"BEKLEYİN BENİ GELİYOM HUAA"
"FELİX SAKİN OL OKULA GİDİYORUZ SADECE"
Sabahın köründe servis beklerken, rapor süresi dolmuş Felix'i zapt etmeye çalışıyordum. 3 gün sonra tekrardan okula dönüyordu.
"Ya bi şey sorucam sen neden bu kadar isteklisin okula gitmeye sanki dersten başka ne yapacaksın ki? Bacağın kırık hatırlatırım"
Felix kafasını sallayıp dans ederken beni duyunca durdu. Yüzü ciddileşti ve gözlerime baktı.
"Doğru.. BACAĞIMIN SAKAT OLDUĞUNU UNUTTUM ŞAKA MI?!"
"PUAHAHAHAHA MAL AMK"
"Şu duvar var ya.."
" Sus ayıplı konuşma"
✩★✩★✩
"FELİXEEEAAAAĞĞ"
"HAY AMK SANIRSIN KIRK YIL GÖRMEDİ"Kafeteryaya indiğimizde her zamanki gibi Lia, Chaeryeong ve Ryujin oradaydı. Felixi görür görmez koşarak yanımıza geldiler ve ona sarıldılar.
"Bacağın nasıl oldu Lixie?"
"Hiç bi şeyim yok ayol turp gibiyim. Jisung patenlerimi ver kayacam"Spor çantamı karıştırdım. Felix bile şaşkınca bana bakarken çantamdan elimi çıkarıp nah yaptım.
"Tüh yanımda değilmiş"
" *cık cık cık* terbiyesiz""Amaaan neyse ben salona iniyorum Minho bekliyordur falan"
Hepsi aynı anda beni dürtükleyip "Oo manit mi yaptın" "Oo çıtırı kapmışsın" "Sarışın sever miydin sen ya oo" "Oo" "Oo" dedi
"OOO GOTUNUZE GİRSİN AMK YARIŞMA İÇİN ÇALIŞIYORUZ YA GİDİN BAŞKA DEDİKODU MALZEMESİ ALIN"
Yine de söylediklerim hiçbir işe yaramadı ve beni dürtükleyerek uğurladılar..
✩★✩★✩
"Günaydın sincap"
Esneyerek büyük mavi kapıdan içeri girdim. Minho yine erkenciydi.
"Uyanamadın galiba"
"Ya yok.. Felix gereksiz heyecan yaptı tekrar bi yerini kırmasın diye ona göz kulak olmak zordu. Bi de sabahın köründe uyandırdı bok.."Minho ağzının kenarıyla güldü ve yaslandığı duvardan çekildi. Çoktan sahanın içindeydi, ben de patenlerimi giyip yanına gittim.
" Bugün çıkışta yeni açılan kafeye gitmeye ne dersin? "
Bir an garipsedim. Daha birkaç gün önce birbirimize sataşırken nasıl oluyor da beni bir şeyler içmeye davet ediyor?
" Bilmem.. Felix bana sinir olabilir ama yine de gelebilirim"
"Sen servisle mi dönüyorsun?"
Olumlu anlamda kafamı salladım.
"Pekala sen eve dönüp spor çantanı falan bırakırsın ben de eve gittikten sonra arabayla gelirim olur mu?"
"Araban mı var?"
"Her gün okula onunla geliyorum ama şaşırdın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frozen Lake | Minsung
ФанфикBir donmuş gölün, donmuş kalplerden çıkmış iki gence ne kadar yardımı olabilir ki, değil mi? Belki de benzer kaderler paylaşan bu iki kişiyi bir araya getirebilir.. Jisung kaçmak istiyordu..Hayatın bütün zorlu sınavlarından ve haketmediği her şeyden...