Keyifli okumalar, lütfen oylayıp yorumlamayı unutmayın, oylarınız ve yorumlarınız beni yazmaya şevklendiren en değerli hediye.
Bu hikayede Ezilen, Aşağı görülen hiç bir kadın karakteri yoktur ! ! !
Odasından dışarıya çıkmış merdivenlerden aşağıya iniyordu.
"Abla" diye bağıran Şilan'ın sesini duyduğunda soluna doğru döndü kardeşi nefes nefese kalmış ellerini beline koymuş soluklanıyordu.
"Ne oldu Şilan bu halin ne?" diye sorduğunda kara kaşları çatılmıştı. " Abla babam dedi ki" küçük kardeşi nefesini düzene sokmaya çalışıyordu. "Ne dedi baba Şilan?"
Sabırsızca kardeşine bakıyor ağızından çıkacak bir çift lafı bekliyordu. "Senin düğüne gelmeni istemiyormuş" kardeşi bir anda diyeceklerini demişti ama Arjîn'in bu duruma anlam verememişti neden gelmeyecekti o düğüne?
En çok o gitmek istiyordu kardeşi sözlerine devam etti. "Sana görücü varmış abla" Arjîn şok olmuş bir şekilde kardeşine bakıyordu. daha içindeki sevgiyi atamamıştı ki nereden çıkmıştı bu görücü.
"Kim biliyor musun abla?" Arjîn istemiyordu ki kim olduğunun ne önemi vardı. "Ciwan Berdan" dedi kardeşi sevinçle Ciwan Berdan Mardin'in önde gelen aşiret ağasından bir tanesiydi, her kızın hayalini süslerdi Ciwan Berdan yakışıklı olmasının yanında yaptığı iyiliklerle ön planda olsa da babası ile yaptığı işlerden dolayı aslında onun böyle biri olmadığını biliyordu.
"Babam nerede Şilan" kardeşi şaşkınlıkla ablasının yüzüne bakıyordu neden bu kadar sinirlenmişti. Herkesin evlenme hayalleri kurduğu Ciwan ağa ablası ile evlenmek istemişti bir sürü kız içinden ablasını seçmişti.
"Arka bahçede" duymak istediği cevabı alan Arjîn hızlı adımlarla babasına doğru ilerledi düğüne gitmesine ne engel olabilirdi ki görücü gelecekse gelsindi babası olmaz der iş kapanırdı. Evlenmek istemediği biri ile neden evlenecekti. Yüreği yangın yeriydi zaten bir adam ile evlenip onu da kendiyle yakmak istemiyordu suçu neydi? Ciwan ağa istediği kadar kötü biri olsun istediği kadar gaddar bir adam olsun bunu ona yapmaya hakkı yoktu içinin istemediği biri ile evlenmeyecekti.
Babasının karşısına geçti ellerini önünde bağladı ne kadar sinirli olsa da babasına saygısızlık yapacak bir kız hiç bir zaman olmamıştı. Başını önüne eğmişti "Baba" dedi babası kahvesinden bir yudum almış karşısında duran kızına bakıyordu " Efendim kızım" dediğinde başını kaldırdı babasını yeşil gözlerine baktı. "İzin verirsen düğüne gitmeyi istiyorum" demesi ile babası kahvesini masanın üstüne bırakmış kızına kızgınlıkla bakıyordu bu evde onun sözünün üstüne söz söylenmeyeceğini öğretemediğini düşündüğü kızına baktı.
"Gitmeyeceksin Arjîn o kadar" sesi sert çıkmıştı ama Arjîn hala babasının gözlerinin içine bakıyordu.
"Ben Ciwan ağayla evlenmeyeceğim baba" dedi bu sefer babası bir hışımla yerinden kalkmıştı. " Sen bana karşımı geleceksin Arjîn" dedi gözlerinden ateş fışkırıyordu sanki, o kadar çok sinirlenmişti ki yumruk yaptığı elini sıkıyordu.
Arjîn ne diyeceğini bilemedi hayır dese babası daha çok sinirlenecekti. gözlerini babasından kaçırdığında yanındaki sandalyede oturan annesine değdi gözleri annesi ne zamandan beri buradaydı hiçte fark etmemişti. Annesine beni kurtar der gibi bakışlar atıyordu.
Annesi kıymamıştı kızına "Bawer" dedi babası bakışlarını kızından çekip karısının gözlerinin içine baktı. " Bırak da düğüne gitsin Ciwan ağa konusunu da ben konuşurum Arjînle , anlar seni. Bu kız daha önce sana hiç karşı çıkmadı bu isteğini ona çok görme ağam" dedi babası bir an yumuşar gibi olsa da " Ciwan'a söz verdim gitmeyecek o düğüne" Arjîn'in kaşları çatılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ
Teen FictionHayatı bir gecede değişmişti uğradığı ihaneti atlatmayı çalışırken tanrı kaderine müdahale etmiş ve bir gecede hayatı değişmişti. Nerden bilebilirdi harlanan ateşin ona aşkı getireceğini, bir çift kara göze tutulacağını. Ateş adamın sevgisiyle harl...