Bölüm 5

3.3K 66 5
                                    

Duydugum seyle şoka girmiştim. Ben donup kalınca yanıma gelip elimdeki keskin camı aldı.

-Gerçekten! Kendine zarar mı verecektin!!

Elim karnıma gitti.Bir anda çığlık atmaya başladım.Ona vurdum.

-Ne diyosun sen!? Ne hamilesi! Senden nefret ediyorum Allahın cezası!!

-Bak sakin ol seni bırakıcam.

-Beni öldürdükten sonra mı!! Napıcam ben bu bebekle! ...aldırıcam! En yakın hastaneye götür beni hemen! ...Cihan sana diyorum! Sevmediğim adamın çocuğunu hele ki tecavüzden meydana gelmiş bir bebeği doğurmayacağım.Samet beni affetmeyecek!

-Sameti unut artık! Çocugu da aldıramazsın zamanı geçti.

-Bilerek yaptın! Seni tanıdıgım güne lanet olsun! Ben gidiyorum Cihan beni durdurmaya kalkarsan yemin ederim bebeği de kendimi de öldürürüm!

-Sana engel olmucam ama bir şartım var.

-Ne var?

-Bebek doğunca onu alırım.

Bu bebeği doğurmayacaktım ama yine de huyuna gitmem de fayda vardı.

-Benim de bir şartım var.

-Nedir?

-Kimse bilmeyecek.

-Tamam.

Bana ait olan bir kaç eşyayı alıp kapıya yöneldim.

-Şehrin dışındayız.Erdi seni bırakır güvenilir adamım eve yakın bir yere.Kimseye de gözükmez.Unutma Ecem bebeği alıcam kendine iyi bakacaksın.

Kafa salladım.

***

Yavaş yavaş arabaların ve insanların olduğu bölgeye girince kendimi çok özgür hissetmiştim.Bekle beni Samet geliyorum.

***

Kendi evimin zilini çalınca kapıya annem baktı.

-Ecem! Kızım döndün! Seni nasıl merak ettik bilsen ama neyse ki Cihan oğlum senden haber getiriyordu bize.Kuzum benim nasıl özledim seni.

Annem bana sarılırken dediklerini anlamaya çalışıyordum. Ne yani Cihan her şeyi anlatmış mıydı.

-İlaçlarını düzgün alıyor musun? Yoksa artık kullanmana gerek yok mu?

-Anne dinlenmem lazım sonra konuşalım mı?

-Tabi bitanem geldin ya.Sen odana geç ben sana yemek getiricem.

-Hayır.Duş alıp çıkıcam.

****

Köpüklenirken elim göbeğime gitti.Şimdi burada bir bebek mi vardı.Ben Sameti seviyorum karnımdaki bebeğin babası Cihan.Sinirden duşa kabinde çöküp ağlamaya başladım.

Daha fazla geç olmadan duştan çıkıp kot pantolon ve krem kazağımı giydim. Saçlarımı da kuruttuktan sonra aşağı indim.

-Selin nerde anne?

-Sametlerde kızım.Orda toplanacaklardı bugün sizinkilerle.

-İnsan ablası geldi diye eve gelir.

-Senin oraya gideceğini tahmin etmiş olacak kızım küslük yapma.

-Evet anne haklısın cıkıyorum.

-Dikkat et haberdar et.

Sametle yalnız olmak istiyordum ama bizimkilerde oradaymış.Yine de onu görmem lazımdı. Ellerim titreyerek zili çaldım.

Kapıyı Yağmur açtı.Onu es geçerek içeri girdim.Beni görmezden gelmesini unutmadım.

-Samet!

Koşarak Samete sarıldım.

-Ecem! Burdasın!

Ona sarılırken arkasında oturan Cihanla göz göze geldim. Gelmese olmaz mıydı.

-İyi misin bitanem? Lütfen bana darılma gücenme her gün fotoğrafını istedim Cihandan.

Ne diyor bunlar ya? Herkes biliyor muydu?

-N..nasıl yani?

-Klinikte sana ne yaptılarsa gün be gün fotoğraf attı Cihan bize.Yanına gelemedik yasak diye.Cihan sağolsun amcası vasıtasıyla bize bilgi aktardı. Ama sen kısa sürede toparlayıp aramıza döndün.

-Anlamadım?

Cihan lafa atladı.

-Arkadaşlar Ecemin kafası karışık çok yüklenmeyin.

-Doğru ilaçlar ağır gelmiş olabilir.

-Ne ilacı Samet.Ben klinikte falan yatmadım.Kaza geçirdim hafızamı kaybettim.

Cihan yine atıldı.

-Ondan sonra da psikolojik bir çöküş yaşadın. Neyse ki su an iyisin önemli olan da bu.

Samet bana sarıldı.

-Aynen öyle bundan sonra burdasın.Ne gerekiyorsa tüm bakımını ben karşılayacağım.

Bir şey demeden Sametin yanına oturdum. Cihana mesaj attım gizlice.

-Lavaboya kalkıcam peşimden gel.

-İyi misin Ecem?

-Evet canım lavaboya gidicem.

Ben gittikten bir süre sonra Cihan geldi.

-Ne diyor bu insanlar?

-Senin yokluğunda klinikte kaldığını söyledim.

-Bir de fotoğraf atmışsın insanlara ne fotoğrafı ya?

-Tanıdığım şopçu arkadaşlar diyelim.

-Bunu neden yaptın gerizekalı!

-Sen zor durumda kalma diye.İstersen her şeyi olduğu gibi de söyleyebiliriz benim korkum yok.

-Sakın.

-Bende bu yüzden böyle destekleyici bir yalan söyledim.Seni ne kadar sevdiğimi gör Ecem.

-Seni şikayet edicem! Bırak peşimi! Sevgin tek taraflı ben seni sevmiyorum Sameti seviyorum!

-Samet benim çocuğumu taşıdığını bilse seni sever mi?! Sana kimse inanmaz.Sonuçta sen psikolojik rahatsızlığı olan ve bolca ilaç kullanan bir kızsın Ecem. Ayrıca..

Yanıma yanaştı.İğrenç eller göbeğimde durdu.

-Buradaki küçük şey ilişkimizi hiç de tek taraflı gibi göstermiyor.

BELA ve TEHDİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin