Felç olmuş gibi zoraki kımıldamadan sonra yavaşça gözlerimi açtım.Spotlar son derece rahatsız olmakla birlikte nerede olduguma dair işaret ediyordu.
Doğrulmaya çalıştım. Başarılı olunca kolumdaki kabloları söküp ayağa kalktım. Başım zonkluyordu. Neden hastanedeyim , başıma ne gelmişti?
Ben ayaklanmış kapıya doğru gidecekken hemşire olduğunu düşündüğüm bir kadın içeri girdi.Fazla telaşlıydı.
-Ecem hanım! Kalkmamanız gerekiyordu! Hemen eşinize haber veriyorum lütfen oturun.
Kadının bağırmasıyla şok olup donmuştum. Eşinize haber veriyorum mu demişti o.
Daha şoku üzerimden atamadan içeri hemşireyle beraber son derece uzun, kumral ,yapılı ve yakışıklı bir adam girmişti.
-Ecem.
Koşup bana sarıldı .
Rahatsızca kıpırdandım. Açıklama beklercesine hemşireye baktım.
-Ecem hanım kaza geçirdiniz. Bir şey hatırlamamanız normal geçici hafıza kaybı böyle zamanlarda çok doğaldır.Korkmanıza gerek yok.Şanslıymışsınız ki eşiniz sizi tam zamanında hastaneye yetiştirmiş.
Hemşire cümlesini bitirir bitirmez odadan çıktı.
Karşımdaki adama baktım.
-B..ben ne diceğimi bilemiyorum.Beni nerde buldunuz? Size neden bir şey olmadı?
-Ecem bana sizli konuşmayı bırak öncelikle kocanım ben senin.
-Özür dilerim.Kafam karışık.
-Ayrılmıştık ben ofise geçmiştim.Çok uzaklaşmadan kaza haberini aldım hemen koşup yanına geldim hastaneye getirdim seni.
Sonra bana sarıldı.
-Çok korktum sana bir şey olacak diye.
Boyun girintime girip koklarken kımıldanıp geri çekildim.
-Ailem.. aileme haber verildi mi?
-Ecem.. sen tek cocuksun ve annen babanı uzun zaman önce kaybettik.
Kısa bir süre duraksadıktan sonra ekledim.
-Arkadaşlarım? Hiç arkadaşım yok mu?
-Var tabi.Kendine gel hepsiyle görüşeceğiz. Şimdi çıkış işlemlerin için danışmayla görüşeyim.
Tam çıkacakken seslendim.
-Şey.. adın ne ?
-Cihan. Cihan Akgün.
****
Cihan çıkış işlemlerini halletmişti. Arabaya doğru yürürken aklımı kemiren o soruyu sordum.
-Benim soyadım neden farklı? Yeren yazıyordu kağıtta.
-Daha evleneli çok olmadı Ecem .Sen kimliğini değiştirmeye henüz fırsat bulamadın.
-Anladım. Şimdi nereye gidiyoruz?
-Evimize.
Nasıl olur da bu kadar boş bir kafa böylesine ağırlık yapabilirdi. Cihandan eve gidince hayatımla ilgili her şeyi tek tek açıklamasını istedim.
***
Nereseyse ıssız diyebileceğim şehirden uzak bir yere geldik. Evin etrafı çok ürkütücüydü.
-Burası çok .. uzak . Ve korkutucu duruyor.
Güldü.
-Öyle düşünme.Sen çok seviyorsun aslında insanlardan uzak olmayı.
Eve girdik.
-Önce sana dus aldıralım sonra bir şeyler ye sonra sorularını cevaplayacağım.
Bana bir kaç kıyafet ve havlı getirdi.Benimle beraber banyoya yönelince duraksadım.
-Noldu?
-Şey.. biraz utandım.
-Tabi.Haklısın. Ne kadar bana deli divane aşık da olsan şu an gözünde yabancıyım.
Dedi.
-Cihan. Öyle demek istemedim.
-Biliyorum.Yardıma ihtiyacın olursa buradayım.
Zoraki ılık bir duştan sonra giyindim.Aynada yüzüme baktım.Yara bere içindeydim.Cihan gelirken eczaneden aldığı ilaçlarla odaya girdi.
-Hadi bakalım ilaçları sürelim yemek yemeye.
***
Cihanın söylediği yemek gelene kadar biraz konuştuk.Normalde yeni mezun olmuşum.Edebiyat öğretmeni olacakmışım.Annem ve babam üç yıl önce yangında ölmüşler.Daha önce bir sevgilim olmuş ve onu Cihanla aldatmışım! Duydugum bazı seyler övünmeme sebep olurken bazı şeyler beni utandırıyordu.Çokca arkadaşım varmış.Beni aramışlar ama Cihan hepsine kısaca bilgi verip şimdilik beklemelerini söylemiş.
Ben kafamı zorlarken yemek geldi. Çok da tadım kalmamıştı açıkcası. Uyku bastırdı.Kısaca atıştırıp koltuga uzandım.
-Beni yanlış anlamazsan bugün burada yatabilir miyim?
-İstediğin gibi olsun Ecem ağırdan gidelim.Sen yatakta yatacaksın yaralısın.Gel merdivenleri çıkmana yardım edeyim.Bu kadarına da izin verirsin herhalde.
-Ta..tamam.
Cihan beni kucagına alıp merdivenleri çıkardı.Yüzüne bakmamaya çalışıyordum.
-Keşke bir anda hatırlayabilsem her şeyi.
-Acele etme aşkım.
Tuhaf olmuştum. Cihan beni yatağa bıraktı o camları kontrol edene kadar sızmıştım.Duyduğum son şey ' her şeye yeniden başlayacağız seninle hayatım bu bizim ikinci şansımız ' sözleriydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA ve TEHDİT
Teen FictionEcem gözlerini soğuk hastane odasında açar. Ona söylenen iki şey hafızasını kaybettiği ve evli olduğudur. Ecem kocası olduğu söylenilen Cihanla hastaneden çıkar fakat evde yaşanan bazı şeyler sır perdesini aralar.Cihandan ve ona anlatılan geçmişinde...