Birkaç saniye donakaldım. Gözlerimi bile kırpamadığımı hatırlıyorum.
Hayır ya sen olamazsın..
Lia falan gelsin öğretirdim ben ona..."İçeri gel Minho"
Minho nazikçe gülümseyerek Bay Jung'a eğildi ve içeri girip karşıma oturdu. Benimle göz temasını kesmemeye kararlıydı sanırım.
"Jisung, bu Minho. Ama içinde kuşku oluşmaması için söyleyeyim: paten kayarken bir sürü videosu var ve izlediğim birkaçına göre en az senin kadar iyi kayabiliyor. Kıskanmak yok ama"
Güldük
Biliyorum Bay Jung.. Gayet iyi biliyorum..
"Evet pekala! Siz alışmak ve denemek için paten salonuna geçin. Minho sana 3 derslik izin yazıcam. Eğer yarışmaya gireceğiniz kesinleşirse hocalara haber veririz ve Jisung'la aynı programa girersiniz. Anlaştık mı?"
"Evet Bay Jung"
Yine o uyuz sesi..
"Pekala öyleyse siz salona geçin. Bayan Kim de yaklaşık 15 dakika sonra salonda olur. İyi çalışmalar çocuklar!"
Bay Jung'a teşekkür edip eğildik ve odadan çıktık. Koridorda ondan ileride ilerlemeye gayret ettim. Yine de yakınımda olduğunu hissediyordum ve bu beni uyuz ediyordu.
" Demek Jisung hm? "
Cevap vermedim.
" Öğrenmem iyi oldu. Çünkü Mr Light demem muhtemelen hoşuna gidiyordu."
"Ne dersen de, ben sana hala Aptal Sarışın dicem çünkü öylesin. Saçını boyamaktan boya beynine akmış artık"
"Sarışın bi en yakın arkadaşı olan birine göre fazla iddialı laflar Jisung"
Dişlerimi sıktım.
Bu koridor niye bu kadar uzun geldi ya..
Adımı vurgulayarak söylemesi bile sinirimi bozuyordu.
Yarışma için Jisung, sadece yarışma için
Yaklaşık bir buçuk ay katlanacaksın ona ve sonra hayatından siktir olup gidecek
Şşt ayıplı konuşma
"Jungwon'dan ne var ne yok"
"Var olan tek şeyi azgın bir or.. Neyse ne, gitmesine seviniyorum ben"Kıkırdadı
"Baştan kayamadığı belliydi zaten. Kim bağcıklarını bağlayamaz ki?"Büyük mavi kapıyı ittirip içeri girdikten sonra arkamı döndüm. Biraz geç dönmüş olmalıyım çünkü ben arkamı döndüğümde o çoktan dibime kadar gelmişti ve arkamı döndüğümde burun buruna geldik.
Hızlıca kendimi geri atıp yüzümü buruşturdum.
" Bana yaklaşmak için bu kadar heyecanlı olduğunu bilmiyordum. İstersen hemen soyunma odasına geçebiliriz"
Haha şakamatik seni ya yaptın yine rutin şakanı
Çok güldük
Öyle böyle gülmedik ama
yerlerdeyiz
altımıza sıçrıyoruz gülmekten
hem de öyle ki-..
tamam abartma Jisung.
Boku çıktıGözlerimi devirip konuşmaya başladım
"Neden benimle konuşmaya çalışıyorsun?"
"Çünkü 1 buçuk ay boyunca beraber olucaz ve somurtan suratını çekmek istemiyorum. Her ne kadar seni uyuz etmeyi sevsem de yapacak bi şey yok Jisung. Bana alışmak zorundasın"Bi açıdan haklıydı aslında sonuçta - zorunlu olarak- bir aydan fazla beraber olacaktır ve o kadar süre boyunca soğuk yapmanın faydası olmazdı. Tabi şak diye samimi olamam ama katlanmayı denerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frozen Lake | Minsung
FanficBir donmuş gölün, donmuş kalplerden çıkmış iki gence ne kadar yardımı olabilir ki, değil mi? Belki de benzer kaderler paylaşan bu iki kişiyi bir araya getirebilir.. Jisung kaçmak istiyordu..Hayatın bütün zorlu sınavlarından ve haketmediği her şeyden...