Veeee süprizzzz selam canlarımm🥰💓
Keyifli okumalar, lütfen oylayıp yorumlamayı unutmayın, oylarınız ve yorumlarınız beni yazmaya şevklendiren en değerli hediye.
Satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
Kıyamet kopmuş ama kimse ölmemişti kıyametin fragman oynamaya başlamıştı.
Ciwan ağa kahverengi gözlerini bana çevirmiş pişman olmuş gibi bakarken Boran abim önüne geçmiş bana bakışını engellemiş gömleğinin yakasında olan yumruklarını daha fazla sıkmış Ciwan ağayla göz göze bakıyordu.
"Sana diyorum lan burada ne işin var" ölüm saçan sesi etrafta yankılanırken Ferhat abim odaya gelmiş gördüklerini anlamaya çalışıyordu.
"Ne oluyor lan burada Ciwan'ın işi ne bu odada?" Diye sorduğunda Boran abimin bakışları Ciwan'ı göz hapsinden uzaklaşmış Ferhat abime bakıp tekrar Ciwan'a dönmüştü
"Bende tam olarak onu anlamaya çalışıyorum" dediğinde Ciwan ağa ağzını açmış bir şey söylemek istiyor gibi gözükse de susmuştu.
Gözlerimi sıkıca kapatmış bu işin sarpa sarıp büyüyeceğini bildiğimden içimi daraltı basmıştı. Bu olacaklar yetmiyormuş gibi bağıran sesimi Agir duymuş adımla seslense de bir cevap alamamıştı. Yerin dibine girip kaybolmak istiyordum.
Ciwan ağanın gömleğinden tutan Boran abimin ellerini tutmuş kendinden uzaklaştırırken "Dinleyin beni bir sakin olun" demişti.
Boran abim, "Neden sakin olacakmışım lan sen önce neden burada olduğunun cevabını bana vereceksin?" dediğinde Ferhat abimin bakışları bana dönmüş resmen kükreyerek bana bağırmaya başlamış sesi tüm konakta yankılanmıştı.
"Arjin anlat lan ne oluyor burada" olduğum yere sinerken bir adım gerilemiştim bir adım üstüme geldiğinde bir adım gerilemiştim kaşlarını çatmış beni diri diri gömmek istiyormuş gibi bakıyordu. "Sen daha bir kaç saat önce sözlendin lan ne işi var bu adamın odanda" diyerek bağırdığında yaptığı imayla şok olurken Boran abim Ferhat'ı omzundan tutup kendine çevirdikten sonra yumruğu yüzüne geçirmişti.
Gözlerim dolmaya başladığında yapmadığım asla yapmayacağım bir hatadan dolayı bana yaptığı iğrenç imadan sonra içimden bir kaç parça kopmuş gibi hissediyordum.
Ferhat yüzüne yediği yumruktan sonra sendelemiş elini yanağına koymuş bir şekilde Boran'a bakıyordu bu sefer Boran abim Ferhat'a oldukça yüksek çıkan sesiyle bağırmıştı. "Şerefsiz misin lan sen, bak elimde kalacaksın çık git lan odadan?" diye bağırdığında boynundaki damarlar ortaya çıkmış bakışları Ferhat'ı diri diri yakacağını belli eder cinstendi. "Bacın lan o senin bacın, nasıl böyle iğrenç bir herif olup çıktın lan sen!"
Ciwan ağayı unutmuşlar birbirlerine girmişlerdi Annemle kızlar kapıda durmuş bu olanlara şok olmuş bir şekilde izliyorlardı. "Hadi bir daha vursana bir haftadır içinde tuttuğun öfkeni de kussana, bacıysa bacılığını bilsin odaya adam almak ne lan" diyerek bağırdığında Ferhat abimin önüne geçmiş yaşaran gözlerle ona bakıyordum Boran abim kolumdan tutup uzaklaştırmaya çalışsa da izin vermemiş dimdik karşısında durmuştum.
"Kardeşinim ben senin ya" dediğimde gözümden bir damla yaş intihar etmişti. "Bana nasıl böyle çirkin bir imada bulunursun nasıl?" dediğimde ayaklarının dibine kadar gelmiş başımı kaldırmış gözlerinin içine bakıyordum. "O kızı kaçırdın tamam, bana bu yüzüğü taktırdın tamam" dediğimde yüzüğün takılı olduğu parmağımı havaya kaldırmış gösteriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ
Teen FictionHayatı bir gecede değişmişti uğradığı ihaneti atlatmayı çalışırken tanrı kaderine müdahale etmiş ve bir gecede hayatı değişmişti. Nerden bilebilirdi harlanan ateşin ona aşkı getireceğini, bir çift kara göze tutulacağını. Ateş adamın sevgisiyle harl...