Cihan uyumaya çıktığında ben hala tv ye bakıyordum. Televizyonu kapatıp hırkama sarındım camdan dışarı bakınıyordum. Koltuğun üzerindeki telefonum ötünce baktım.
Samet
Konuşmalıyız. Dışarı gelebilir misin?
Lanet olsun! Evet konuşmamız lazımdı. Ama bu işi Cihandan gizleyerek yapmayacaktım. Yukarı çıktım.
-Cihan.. uyudun mu?
-Henüz değil ne oldu?
-Samet mesaj attı.
Birden doğruldu.
-Konuşmamız lazım dedi bende öyle düşünüyorum yanına gideceğim.
Bunu ona söylediğim için afallamıştı.
-Ne oluyor?
Yanına oturdum.
-Konuşmamız lazım ama senden saklamak istemedim. Bilmelisin.Aklın da kalmasın istedim onunla konuşup geleceğim.
Bir süre bakındı.
-Tamam. Dikkat et.
Onu düşüncelerle odada bıraktıktan sonra çıktım.
-Geldin.
-Evet. Seni dinliyorum.
-Ecem sakin olmalıyız diye düşünüyorum. Çok fevri davrandık.
-Bunu ayrılır ayrılmaz kardeşime dönen sen mi diyorsun!?
-Özür dilerim. Gözüm dönmüştü. Ama seni geri istiyorum.
-Oldu ki ben sana geri döndüm. Ne yapacaksın? Kızı acımasızca terk mi edeceksin yine?
-Ecem hiç bir şey umrumda değil seni sevdiğimi biliyor. Lütfen bu Cihana olan saçma güveninden vazgeç.
-Cihana güvenmiyorum Samet.
-Yine de onu sevmeye alışmaya çalışıyorsun ama.
-Sadece güvenini kazanmaya çalışıyorum. Tabiki de bana yaptığı zorbalıklara boyun eğecek değildim.
-Sen.. numara mı yapıyordun?
-Samet bir insanın öyle değişmesi mümkün mü sence?
Kafamı kaldırıp yukarı baktım.
-Bizi izliyor. Sinirli gibi davran ve git.
-E ne olacak?
-Her şeyi göze aldım. Bana tamamen güvendiği anda gideceğiz. Bu sefer ben bencil olacağım. O hastalıklı.
-Mutluluğumu saklamakta zorlanıyorum Ecem. Tek mesajına kapında olucam.
-Görüşürüz.
İçeri girip yukarı çıktım.
-Ne dedi?
-Bunun son konuşmamız olduğunu söyledim. Artık bitmesi gerekiyor ben seçimimi yaptım.
Cihan memnun olmuş yatağa girmişti. Arkamdan sarıldığında sadece Cemreyi düşündüm.
—-
Neredeyse üç haftadır oynuyordum. Eğer gerçekten Cihanı seçmiş olsaydım mutlu olamayacağımı da görmüş olmuştum. Evet önce Cihanla olmuştum ama Samet benim hayatımın aşkıydı.Bugün ona mesaj atmıştım. Havaalanında Cemre ve beni bekleyecekti.
-Cihan ben Cemreyi açık havada dolaştıracağım biraz.
-Tamam canım dikkatli ol.
——
Kalbim ağzımda atıyordu. Bu sefer oluyordu. Havaalanına girer girmez işlemleri hallettim. Sametin yanıma varınca ona kocaman sarıldım.
-Kavuştuk. Bitti!!
-Evet aşkım. Sonsuza kadar beraberiz. Benden vazgeçmediğin için teşekkür ederim.
Sanırım Samet stockholm sendromu yaşamamdan korkuyordu. Ama Cihanla ayrıldığım günden bu yana ona karşı aşk beslememiştim.
Uçağımız neredeyse kalkmak üzereydi. Kanada da yeni bir hayata başlayacaktık.
Uçağa binip koltuk numaralarımızı bulduktan sonra oturduk. Samet tuvalete gitti.Cemreyi pusetine koyduktan sonra yerleştim. O sırada yaşlı bir teyze yardım istedi.
-Kızım yirmiyedi numara nerde yardımcı olur musun? Gözüm görmüyor.
Teyzeye yardım etmek için kalktım. Samette tuvaletten cıkmış bize doğru geliyordu. Kalkışa geçecektik. Samet benden önce oturmuştu. Yanına gittiğimde elinde bir kağıt tutuyordu.
-O ne ? .. Samet?... Samet konuşsana!
Kireç gibi olmuştu.
-Cihan.. Cemreyi almış.
Elindeki kâğıdı hızlıca aldım.
Haklısın sevgilim bu hikayeye bir son lazımdı. Beni kandıramayacağını anladığın bir final. Senden vazgeçtim ama kızımı sana bırakmam. Ben kazandım.
-Cihan
Pusetten Cemreyi alıp yerine not bırakıp son anda uçaktan inmişti. Kapıya doğru koşacağım sırada Samet beni tuttu.
-Ecem kalkıyoruz!
-Umrumda mı! Cemre!!
-Ecem lütfen otur. Onu bir gün alacağız ama şimdi gitme zamanı.
Saatlerce ağladıktan sonra ruh gibi oturdum. O romanlardaki gibi evladım bensiz büyüyecek ve hep annesinin onu bir erkek için terk ettiğini düşünecekti. Kaybetmiştim.
——
-Şimdi ne olacak Cihan enişte?
-Seninle evlenicez Selin. Cemreyi sen büyüteceksin.
-Her şey bitti mi?
-Hayır. Biz ikimizde bize yapılan ihaneti sineye çektik. Yıllar sonra Cemre için dönecekler. Biz bir aile olduktan sonra. Ve o zaman yeni bir hikaye yazacağız.
FİNAL
Başından beri yanımda olan herkese teşekkür ederim. Cihanın da dediği gibi Bela ve Tehdit bitti ama yeni hikayeler yazacağız. Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA ve TEHDİT
Teen FictionEcem gözlerini soğuk hastane odasında açar. Ona söylenen iki şey hafızasını kaybettiği ve evli olduğudur. Ecem kocası olduğu söylenilen Cihanla hastaneden çıkar fakat evde yaşanan bazı şeyler sır perdesini aralar.Cihandan ve ona anlatılan geçmişinde...