Gözlerimi bacağımın ağrısıyla açtım.Dün bile bu kadar ağrımıyordu.Vücudumun çoğu yeri ezikti.Bir kaç saniye sonra Cihan içeri girdi.
-Uyanmışsın süper.Bende sana kahvaltı getirmiştim.
Gülümsedim.
-Bugün bana bize dair bir kaç fotoğraf gösterir misin? Düğünümüz mesela.Kafamda bir şeyler canlansın istiyorum.
-Bence acele etmemelisin.Seni zora sokabilir.Ama istersen tabi akşam fotoğraflara bakarız.
Önüme bıraktığı kahvaltıdan yemeye başladım.
-Sen aç değil misin?
-Ben atıştırdım bir şeyler. Sen ye ben bugün dışarıda olucam bir kaç işim var.
Cihan cıktıktan sonra düşünmeye başladım.Kendi hayatıma dair hiçbir şey bilmemek berbat.
Tepsiyi kenara koyup doğruldum.Cihan nereye gidiyorsa beni de götürmesini teklif edecektim.Seke seke kapıya kadar gittim.Tam sesleneceğim sırada Cihanın sesini duydum.
-Vurun gitsin köpeği.Ayağıma dolanmasın.
O sırada korkuyla elimdeki koltuk değneğini düşürdüm.Cihan hemen sesime gelmişti.Vücudum buz gibi olmuştu.Kimi vuracaklardı.
-Hayatım! Neden kalktın?
-B..ben şey tuvalete gidecektim.
-İyi misin sen?
-İ..iyiyim iyiyim.Korktum düşeceğim sandım.
Zoraki gülümsedim.
Lavaboda işlerimi hallettikten sonra Cihana seslendim.Zaten ne zaman seslenmek istesem mutlaka yakınımda bir yerde oluyordu.
-Bugün bende seninle gelebilir miyim? Çok sıkılıyorum evde.
-Olmaz!.. yani senin için henüz çok erken karıcım.Biraz dinlen söz çıkaracağım seni gezmeye.
-Sen nereye gidiyorsun?
-Dedim ya işlerim var.Sana üstüne falan bir şeyler alırım hem.
-Dün giyinirken gördüm çok şeyim var bence gerek yok.
-Olsun.Benim karım alışverişi çok sever.
Dedi başımdan öperken.
-Bari sen yokken yanıma bir arkadaşımı yollasan?
-Ecem lütfen! Odaya geçer misin?
Omuzlarımı düşürerek odaya geçtim.Peşimden geldi.
-Seni sıkmak değil niyetim.Ama sana iyi gelmeyeceğinden korkuyorum.Merak etme akşam seni eğlendireceğim.İdare et.
Cihan cıktıktan sonra koltuk değneklerini alıp yavaşça yürümeye çalıştım. Şüphelerim vardı.Neden bilmiyorum ama Cihan benden bir şeyler saklıyor gibiydi. Dört duvar arasında kalamazdım.Bir şeyleri araştırmam lazımdı..
****
2 hafta sonra
Ne bir şey hatırlıyordum ne de bunun için bir şey yapıyordum.Son derece sıkılmıştım ama.Cihana ne zaman dışarı cıkmayı teklif etsem geri tepiyordu.Bugünü de bitirmiş yatağa geçiyordum.Artık Cihanla yatmaya başlamıştık.Sonuçta kocamdı ve onu daha fazla oyalayamıyordum. Yanımdaki yerini aldığında arkamdan sarıldı.Can sıkıntım gittikçe büyük bir hal alıyordu ve ona da yansıyordu.
-Ecem neden bana bakmıyorsun?
-Uyuyorum Cihan.
Beni kendine çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA ve TEHDİT
Ficção AdolescenteEcem gözlerini soğuk hastane odasında açar. Ona söylenen iki şey hafızasını kaybettiği ve evli olduğudur. Ecem kocası olduğu söylenilen Cihanla hastaneden çıkar fakat evde yaşanan bazı şeyler sır perdesini aralar.Cihandan ve ona anlatılan geçmişinde...