TANITIM

7.7K 254 66
                                    

Başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız?

Odasının penceresinden dışarıyı izliyor havanın içine verdiği mutsuzluğu kucaklıyordu.

Gökyüzünde gri duran bulutlara gözlerini değdirdi.

Bulutlarda cidden yaşanabileceğini küçük bir kızken o kadar çok inanıyordu ki ablasının bulutların içinde yaşamın olduğunu söylediğinde mutlu olmuştu bulut şehrinde yetişen ağaçlardan pamuk şekeri yetiştiğini duymak orada yaşama isteğini arttırıyordu.

Çok değil abisine gidip ablasının dediğini anlatınca abisi küçük kızın düşüncelerini umursamadan bir bardak gibi kırıp tuzla buz etmişti.

O günden sonra hayal kurmamıştı hiç ta ki Azad'ı görene kadar.

Azad ona umut veriyor, mutlu ediyor en önemlisi seviyordu.

Azad o kadar çok seviyordu ki ona baktığında kalbi alev alıyor ruhu alevler içinde yanıyordu.

Bir gece sanki bir zelzele olmuş ve sanki kimse hissetmemişti Arjîn'in hayalleri yıkılmış sevdiği adam bir günde onu terk etmişti.

Mardin yıkılmasa da Arjîn yıkılmıştı. Arjîn'nin kalbinde en güzel odayı tahsis ettiği adam kalbinde zelzeleye neden olmuş yok etmişti.

Önemsiz değersiz biri gibi hissettirmiş utanmadan düğününe bile çağırmıştı.

Arjîn yanıyordu, kül olmuştu. Hayatın tadı tuzu yoktu artık, gökyüzü mavi değil siyahtı bulutlar griydi. Abisi gibi yıkmıştı hayallerini, kahretmişti.

Yüzü gülüyor ama gözlerinden yaşlar akıyordu elinin tersiyle göz yaşlarını sildi aynanın karşısına geçti siyah elbisesi ve başında örtülü duran şalıyla şık gözükse de Arjîn'in umurunda bile değildi.

Evlenme hayalleri kurduğu adamın Azad Berzan'ın düğününe giden sıradan bir kızdı artık Azad'ın yâri değil sadece yabancı olduğuydu.

Aynada güzel yüzünü izledi madem yüzsüz bir şekilde çağırdıysa, Arjîn bir o kadar da asil biri olarak o düğüne gidecek yıkılsa da umursamadığını gösterecekti.

En çokta ne kadar nefret ettiğini sevgisinin boşuna olduğunu yüzü gülerken Azad anlayacak en güzel dediği günü zehir olacaktı.

Arjîn zamanlar içinde sevgi büyüttüğü adamdan artık nefret ediyordu, en acısı da buydu.

Arjîn zamanlar içinde sevgi büyüttüğü adamdan artık nefret ediyordu, en acısı da buydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ARJÎN DÎLAVER


Herkese merhabalar arkadaşlar yazdıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.

Keyifli okumalar diliyorum.

Nasıl buldunuz?

Bu hikayede Ezilen, Aşağı görülen hiç bir kadın karakteri yoktur ! ! !

İnstagram:bersuliymm_

TikTok:bersuliymm

ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin