Minho'yla buluşmamızın üzerinden günler geçti.. Felix, Dirty White'ın final yarışması için Changbin'le Amerikaya gitti. Ben de Lia, Chaeryeong ve Ryujin'le kaldım..
Bayan Jisoo'yla derslerimiz oldukça güzel ilerliyor. Zaten ne beklersiniz ki?..
Ama beni günlerdir huzursuz eden tek bir şey var.. Neredeyse tüm okulda dönen bir dedikodu..
"Jisung yavaşça arkana bak, geliyorlar yine" dedi Chaeryeong, gözlerini devirerek
Derin bir nefes alıp, birkaç gündür gördüğüm manzaraya tekrardan kendimi hazırlamaya çalıştım.
Yavaşça arkama dönüp, gülüşe gülüşe, kol kola gelen ikiliye baktım
Minho ve Sullyoon ikilisine..
Minho kolunu Sullyoon'un omzuna atmış, söylediklerine güle güle kafeteryadaki boş masalardan birine geliyordu
"Beni hasta ediyorlar" dedi Ryujin dişlerinin arasından
"Enişteciliğin de böylesi" diye ekledi Lia gözlerini devirip
İç çekip önüme döndüm
"Ama haklı değil mi? Onu reddettim, istediğiyle sevgili olmakta özgür""Şu elimdeki şişeleri görüyor musun Jisung?.." dedi Ryujin, masadaki pet şişeleri üst üste koyarak
"Allah razı olsun askım çok düşüncelisin ama ben almiyim"
Bu sefer de Lia beni kendine çevirdi
"Sen onu tamamen reddetmiş sayılmazsın, sadece duygularından emin değildin""Of Lia çocuk mu kandırıyoruz ya.. Düpedüz reddettim işte"
"Hayır ben Minho'ya da sinir oluyorum ULAN KAÇ GÜN OLDU DAHA KODUMUN ÇAPKINI"
"Ryujin coşma amk"
"Sakinim"
"Bİ DURUN KONUMUZ JİSUNG ŞUAN"
Tekrardan iç çekip arkama yaslanmıştım ki arkamdan gelen kahkaha sesleri artınca yavaşça arkamı döndüm
"Minho senin o ağzını yırtarım.."
"Ryujin sen iyi misin bugün?"
"Haksız mı ama?"
Gülüşmelerini takmamaya çalışıp derin bir nefes aldım.
Tamam kalbini kırmış olabilirim ama ben de kalpsiz değilim!..
"Şu an mutlu, bence en iyi kendi hallerinde bırakmak"
"JISUNG RYUJİN İYİ DEĞİL ANLADIK DA BARİ SENİN KAFAN YERİNDE OLSUN"
"SEN ENAYİ MİSİN KENARA ATILACAKSIN"
"Enayi miyim?"
"BİNEVİ EVET REDDETTİN TAŞ GİBİ SARIŞINI AMA TOPLA KENDİNİ SEN BU ÇOCUĞU SEVİYORSUN SUNG!"
Çenemi elime yaslayıp kızların yüzüne baktım
İnkar etmenin bir manası var mı artık Jisung?!
SEVIYORUM İŞTE
Bana sarıldığındaki o sıcacık hissi, yumuşak kahvemsi parfümünü, gülüşündeki samimiyeti ve bana verdiği değeri.. Her şeyiyle seviyorum ben bu Aptal Sarışını.. Nasıl inkar edeyim ki?.. Geç kalmış olabilirim, ama duygularımı toparlamak çok zordu.. Hayatımda hiç birine karşı böyle hissetmedim ve tanımlası zordu benim için.. Bu kadar kısa sürede böyle duyguları anlamlandıramadı kalbim.. Bu duygulara aşk diyemedi.. Ama şimdi bu fırsatı kaçırmicam.. Şu an benden vazgeçmiş olabilir bile ama ben ondan vazgeçmicem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frozen Lake | Minsung
FanfictionBir donmuş gölün, donmuş kalplerden çıkmış iki gence ne kadar yardımı olabilir ki, değil mi? Belki de benzer kaderler paylaşan bu iki kişiyi bir araya getirebilir.. Jisung kaçmak istiyordu..Hayatın bütün zorlu sınavlarından ve haketmediği her şeyden...