Azad'ın ağzından,
Yine babam kardeşimiz diye birini eve getirmişti. Biz bebeklerin karıştığını 2 yıl önce öğrenmiştik . Hastane kayıtlardan bize ulaşılabilmişti ama karışan çocuğa yani kardeşimize ulaşılamamıştı çünkü kayıtlarda sadece çocuğun annesinin ismi ve soyadı vardı, kadının ismi Melisa Soner idi ve şuan ölü gözüküyordu. Babam kendi araştırmaları sonucunda 2 yıl önce birini bulmuştu DNA testi pozitif çıkınca da eve getirmişti çocuk Eylül hakkında okulda iğrenç dedikodular yaymış, Yiğit'i okuldaki arkadaşlarına dövdürmüştü ve benim de arabamın frenlerini bozmuştu sonradan öğrendik ki çocuk DNA testlerini değiştirmiş ve yanımïza sırf para için gelmiş paraya doyunca da bize bunları yapmış. Çocuğu ve çetesini verdiğimiz ifadeler sonucu hapse atmışlardı.
O çocuktan sonra yani 1 yıl önce de ben birini bulmuştum ona çok güvenmiştim bu sefer kardeşim olduğuna emindim ama sonuç yine hayal kırıklığı oldu çünkü çocuk dolandırıcıymış.Bu çocuk da bize zarar vermişti Sarp'ın arkadaşlarını ona karşı doldurmuş, anne ve babamın arasınï bozmak için babamın gömlegine ruj izleri yapıp kadın parfümü sıkmıştı anne ve babam az daha onun yüzünden boşanıyordu , benim büyük bir yatırım yaptığım anlaşmanın dosyalarını yakmıştı ve Eylül'ü çok pis bir yere götürmüştü biz yetişmesek kardeşime tecavüz edebilirlerdi şerefsìzler, neyseki zamanında yetişmiş ve onu kurtarmıştık o çocuğun da hapiste en ağır şekilde ceza almasınî sağlamïştım.
Son olarak da babam Tarık'ı bulmuştu biz yine bize zarar verir diye onu istemesek de babam bu sefer eminim deyip onu getirmişti ama hala hiçbirimiz ona güvenmiyorduk . Kardeşlerimin başına yine birşey gelmesine izin vermiyeceğim bu yüzden onun foyasını hemen ortaya çıkaracağım. O da sonunda hak ettiği yeri yani hapishaneyi boylayacaktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eveeettt bu bölüm Azad'ın ağzındandı neden önyargılı davrandıklarını anlamışsınızdırBölüm nasıldı?
Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kitap hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalp
General Fictionkarışan bebekler , yaralı kalpler, sevgiye hasret bir çocuk.....