Gıybet timeeee
Çiler- Melis- Alev - GüneşÇiler : ekran görüntüsü gönderdi.
Çiler : ekran görüntüsü gönderdi.
Melis : Ne bu şimdi?
Melis : Kafayı mı yemiş bu çocuk.
Alev : Gerçekten mi ya?
Güneş : Oha amk
Güneş : Ben inanamıyorum.
Çiler : Siz bir de bana sorun.
Çiler : Ben burada özür mesajı beklerken
Çiler : Gerçekten inanamıyorum.
Çiler : Ya da inanmak istemiyorum.
Melis : Haklısın canım.
Melis : Bak ne diyeceğim.
Melis : Okul çıkışında bize gel burada kal. Hem iyiden iyiye konuşmuş oluruz.
Çiler : Melis biraz yalnız kalsam iyi gelecek gibi.
Melis: Ben bilirim senin o yalnız kalmalarını
Melis: Bu aksam herkes bizde olacak ve bu konu konuşulacak. Tamam mısınız?
3 kişi bu mesaja 👍ifadesini bıraktı.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Özgür
Dersten çıkmış arabama binmiş ve siteye girmiştim. Ama bunları nasıl yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu.
Dünden geceden beri ne yaptığımı bilmiyordum. Aslında ben hiç bir zaman ne yaptığımı bilmiyordum.
Çilerden ayrılmıştım. Çünkü birbirimize iyi gelmiyorduk ve Çiler bunun farkında değildi.
Doğum gününü unuttuğumu sanıyordu ama ben bilerek kutlamamıştım. Benden soğusun istemiştim. Eğer bunu yapmasaydım ben ayrılmak istediğimde onu nasıl sevdiğimi bildiği için sebep arardı kendini bitirirdi.
Ben ikimize de iyilik yapmıştım aslında onun sınav senesinde sürekli kavga olan bir ilişki moralini ve motivasyonunu mahvederdi.
12. Sınıftı ve hedefi yüksekti. Tıp okumak istiyordu. Tüm dikkati derslerinde olmalıydı.
Ben böyle düşünüp kendimi rahatlatmaya çalışırken arabadan inmemle bizim kızları görmem bir oldu.
Beni görür görmez hepsi kafasını kaldırdı bir kişi hariç.
Melis ve Alev kısa bir baş selamı verip sohbetlerine geri döndüler ama Güneş
"Özgür abi nasılsın?" Diye bir soru yöneltti.
Minik bir tebessümle "iyiyim" diye bir yanıt verdim.
Tam yanlarından geçip gidiyordum ki Güneşin, "ayrılmışsınız" sözüyle yavaşça arkamı döndüm.
Çiler kafasını kaldırmış anlamaz bir ifadeyle Güneşe bakıyordu.
" Öyle oldu" diyerek kestirip atmayı planlıyordum ki Güneş yine bir laf attı ortaya
" Sen çok severdin ya Çileri ne oldu birdenbire?"
Bu kız sinirimi bozmaya başlamıştı artık bu soruları Çiler sormazken ona neydi?
" Seni ilgilendirmeyen meselelere karışma Güneş."
Diğerlerine iyi geceler dileyecekken Çiler ile göz göze geldik. Boş bakıyordu. İlk zamanlardaki gibi.
Alev ve Melise kısa bir baş selamı verip yürümeye devam ettim.
Güneşin bu halleri ne böyle?
Melis böyle ikna etmeyi nerden öğrendi?
Çiler neden bu kadar suskun?
Özgür neden tam bir tc erkeği?
Aleve bisey diyemiyorum çünkü kitapta en sevdiğim karakterlerinden canim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ ŞANS | Yarı Texting
Teen FictionÖzgür : Çiler Özgür : Ben ayrılmak istiyorum. Bazen hayatınızda olan ve sizi üzen değişiklikler çok daha güzel şeyler olabilsin diyedir