Bölüm 12

1.6K 32 0
                                    

-Senden sadece bir isteğim var Cihan.

-Neymiş?

-Tamam evlenelim ama ben burada boğuluyorum en azından bizim mahalleye taşınalım.

-Sameti görebilmek için mi istiyorsun bunu?

-Hayır! Samet diye bir şey kalmadı artık gitsin kardeşimle mutlu olsun ben kendimden vazgeçtim Cihan.Cemre için seninle evlenicem ama bana asla dokunamazsın.

-Fikrin değişene kadar.

Ben isteyene kadar bana dokunmayacağı anlamına mı geliyordu bu..

-Hadi söyle Sacite getirsin kızımı.

-İmza atılana kadar olmaz.

-Cihan söz verdim lütfen.

-Sabrımı zorlama Ecem.

-O zaman hemen yarın nikah kıyalım taşınalım bir an önce olsun ne olacaksa.

Güldü.

-Çok isteklisin sevgilim. Ama ben bir kutlama istersin diye düşünmüştüm.

-Hayır hızlıca nikah dairesine gidelim sen halledersin öne aldırırsın bizi kıyalım hemen nikahı.

Olur anlamında kafasını salladı.

-Uyuyacağım sesini çıkarma.

Cihan odaya çıktıktan sonra koltuğa uzandım. Cemre için yapamayacağım bir şey yoktu. İnsan anne olunca kendinden bile vaz geçiyormuş.

*****

Uyanır uyanmaz aklım Cemredeydi. Gece kim doyurdu onu ağlayınca kim susturdu. Bölük pörçük uyumuştum. Erkenden de kalktığım için kahvaltı hazırladım. Ekmekleri doğrarken Cihan geldi.

-Mükemmel bir tablo. Zor değilmiş değil mi Ecem?

-Hıhım.

Kahvaltı masasında konuşmayı o başlattı.

-Evi ayarladım. Gün içinde hızlıca taşıyacaklar hatta biz nikahtan sonra direkt oraya geçebiliriz. Ufak tefek eksiklikler de ayarlanır.

-Teşekkür ederim.

Hazırlanıp nikah dairesine doğru yola çıktık.

****

Hayatımı değiştiren o cevabı vermiştim ve artık Cihanla resmen evliydim.

Kapıda bizi bekleyen arabada Cemre vardı koşarak yanına gittim. Kokusunu içime çektim.

-Nasıl doyurdun onu Sacit?

Bebek çantasında senin önceden sağdığın süt varmış yenge Cihan abi onu vermişti. Benim hanım da ilgilendi.

Cemreyi kucağıma alıp arabaya bindim.

****

Mahalleye girmiştik. Hayatım tamamen değişmişken en azından eski bana dair bir şeyler vardı burada arkadaşlarım vardı. Belki ailemle de aramı düzeltebilirdim.

Cihanın ayarladığı eve girdik. Neredeyse eksik yoktu.

***

Cihan yiyecek bir şeyler almaya çıkmıştı.Zil çalınca o geldi sanıp kapıyı açtım.

-Selin!?

-Seni görmüşler doğru mu diye bakmaya geldim.

-Sanane ki benden. Samete mi haber taşıyacaksın?

-Sametin umrunda bile değilsin.

İçim acımıştı.

-Bunu demek için mi geldin buraya.Tepe tepe kullanabilirsin tabi Samet sana gelirse.

BELA ve TEHDİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin