocuk gibi hareketler yapıyorsun biraz yaşının adamı ol Serdar beyyyy "derken beyy kısmında elini salladıktan sonra yüzünü buruşturup burun kıvırarak önüne döndü .Serkan abimin yaptığı son hareketle kendimi tutamayıp küçük bir kahkaha attım .O sırada Babam eşşek sıpası seni diyip Serkan abimin kafasını kolunun altına sıkıştırmıştı.
Sorunsuz geçen kahvaltının ardından sonunda yeni okuluma gelmiştik. Kapıda Ömer ve Sinan bizi bekliyordu ikisi de çok yakışıklı olmuştu tabii kimin kankaları .
"Ooo kardeşim yakıyorsun ortalığı " Ömerin konuşmasıyla beraber Sinsn da bizi fark edip yanımıza doğru geldi . "Benim kadar olmasa da siz de iyi olmuşsunuz " diyerek havalı bir şekilde saçlarımı arkaya attıktan sonra Ömere göz kırpmayı da ihmal etmedim. Ömer"Bak hele şuna bak bi de bizi beğenmiyor görüyormusun Sinan " diyerek hayıflanmayı ihmal etmedi.Sinsn "sizi daha fazla çekemiyecegim hadi girelim artık şu okula çok heyecanlıyım" diyerek kapıdan içeriye girdi biz de hemen arkasından ilerledik. İçeriye girmemizle bütün gözler bize dönmüştü biraz gerilsem de bozuntuya vermeden yürümeye devam ettim o sırada zil çaldı Eylül bize müdürün odasını tarif ettikten sonra sınıfına gitmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eveeeet uzun bir aradan sonra yine buradayız . Bu bölüm biraz kısa oldu ama artık yks maratonu bittiği için düzenli bir şekilde yeni bölümler gelecek .Beklemde kalın 💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalp
General Fictionkarışan bebekler , yaralı kalpler, sevgiye hasret bir çocuk.....