14.Bölüm

1.5K 120 17
                                    

Keyifli okumalar, lütfen oylayıp yorum yapmayı unutmayın, oylarınız ve yorumlarınız beni yazmaya teşvik eden en değerli hediye.

Selam canlarımm nasılsınızz.?🖤

Telefonuma gelen bildirimle mesaja baktım. "İyi akşamlar Arjin Hanım çiçeği yarın sabahtan gönderiyorum "okuduğumda kaşlarım çatılsa da Azad'ın hanımına göndereceğim çiçek olduğu aklıma gelmişti bunu bile neredeyse unutuyordum. "Tamam gönderin" diyerek yanıtlayıp telefonu kapatıp çantama koydum.

Misafirlerle ilgilendikten sonra nişanın sonuna gelmiştik herkes evine dağılıyordu.

***********************************************

Dün geceyi bir şekilde atlattıktan sonra eve gelmiş ayaklarımı yatağıma uzattıktan sonra derin bir nefes almıştım üstüme çöken yorgunlukla beraber makyajımı çıkarmaya bile halim yoktu ama zorla yataktan kalkıp odamın içindeki banyoya doğru ilerledim makyajımı çıkardıktan sonra suyu açıp altına girip suyun saçlarımdan aşağıya akarak sırtımdan bel boşluğuma kadar süzülmesine izin verdim. Suyun rahatlatma  enerjisini kabul ettim.

Okula devam etmeli miydim etmemeli miydim bilmiyorum? Kararsızdım onların üzerimde oluşturdukları korkunun farkına varıp okula gitmediğimi  anlayıp üzerimde daha fazla baskı kurmalarından çekiniyordum ama gitsem de canımı tehlikeye atmakta istemiyordum. Kafamda o kadar karmakarışıktı ki sanki beynimin etrafı kara bulutlarla çevriliydi ve geleceği görememek canımı  sıkıyor kendi kabuğuma çekilmeme neden oluyordu.

Suyu kapatıp  duştan çıktıktan sonra vücudumu havluya sarıp üzerimi kurulayıp geceliklerimi giyip yatağıma uzandım gözlerim kapacakken gelen aramayla oflayarak telefonu açtım.

"alo"

"Arjin" Agir'in sesini duyduğumda kaşlarım çatılmasına engel olmazken gözlerimi dahi açamaya mecalim yoktu.

"efendim Agir uyuyacağım" demiştim. Derin bir iç çektiği sesi kulaklarımı doldururken konuşmaya başladı.

"İyi geceler demek için aramıştım"

"Sana da iyi geceler Agir" diyerek telefonu suratına kapatıp telefonu yatağımın kenarına bıraktıktan sonra  onun değişik bir adam olduğunu düşünürken kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Korktuğunuzda vücudunuzda hissettiğiniz acizlik duygusu beni esir aldığında olduğum yerde durmak ve bir duvarın köşesine sığınıp kendini güvende hissetmeye çalışan bir varlık gibi hissediyordum. Hayat size düz bir yol gösterip sıkıntısız bir şekilde ilerlemenizi sağlamazdı bu yaşıma kadar tüm yolları ne kadar düz bir şekilde ilerlediğimi fark ediyordum hayatın taşlarla dik yamaçlarda ilerletiyordu bu zorlu yolculuğun bir an önce bitmesini diliyordum. 

Sabah erkenden kalmıştım kahvaltı yaptıktan sonra Agir gelmiş beni aldıktan sonra Akgün'ün yanına götürdükten sonra  saçım ve makyajım yapılmış gelin odasında Agir ile beraber oturuyorduk. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki heyecandan ne yapacağımı bilemedim. Birazdan dışarıya çıkacaktık arkamızda ailelerimizin ve  zılgıt eşliğinde içeri girecektik ve nişan başlayacaktı ellerimi eteğimde birleştirmiş tırnak dipleriyle oynuyorum.

"Rahat olur musun Arjin?" dediğinde oflayarak ona doğru döndüm. 

"Olamıyorum heyecanlandım" dediğimde sinsice gülümsemesiyle birlikte bana bakıyordu.

"Haklısın sende ben de ben gibi yakışıklı adamla nişanlanacak olsam heyecanlanırdım" dediğinde ağzım açılmış şaşırdığımı belli eden bakışlarımla on bakıyordum.  "Asıl senin ben gibi güzel bir nişanlın olacağı için  heyecanlan" deyip ayağa kalktığımda hala gülümseyerek bana bakıyordu oturduğu yerde yayılıp bana bakmaya başladığında gözlerimi devirmiş sırtımı ona döndüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin