Bölüm 3

4.4K 87 8
                                    

Multimedia: Lise de Cihan ve Ecem

Gözlerimi açtığımda vücuduma büyük bir uyuşukluk hakimdi. Ama hatırlıyordum.Her şeyi hatırlıyordum. Cihanın kim olduğuna kadar.

Sonra odaya o girdi.

-Uyanmışsın.

-Ben... neden ..hareket... edemiyorum? Çok yorgun..hissediyorum.

Damağım kurumuştu.

-İlaç verdim sana.

Yanıma yanaşıp koluma uzandı.Kendimi geri çekmek istedim ama başarılı olamadım.

-Ecem benden korkma. Bayılacak kadar korkacağını düşünmedim.İlacı da sakinleşmen için verdim. Bir süre sonra eski haline döneceksin.

Gözümden akan yaş yanaklarımı yakıyordu.Bunu nasıl yapardı.

****

İlacın etkisi geçmişti ama bu kez açlıktan hareket edemiyordum.Bir de ellerime bağlı iplerden.

Cihan geldi.

-Yemek getirdim sana.

Ona ters ters baktım.

-Midemi bulandırıyorsun!

Derince bir nefes verdi.

-Ecem aç kalmak istiyorsun galiba!

-Gerçekleri duymak neden zoruna gidiyor! Korkunçsun , saygısızsın, kabasın, İğrençsin!

Yediğim tokatla yüzüm sağa savruldu.

-Bu kadarsın işte sen! Bana tokat atınca hiç bir şey değişmedi!

Etrafındaki şeylere tekme attı.

-Neyin nefreti bu! Ne yaptım sana !

-Daha ne yapacaksın! Ellerim kollarım bağlı karşında! Hafızamı kaybetmemden yararlandın! Kaldı ki onu da senden kaçarken kaybettim! Sana bir kere şans verdim! Olmuyor işte olmuyor zorlama beni bırak!!

-Seni köpek gibi seviyorum Ecem vazgeçmem senden.

-Bu sevgi değil! Ayrıca senin beni sevmende zorlamana bir bahane değil!

-Ne yapsaydım! Bıraksaydım da Sametle mi evlenseydin!? Sen benimle mutluydun Ecem bende seninle.

-Yürütemedik Cihan.Ama sen takıntı haline getirdin.Ben Sametle beraberim.Onu seviyorum ve o bana evlenme teklifi etti.Yakında nikahımız var bizim şu duruma bak! Beni de deli gibi merak etmişlerdir.

-Ölürüm, öldürürüm yine de onunla evlenmene izin vermem.

-Bana yalan söyledin! Senin yapabileceklerinin sınırı yok Cihan!

-Aynen öyle.Buradasın alıssan iyi edersin.

Kapıyı çekip çıkmıştı.

Cihanla lisede tanışmıştık.Evet ondan çok hoşlanmıştım.Sevgili bile olmuştuk.Ama sevmek yetmiyormuş.Cihanın beni kısıtlamaları insan içine çıkamamam git gide alanımın daralması beni çok boğmuştu.İlişkiyi bitirdim o da zorla da olsa kabul etmişti.Ama sinsice içinde bitiremediği şeyler varmış.

*****

Kaza günü

-Meleğim uyanmış.

Çapaklı gözlerimi açtığımda elinde kahvaltı tepsisiyle bekleyen Sameti gördüm.

-Birileri uyanamamış.

Ona gülümsedim.Aşıktım bu adama.Çok yakında da karısı olacaktım.Hatta dün gece benim yüzümden az daha utanacağım bir ana imza atacaktım.Neyseki Samet iradeliydi ve pişman olacağımı bildiği için beni durdurmuştu.Bu konunun açılmaması ümidiyle tepsidekileri yemeye başladım.

-Napıcaksın bugün?

-Selinle bulusucam.Erkek arkadaşıyla tanıştıracak beni.

-Oo modern abi.

-Ecem dalga geçme gerginim zaten.

-Tamam tamam.Benim aşkım bunun da üstesinden gelir.

Samet hazırlanmaya giderken telefonuma mesaj geldi.

Cihandan

-Bugün saat iki de eski okulun arkasındaki yerde buluşalım mı? Önemli.

Allah Allah.Ne olmuş olabilirdi ki?

Cihan,Yağmur,Samet,Tarık ve ben yakın arkadaşlardık.Eskiden Cihanla aramda olan ilişki geçmiş bitmiş olduğu için Sameti etkilemiyordu.Zaten Cihan da ben de yeni hayatlara sahiptik.

Söyleyeceği şeyi merak ettiğim için hazırlanıp evden çıktım.

****

-Cihan.. ne oldu neden burada görüşmek istedin?

-Mutlu musun?

-Efendim?

-Sametle mutlu musun?

-Cihan.. yani neden bunu konuşuyoruz suan?

Bir anda aramızdaki mesafeyi kapatarak dudağıma yapıştı.Şok olmuştum.Onu hızlıca itip refleksle tokat attım.

-Napıyosun Cihan!?

-Yagmur söyledi! Samette kalmışsın dün!

-Ne var bunda!?

-Yattın mı lan onunla!?

-Cihan ne saçmalıyosun gidiyorum ben!

Gidecekken kolumdan tuttu.

-Benimleyken de vardı dimi o!

-Sen gerçekten saçmalamaya başladın.Ben gidiyorum.Bundan kimsenin haberi olmasın mümkünse de arkadaş grubumuzdan sessizce ayrıl ve git.

Ona git demem zoruna gitmiş olacaktı.Açıkcası bende olayın bu denli ciddi oldugunu bilmiyordum.

Duvara itti beni.

-Tamam şimdi de benimle yat! Onunlayken benimle ol! Ne de olsa alışıksın sen.

Elleri saçlarımda gezinince onu bir hışımla itip yola atladım.Gelen arabayı görmemiştim...

*****

-Sen ruh hastasısın.Bunca zaman sustun Sametle evlenecekken gerçek karakterini gösterdin.Şu yaptığın şeylere bak!

Daha sonra ona bağırmamam gerektiğini anladım.Çok acı bir şekilde..

Ağlayarak kollarımı çözdü.Beni odaya götürüp bu sefer yatağa bağladı.

-Napıyosun Cihan! Bak geç değil hala bırak beni lütfen!

Ağlaması beni de korkutuyordu.

Ellerimi ve ayaklarımı yatağa sabitledikten sonra üzerini cıkarmaya başladı.

-Cihan hayır!!

Ben debelenince başka bir ipi ağzıma geçirdi.Hem canım yanıyordu hem korkuyordum.Bana tecavüz edecekti!!!

Deli gibi aglıyor, çırpınıyordum.

Üzerimdekileri yırtmaya başladı. İpi gevşettim.

-Cihan ne olur ko..korkuyorum dur!!

O kesinlikle normal bir ruh halinde değildi.Kendi de ağlayarak eliyle ağzımı kapattı.

-Özür dilerim.Konuşma.Yalvarışını duyarsam durmak zorunda kalırım.

Gözümden düşen yaşlar eline damlarken bana orada sahip olmuştu..

BELA ve TEHDİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin